2020-12-01, 20:24
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vad är det hon säger om födelsedatum "1-1-2020", vilket lät dem "override the system"? Funkar det för att mata in "väljare" som inte är registrerade, varken elektroniskt eller på annat sätt?

Ingen aning faktiskt vad som menas men något är de ju för hon lär ju få följdfrågor på det.
2020-12-01, 20:25
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vad är det hon säger om födelsedatum "1-1-2020", vilket lät dem "override the system"? Funkar det för att mata in "väljare" som inte är registrerade, varken elektroniskt eller på annat sätt?

Kanske en "Glitch" som utnyttjades.
2020-12-01, 20:26
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Vad är grejen?
Är det någon som tror/tycker att CNN är objektiva menar du?

Nej men det kanske inte bara handlar om objektivitet, det kan vara andra allvarliga saker som kan ha påtalats under de 2 månaderna. Kanske hur man inte får rapportera om vissa nyheter för att det kommer hjälpa Trump.

Saker som kanske till och med Demokrater blir sura över, saker som påverkar nationen och de själva.

Vi får helt enkelt vänta och se.
2020-12-01, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Vad är grejen?
Är det någon som tror/tycker att CNN är objektiva menar du?

Tja, med tanke på hur mycket det har länkats till CNN som "seriös etablerad media" här i tråden så är det nog väldigt många som hävdar det. Och har man något scoop här så skadar ju det deras anseende hos den stora massan hur som helst.
2020-12-01, 20:31
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Ingen aning faktiskt vad som menas men något är de ju för hon lär ju få följdfrågor på det.
+
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Kanske en "Glitch" som utnyttjades.
Följdfrågorna hade varit spännande att höra, men vi får väl vänta på att hela sittningen kommer upp så att man kan se den igen.

Som jag förstår det såg den här kvinnan en mängd militärröster som alla såg ut att vara fotokopierade, alla förifyllda på samma sätt och på Biden, samt med födelsedatum "1-1-2020". Det låter på henne som att rösterna accepteras av systemet om man använder sig av denna metod. Det skulle i så fall kunna förklara alla dessa väljare registrerade med födelsedatum "1900-01-01". Jag spånar bara.
2020-12-01, 20:32
Medlem
https://twitter.com/nytimes/status/1333794423201701890?s=19

Rudy ber om förebyggande benådning från Trump innan han avgår. Man kan ju undra varför.
2020-12-01, 20:39
Medlem
Lyssnat på senatsförhören i Michigan. Gör mig mer övertygad att valet inte är slut på långa vägar. Många republikanska valarbetare vittnar om oegentligheter, inte en chans att de bara kan vifta bort alla de här, i många fall starka vittnesutsagorna. Inte en chans...
Senast redigerad av VanDick 2020-12-01 kl. 20:44.
2020-12-01, 20:40
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Jeff Zucker är inte någon journalist utan CEO på CNN.

De har inspelningar på så gott som samtliga som jobbar på CNN, Jeff Zucker är bara en av dem.

Det kommer nog fram både samtal med höga höns inom demokraterna samt George Soros på dessa inspelningar.

Project Veritas har hackat CNNs videokonferenssystem i ca 2 mån och fantastiskt spännande att få höra vad de har diskuterat, längtar..
2020-12-01, 20:43
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDick
Lyssnat på senatsförhören i Michigan. Gör mig mer övertygad att valet inte är slut på långa vägar. Många republikanska valarbetare vittnar om oegentligheter, inte en chans att de bara kan vifta bort alla de här vittnesutsagorna. Inte en chans...
De två senaste har sagt att kraven nu är så legitima att representanterna där framme kan se fram emot rättegången.
2020-12-01, 20:45
Medlem
Justitieminister Barr säger justitiedepartementet inte hittat röstfusk. Antar att han också är deep state...
2020-12-01, 20:49
Medlem
Eastmancolors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Har du inte hört talas om The Laptop from Hell där det finns tydliga indikationer på olika samarbeten emellan Bidens familj och CCP och självklart handlar det här valet om att rädda USA från demokraternas svek emot det amerikanska folket. Jag tror inte många förstår hur allvarligt det här valet är, det är vinna eller försvinna för många trogna vapenbärande amerikaner.

Det finns ingen som helst anledning för mig att ta del av alternativa medias hittepånyheter emanerandes ur en alternativ verklighetsuppfattning.

Amerikaner som bär vapen är suspekta.
2020-12-01, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://mobile.twitter.com/LLinWood/status/1333831292803313665

Vad i helvete spana in detta.

Om jag förstår de rätt är de ägarna till dominion. Kina äger allt.

https://mobile.twitter.com/disclosetv/status/1333780871153917953

En till källa som bekräftar det.
Nu ska jag chocka er, det här verkar stämma från vad jag kan se. Kort och gott: 75.2% av Dominion ägs av en investeringsfirma som heter Staple Street Capital ( https://apnews.com/article/election-2020-joe-biden-us-news-media-michigan-43bdaa186e3b8d9d897cae3bd0c6cdc0 ) . Staple Street Capital verkar mycket riktigt fått in en investering från UBS - kinesiska enheten då som nämns i . Jag är inte helt med på vad själva dokumentet visar, men det ser ut som att transaktionen behövde godkännas eller något liknande, och ligger under en .gov adress: https://www.sec.gov/Archives/edgar/data/1827586/000182758620000001/xslFormDX01/primary_doc.xml ?

Hur som, de verkar inte vara ägare utan står som "marketers" vad det nu betyder: https://investingreview.org/firm/staple-street-capital .

Jag kan såklart missförstått något - det står t ex längst upp i dokumentet som visar "godkänner" överföringen: "The Securities and Exchange Commission has not necessarily reviewed the information in this filing and has not determined if it is accurate and complete.
The reader should not assume that the information is accurate and complete." så ta det för vad det är men till skillnad mot det mesta annat jag granskat här har jag iaf inte hittat några uppenbara felaktigheter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in