2020-12-01, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Undrar hur många orosanmälningar som kommit in till kommunen om FF, gissningsvis flera stycken. Kommunen har en skyldighet att följa upp dem och det lär väl inte leda någonstans. Om pedofilen flyttat från gården kan hotet anses avvärjt.

Men FF får nog hålla sig i skinnet framöver och avstå pedofilerna, han har ju ögonen på sig nu.

Federley har trots kännedom om peedofil nr 1 haft en relation med honom. Om det är bekräftat att han dessutom haft en nära relation med pedofil nr 2, ska väl rimligen socialtjänsten utreda. Misstanken är ju då inte särskilt liten att FF själv är pedofil. Det skulle dessutom vara intressant att luska ut vilka som i övrigt umgåtts flitigt med FF.

Gissar att FF nu tappar många vänner på fejsan.
Citera
2020-12-01, 22:45
Medlem
Cuckslayers avatar
Så han visste alltså om det? Fy fan vilken vidrig jävel. Jävla pedofilvurmare.

Känns ju ganska glasklart att han också är en pedofil iom att han umgicks med TVÅ pedofiler.

Centerpartiet = Pedofilpartiet
Citera
2020-12-01, 22:48
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Så han visste alltså om det? Fy fan vilken vidrig jävel. Jävla pedofilvurmare.

Känns ju ganska glasklart att han också är en pedofil iom att han umgicks med TVÅ pedofiler.

Centerpartiet = Pedofilpartiet

Förvånar mig inte ett dugg om Annie Lööf visste om detta. Dags för henne att avgå!
Citera
2020-12-01, 22:53
Medlem
DNs tystnad är ju närmast komisk. Till och med C har nu bekräftat att FF känt till detta, ändå kan jag inte hitta nåt mer än notisen från torsdags.
Citera
2020-12-01, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
De är inte borgerliga. De är Bonniers.
Bonniers har alltid omfamnar det borgerliga blocket.
Citera
2020-12-01, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benor002
DNs tystnad är ju närmast komisk. Till och med C har nu bekräftat att FF känt till detta, ändå kan jag inte hitta nåt mer än notisen från torsdags.
Det kommer nog en avslöjande artikel till helgen. Dn har nog dragit sej för att sänka FF då han varit till nytta när det gällt att krossa den svenska modellen.
Citera
2020-12-01, 23:13
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Det kommer nog en avslöjande artikel till helgen. Dn har nog dragit sej för att sänka FF då han varit till nytta när det gällt att krossa den svenska modellen.

Det kan lika gärna komma ett försvarstal från Zaremba.
Citera
2020-12-01, 23:15
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojkoj
Bonniers har alltid omfamnar det borgerliga blocket.

Det finns inget borgerligt block, bara ett rött 7K-block.
Citera
2020-12-01, 23:15
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Federley har trots kännedom om peedofil nr 1 haft en relation med honom. Om det är bekräftat att han dessutom haft en nära relation med pedofil nr 2, ska väl rimligen socialtjänsten utreda. Misstanken är ju då inte särskilt liten att FF själv är pedofil. Det skulle dessutom vara intressant att luska ut vilka som i övrigt umgåtts flitigt med FF.

Gissar att FF nu tappar många vänner på fejsan.
Det ska dock mycket till för att hamna i ett omhändertagande av barnet. Först varning, möjligen uppföljande samtal. Om det inte finns skäl att tro att barnet verkligen har råkat illa ut så lär det stanna vid något sådant. Ja, om det inte kommer framkomma fler saker.
Citera
2020-12-01, 23:16
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Det absurda är att FF enbart gjort karriär på att vara bög. Han har ju inget annat i bagaget. Lika absurt som skäggiga damen eller negern i cirkustältet för 100-150 år sedan, idag ersatta av bögen och transan. Och utifrån bögkändisskapet har han gjort politisk karriär och följt vart den politiska vinden blåst.

Många idag som gjort karriär i Sverige enbart genom att spela ut bög-kortet. Jonas Gardell är väl det mest kända exemplet i Sverige. Medelbegåvad författare men inte mer. Skulle han vara där han är idag om han inte ständigt spelade ut bög-kortet? Absolut inte är mitt svar.

Lars Lerin. Visst, mycket bra akvarellkonstnär. Absolut. Och jag har ingen emot karln. Alls. Men hade han fått vara julvärd hos SVT om han inte varit bög? Aldrig i helvete är mitt svar.

Listan kan göras lång.
Citera
2020-12-01, 23:18
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Och hur fan kan man bli sjukskriven pga det här?

Kan förstå att det blev stressigt för herr Federgay, när det kom till allmänhetens kännedom att han levt med en vidrig pedofil.

Men ska denna "stressiga situation" kunna räknas som en sjukdom? Hell no.

Får man ens sjukskriva sig om en släkting/familjemedlem dör?

Varför ska Federgay ha såna här speciella sär-rättigheter som andra inte har?

Det är Europaparlamentet som godkänt sjukskrivningen och han får pengar från dem.
Citera
2020-12-01, 23:20
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Många idag som gjort karriär i Sverige enbart genom att spela ut bög-kortet. Jonas Gardell är väl det mest kända exemplet i Sverige. Medelbegåvad författare men inte mer. Skulle han vara där han är idag om han inte ständigt spelade ut bög-kortet? Absolut inte är mitt svar.

Lars Lerin. Visst, mycket bra akvarellkonstnär. Absolut. Och jag har ingen emot karln. Alls. Men hade han fått vara julvärd hos SVT om han inte varit bög? Aldrig i helvete är mitt svar.

Listan kan göras lång.

Och när man i framtiden blickar tillbaka på den här historiska perioden kommer dessa bögkort te sig lika absurda som skäggiga damen och negern i cirkustältet en gång i tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in