Citat:
Ursprungligen postat av
Starkol.kenta
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/eKz13Q/det-finns-fler-offer-an-sonen-i-det-har
Någon som har tillgång till plus och kan sammanfatta vad som står i denna artikel?
Allt det där om pappan kan vara påhittat!!! Till och med om andra än bara mamman påstår det!
Det ENDA ni kan lita på i denna historien är RENA BEVIS!!! Bevis i form av bilder, videoinspelningar, ljudupptagningar (i bästa fall, men knappt det ibland tyvärr.).
Ni begriper inte vad ni har att göra med! Alltså, suck alltså... jag lägger ner för ni kommer aldrig förstå.
Allt i en sådan familj är en KULISS!!! Det grannarna "vet" och har "sett" är ofta inte sant! Man kan ENBART titta på, och gå efter, rena bevis, HÅRDA bevis, ingenting annat. Vittnesmål (i många fall) kan ni slänga åt helvete. Enda vittnesmålet jag skulle lita på i detta fall är vittnesmålet från personen som anmälde detta nu och som också larmade för 20 år sedan.
Hon är den ENDA såvitt jag vet, hittills, som har förstått sig på vad som eventuellt kan pågå där bakom lyckta dörrar.
Snälla, var inte så jävla naiva! Lättlurade människor!