2020-11-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Du glömde 4.
4. Röka Ice

Jag har upptäkt att min mia moi är beroende av punkt 4! Tyvärr har hon hängt med många damer i salongbranschen vilket delvis har påverkat hennes livsstil! Jag tänkte hjälpa henne att sluta trots att jag har oddsen mot mig! Någon som känner andra damer i likande situation?
Citera
2020-11-20, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frozenpill
Är det någon här som provat Prostatamassage i huvudstaden med omnejd?

Ska säga dig att det händer lite då och då! Chanserna är nog större om man är ren och fräsch! PM är vanligare än FS enligt mig!
Citera
2020-11-22, 09:30
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Latinfirelove
Ska säga dig att det händer lite då och då! Chanserna är nog större om man är ren och fräsch! PM är vanligare än FS enligt mig!
Frågar du efter Prost.mass. eller blir du erbjuden?
Citera
2020-11-24, 11:46
Medlem
Swe.patriots avatar
Frågor!

De allra flesta frågar nästan direkt när man lagt sig ner vart man är ifrån. Är det bara en vanlig fras eller ska man svara något särskilt möjligen?

När man får mycket teasing men det inte leder till en fråga, fortsätter man bara komma tillbaka och hoppas på det nästa gång eller ska man fråga själv?

Hur gör ni?

/SP
Citera
2020-11-24, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Frågor!

De allra flesta frågar nästan direkt när man lagt sig ner vart man är ifrån. Är det bara en vanlig fras eller ska man svara något särskilt möjligen?

När man får mycket teasing men det inte leder till en fråga, fortsätter man bara komma tillbaka och hoppas på det nästa gång eller ska man fråga själv?

Hur gör ni?

/SP

Men alltså wtf?
Det är inget jävla chiffer som skall lösas för att få något extra, om hon frågar var du är ifrån så undrar hon nog det, eller så skiter hon i var du är ifrån men frågar för att kanske starta en konversation. Det är garanterat inte en fråga där ditt svar kvalificerar dig för extra eller inte. Om du inte säger att du är från Polisen, då blir det nog garanterat inget extra.

Och om hon teasar men det inte blir något mer så kanske hon uppfattade dig som ointresserad eller så tappade hon lusten, vem vet, du kan ju fråga. Det är vanliga människor vi har att göra med och säger hon ja, kör på, säger hon nej, leta vidare. Det är inte svårare än så.
Citera
2020-11-24, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe.patriot
Frågor!

Hur gör ni?

/SP

Mycket teasing kan vara ett sätt att få dig tillbaka.
Citera
2020-11-25, 09:09
Medlem
Bulfinators avatar
Hur förhåller ni er till massageställen som "tydligt" säljer extra? Undviker ni dom eller kvittar det?

Tänker främst på de som lägger ut bilder på massörerna på Instagram eller Facebook och har en massa män som dreglar i kommentarsfältet som skriver "Dig vill jag ha <3".

Själv tycker jag det är tydligt att det säljs extra och tänker lär väl att Polisen tänker likadant?
Vågar ni er dit eller anser ni att det är större risk på sånna ställen?
Citera
2020-11-25, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulfinator
Hur förhåller ni er till massageställen som "tydligt" säljer extra? Undviker ni dom eller kvittar det?

Tänker främst på de som lägger ut bilder på massörerna på Instagram eller Facebook och har en massa män som dreglar i kommentarsfältet som skriver "Dig vill jag ha <3".

Själv tycker jag det är tydligt att det säljs extra och tänker lär väl att Polisen tänker likadant?
Vågar ni er dit eller anser ni att det är större risk på sånna ställen?
Nått jag personligen inte tänkt på, men åandrasidan har jag inte Instagram och jag följer inte salongerna på Facebook heller... men man kanske borde kolla upp hur de kommunicerar utåt för säkerhet skull... För, som du säger, Polisen är inte dummare än att de kan tolka informationen på samma sätt som oss...
Citera
2020-11-25, 22:04
Medlem
Jag undrar om det finns någon tråd eller sida förutom thaimassageguiden.se där man kan se olika salonger listade och gärna med rekommendationer?
Citera
2020-11-30, 06:42
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagvillvetanu
Jag undrar om det finns någon tråd eller sida förutom thaimassageguiden.se där man kan se olika salonger listade och gärna med rekommendationer?
Thaimassagegruppen.se
Citera
2020-12-01, 19:28
Medlem
kurrespratts avatar
Kanske har frågan varit uppe tidigare men... I dessa tider av Corona är vi ju alla lite oroliga. Kanske särskilt när man får massage där knappast säkerhetsavstånd kan hållas i detta lilla rum.
Känner ni någon som blivit smittad i dessa salonger? Jag känner ingen och ser inga spår i salonger av att det förekommer smitta. Vad tror ni?
Citera
2020-12-02, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrespratt
Kanske har frågan varit uppe tidigare men... I dessa tider av Corona är vi ju alla lite oroliga. Kanske särskilt när man får massage där knappast säkerhetsavstånd kan hållas i detta lilla rum.
Känner ni någon som blivit smittad i dessa salonger? Jag känner ingen och ser inga spår i salonger av att det förekommer smitta. Vad tror ni?
Jag avstår salongerna och sköter min egen massage😬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in