2020-12-02, 10:06
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Kanske har frågan varit uppe tidigare men... I dessa tider av Corona är vi ju alla lite oroliga. Kanske särskilt när man får massage där knappast säkerhetsavstånd kan hållas i detta lilla rum.
Känner ni någon som blivit smittad i dessa salonger? Jag känner ingen och ser inga spår i salonger av att det förekommer smitta. Vad tror ni?

Smittan syns inte förrän det är för sent. Det kan ju också varit en kund några timmar tidigare inne och fått massage och smittat vidare.
Jo, det är nog inte omöjligt att det finns även där, precis som på andra ställen där närkontakt krävs.
Citera
2020-12-02, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Frågar du efter Prost.mass. eller blir du erbjuden?

Det är ju inte så att jag ber om det utan det har hänt i kombination med ett Hj,Bj.

Vissa tjejer är prydare än andra men ofta är det dem äldre etablerade individerna som bjuder på det lilla lilla extra!
Citera
2020-12-02, 23:26
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Smittan syns inte förrän det är för sent. Det kan ju också varit en kund några timmar tidigare inne och fått massage och smittat vidare.
Jo, det är nog inte omöjligt att det finns även där, precis som på andra ställen där närkontakt krävs.

Ja, det är för djävligt.
Och Folkhälsomyndigheten har varnat för fittspridningen i samhället länge nu.

Det sker ändå på alla möjliga ställen i samhället..
Citera
2020-12-03, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe69
Jag var för några veckor sedan och fick thaimassage på ett ställe i Sthlm. Jag vill påpeka att jag gick dit för enbart massage och ingenting annat. Detta var heller inte första gången jag gått för att få thai massage... dock inte i Stockholm som nu var fallet. Ändå var min upplevelse lite annorlunda än tidigare.

I entren möttes jag av en glad och pigg kvinna som visade mig in i ett av massageställena. Väl där klädde jag av mig helt och drog handduken runt midjan som, enligt mina tidigare erfarenheter, är brukligt vid thaimassage. Dock tog mina referenser slut där. Väl liggande på mage, och kvinnan började massera min rygg, drog hon helt sonika bort handduken och la den på sidan. Min första tanke var "herregud.. här ligger jag spritt näck med röven i vädret" men jag låg kvar tyst och gillandes. Massagen fortsatte över ryggen ner mot rumpan vidare mot låren OCH insidan av dessa. Vid den här tidpunkten var det omöjligt att inte få resning.

Efter detta bad hon mig lägga mig på rygg men då passade jag på att lägga handduken över mitt "alter ego". Då hon kom upp till ljumsktrakten var jag hård som en fura ngt hon även uppmärksammade genom att klämma lite på den utanför handduken. Generat skrattade jag och hon slutade själv fnissande. Detta upprepades tre ggr. Massagen slutade som en massage ska (utan ngt "happy ending") och jag tackade och gick hem. Dock med en fråga. Är detta ngt som är vanligare i storstäderna? Med en erotisk "touch" vid thaimassage?

Jag undrar helt enkelt om fler har likande erfarenheter som jag?

Haha jäkla byfåne vad vill du uppnå med denna när jag åker ut på byn typ i norrland eller jönköping så har jag samma lösakiga tendens betende överallt men då mer att något faktiskt händer än det du nämner är ju att faktiskt att absolut ingenting hände mer än möjligtvis ett missförstånd från dig..Hahahaha
Citera
2020-12-03, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Tantra är en gammal indisk form av beröring som skall ge ett högre medvetande. Genom beröring på ett visst sätt så blir man mer medveten om sin kropp. Riktig tantra kan ge utlösning men det är inte målet.

Thaimassage är en äldre massageteknik från Thailand som är en kombination av akupressur och yoga-liknande stretching. Till skillnad från många andra massageformer i västvärlden används inte olja eller någon annan sorts kräm i samband med massagen.

Du får vare sig riktigt Tantra eller Thaimassage på salonger i Sverige. Skillnaden på Thai och Tantra är bara priset och att när du väljer Tantra så låtsas de vara lite mer ambitiösa.

Allt handlar bara om att smeka din kropp mer eller mindre bra för att sedan sälja en avrunkning och/eller lite naken kroppskontakt

WORD!
Citera
2020-12-03, 11:35
Medlem
Leibachs avatar
Nån som har koll på Thaimassage i Malmö, södra Skåne? Skulle vilja gå till en ung, söt asiatiska med kort hår, smal med små bröst. Nån som vet om det finns en som passar beskrivningen? Alltså inte några tjocka, äldre thaitroll
Citera
2020-12-03, 11:50
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Nån som har koll på Thaimassage i Malmö, södra Skåne? Skulle vilja gå till en ung, söt asiatiska med kort hår, smal med små bröst. Nån som vet om det finns en som passar beskrivningen? Alltså inte några tjocka, äldre thaitroll

Oj! Vilken perfekt målbild! Bortsett från landsända förstås. Vill hitta motsvarande i hufvudstaden som kan tassa runt på ryggen...
Citera
2020-12-03, 11:52
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Oj! Vilken perfekt målbild! Bortsett från landsända förstås. Vill hitta motsvarande i hufvudstaden som kan tassa runt på ryggen...

Ja, tyckte jag fick till det. Lite speciellt med asiatiskor, jag tycker väldigt få är snygga, men de som är snygga är riktigt fina! Men bra att du söker norrut, då slipper vi bli buksvågrar

Saknar Daisyclub i Köpenhamn, de stängde för gott i somras men går ju ändå inte att åka över. Där fick man en timme all inclusive av riktigt unga, snygga asiatiska tjejer för 1200dkk. Ingen tramsig massage, utan en redig bordell var det med kinesisk mama-san med triad-vibbar och allt...
Senast redigerad av Leibach 2020-12-03 kl. 11:57.
Citera
2020-12-05, 13:23
Medlem
Frozenpills avatar
Är det någon här som träffat på en sådan meny på någon salong?

För Män.
Prostatamassage.

Prostataskyddd vilket kan bli aggressivt prostatacancer som är vanligare hos äldre män.

Öka sexuella prestationer

Förhindra urinblåsan som orsakas av urinavbrott

Orsakar spermierna att ​stiga snabbare eftersom den gamla sperma avfyrades lämnar inte läckor i rören som hjälper människor som är infertila på grund av låg sperma och inte tillräckligt stark.

Orsakar blodcirkulationen i könsområdet att cirkulera väl.

Efter att ha masserat i 2-3 månader kommer du att märka det din pungen dinglar kortare och större.
Citera
2020-12-05, 15:14
Medlem
Citat:

De finns, kunde inte skicka tips.
Citera
2020-12-05, 15:30
Medlem
kurrespratts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
De finns, kunde inte skicka tips.

Jag får vara lite mer aktiv här så jag kommer över gränsen på 50 inlägg.
Citera
2020-12-05, 17:45
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Kanske har frågan varit uppe tidigare men... I dessa tider av Corona är vi ju alla lite oroliga. Kanske särskilt när man får massage där knappast säkerhetsavstånd kan hållas i detta lilla rum.
Känner ni någon som blivit smittad i dessa salonger? Jag känner ingen och ser inga spår i salonger av att det förekommer smitta. Vad tror ni?
Jag hade covid i maj månad och är imun så jag går ju som vanligt, men jag ser ju att det tunnats ut bland kunderna.
Här i Örebro kan man slinka in på drop-in nästan hur som helst, jag känner ingen av salongtjejerna som blivit smittad och då bör väl kunderna ha klarat sej också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in