2020-12-02, 20:30
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Eftersom detta är en skvallertråd:

Hur tror vi att Federley kommer att fira jul?

Blir det, hur ska jag säga... lite dystrare stämning än vanligt hemma på gården?

Eller kommer han att smita iväg i mörkret och träffa sin pedofile älskare i smyg så de kan sitta och gråta i glöggen och äta skinka tillsammans?
Citera
2020-12-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Han har vetat. Kriminalvården kräver underskrift när en villkorligt frigiven ska bo med honom.

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-visste-allt-om-sambons-barnvaldtakter?fbclid=IwAR2tE6UyAaR8Cz5-TviymnSgMVoCTlMzD1l A7hcL_yWup-_64S3fO86M8lA

Gör de? Det har jag aldrig hört eller sett.
Citera
2020-12-02, 20:33
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
Det pratas på twitter om några detaljer som ska vara förmildrande omständigheter. Med tanke på den ytterst vidriga domen mot federleys älskare har jag svårt att tänka mig några sådana. Är det någon som vet vilka ”detaljer” som åsyftas?

Kan du länka till nåt sånt twitter?
Citera
2020-12-02, 20:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av JennieAmanda
Vilken jävla gris!

Accepterar normalt vanliga bögar som håller sig på sin kant men en extrem multibög som Fredde är mkt obehagligt, så genomäckligt med dubbla personligheter, en schizofren person som uppenbarligen är riktigt sjuk ska vara inlagd...

https://twitter.com/i/status/1333890280286793729

Notera att han även har sminkat sig med en stor blåtira, en väldigt vanligt sak som pedofiler utsätter småbarn för, nämligen ger dem "pandaögon", genom att slå dem i ansiktet på ögonen. Solklart fall av en psykopat det där, man undrar ju hur många fler vi har i riksdagen.

Det är ju common knowlegde också att man styr politiker genom sådana här saker...
Citera
2020-12-02, 20:37
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Det pratas på twitter om några detaljer som ska vara förmildrande omständigheter. Med tanke på den ytterst vidriga domen mot federleys älskare har jag svårt att tänka mig några sådana. Är det någon som vet vilka ”detaljer” som åsyftas?

Nej, några "förmildrande detaljer" lär inte finnas. De hade förstås i så fall redan framlyfts. Varken partikollegor, Centerpartiet, vänner i närmsta bekantskapskretsen eller ens Fredrik Federley själv har framfört något sådant. Anledningen är såklart att det inte finns några omständigheter som kan bortförklara det faktum att Fredrik kände till peddots historia samt detaljerna i de alldeles avskyvärda brotten, men ändå valde att inleda en romans och bjuda hem honom till sig själv och i det också utsätta sin dotter för risker. Fredrik är uppenbarligen en riktigt pervers figur som är helt gränslös.

Nästa steg måste såklart bli att utreda huruvida pedofilen också har träffat dottern, under vilka omständigheter och om de lämnats ensamma ens under en enda minut. Oavsett vilket så tyder allt på extremt dåligt omdöme, en gränsöverskridande sexualitet och abnormitet hos Fredrik Federley som är direkt skadlig för honom själv och sin familj. Han behöver hjälp för han är fan inte frisk någonstans, och peddot förtjänar förstås att avrättas alternativt slängas in i en trång isoleringscell resten av sitt liv, vilket skulle ha gjorts om Sverige var ett land där det sunda förnuftet råder. Istället får han komma ut och direkt introduceras för nya barn trots att han anses utgöra en risk fortfarande. Sverige är ett väldigt sjukt land.
Senast redigerad av -DaRude- 2020-12-02 kl. 20:46.
Citera
2020-12-02, 20:45
Medlem
volvo 240s avatar
Annie Lööf är tydligen vän med Federleys andre pedofilkompanjon... Denne verkar dock mer liberalt lagd och kan tänka sig att våldta både småpojkar och småflickor. Inkluderande och modigt av honom! Hoppas att det här stänker över även på Lööf ddå hon är genomvidrig hon med.
Citera
2020-12-02, 20:47
Medlem
Citat:
Skall man tro följande artikel i Expressen så tycks det åtminstone finnas en förlåtande attityd inom partiet. Exempelvis följande från en "centralt placerad centerpartist":
– Jag tror det blir svårt för honom att komma tillbaka till politiken. Det är svårt att tvätta bort en stämpel av pedofili, även om det är ett solklart fall av ”guilt by association”, säger en källa.
https://www.expressen.se/nyheter/c-i-chock-over-federley-det-har-ar-svart-for-annie/?referrer=most-read-slider-0

Liknande argument förekommer även i andra massmedia, där många journalister tycks mena att Federley döms hårt för en situation där han skulle vara någon form av offer för olyckliga omständigheter.

Dock läser jag inte just twitter.
Citera
2020-12-02, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
vem är federleys pedofilvän i denna artikel?

Den där Ande*s Lindst*öm liknar peddon i bilden (som fanns i tråden tidigare).

OM det är han så uppenbarligen kände båda makarna honom - både FF och hans ex..
Citera
2020-12-02, 20:51
Medlem
Svaagdrickas avatar
Jag förstår inte varför Federley blir
beskriven som en moraliskt förtappad
person. Han håller alltid hastigheten och
kör så långsamt förbi skolor.
Citera
2020-12-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svaagdricka
Jag förstår inte varför Federley blir
beskriven som en moraliskt förtappad
person. Han håller alltid hastigheten och
kör så långsamt förbi skolor.

Kanske ännu långsammare förbi förskolorna?
Citera
2020-12-02, 20:52
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St0ny
Notera att han även har sminkat sig med en stor blåtira, en väldigt vanligt sak som pedofiler utsätter småbarn för, nämligen ger dem "pandaögon", genom att slå dem i ansiktet på ögonen. Solklart fall av en psykopat det där, man undrar ju hur många fler vi har i riksdagen.

Det är ju common knowlegde också att man styr politiker genom sådana här saker...

Exakt 1:09 pussar han en kille. Är inte det pedofilen som han bott tillsammans med?
Citera
2020-12-02, 20:53
Medlem
-DaRude-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JennieAmanda
Vilken jävla gris!

Accepterar normalt vanliga bögar som håller sig på sin kant men en extrem multibög som Fredde är mkt obehagligt, så genomäckligt med dubbla personligheter, en schizofren person som uppenbarligen är riktigt sjuk ska vara inlagd...

https://twitter.com/i/status/1333890280286793729

Det där är en uppskattad svensk toppolitiker. Let that sink in!
Sverige är ett jävla dårhus.

Och ja, han behöver hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in