2020-12-01, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Usch, där måste Aftonbladet in och dementera. Aftonbladet har alltid hävdat att DJT är straight. Ja MSM.

Mike Pence

Ha ha men tydligen var det inte i FOX han sa det, utan i någon radiokanal. Så fel av mig.

Tydligen blir de tokigare och tokigare med detta med att hänga folk, stycka dem och sätta upp deras huvuden på pålar. Det ser inte bra ut alls. USA är rejält sargat. Valfusksfantasierna gör stor skada och inget bevis finns och ändå tror en del så hårt på det. Men kommer bevis, ja då får vi ta ställning till det men än ....
2020-12-01, 19:36
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Fan, ser nätt och jämnt, men det stämmer nog!

En sak som slår mig när jag lyssnar till berättelserna från de här funktionärerna är att det verkar som aktivisterna vid rösträkningen i Michigan slagit alla i huvudet med Covid. Inte göra det och inte göra det, pga. Covid. Visst — man kan se det som överdrivet att haka upp sig på en sådan sak, men berättelserna om trakasserier och skit tar förstås inte slut där. I vilket fall som helst oerhört korkat att ha ett jävla val när olika faktorer medför att man inte kan göra som vanligt. Ja, jag syftar på jävla Covid.

Jag såg också plakaten när jag kollade lite tidigare, plakat av typen "STOP THE STEAL" syntes utanför fönstret såg jag. Så det är inga BLM eller Antifa som har tagit sig dit för att kaoza. Jag tvivlar på att djupa staten och dess kaozfinansiär Soros har handlingsutrymme nog att orkestrera kaozande nu.
2020-12-01, 19:39
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Michigan hearing

Detta är en FORMELL utfrågning i Michigan.

Både Demokrater och Republikaner är närvarande (därav oförskämheten i vissa frågor).

Detta visar dock hur seriöst MI State Legislature tar detta.

GOP Rep. styr båda husen i MI.

PS. Mycket intressant hur Rudy kör denna imorgon, det är ju en officiell hearing. Tror det blir episkt.
Ja, det märks på stämningen i chatten att många stör sig på "the board", men jag tycker att det är bra att det är en officiell utfrågning i en riktig inramning. Representanter från båda partier ska tvingas ta del av det som sägs.

Är detta det som äger rum nu, förresten?

Detroit News: Trump campaign announces Michigan House hearing that's not happening

Publicerad den 24 november.
President Donald Trump's campaign announced Tuesday that the Michigan Legislature would hold a hearing on election integrity Dec. 1, but the event won't occur, a key GOP state lawmaker said.
Etc.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-12-01 kl. 19:53.
2020-12-01, 19:39
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bottenslam
O´Keefe har tjuvlyssnat och spelat in CNNs morgonmöte med Jeff Zucker i ett par månader. Får se vad som kommer ur det. Det lär ju avslöja en del snaskigt om valrapporteringen. O´Keefe är en riktig journalist, inte ofta man ser det nuförtiden.

https://twitter.com/JamesOKeefeIII/status/1333774463935111173

Det är så underbart, ett flöde med läckta videokonferenssamtal som CNNs ledning har haft, kan det bli bättre?
2020-12-01, 19:42
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Och Giuliani var inte på mötet i går i rollen som borgmästare

Nej, och det var väl poängen i mitt inlägg.
Senast redigerad av Sculley 2020-12-01 kl. 19:45.
2020-12-01, 19:43
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
En lastbil från ett återvinningsföretag med hårddiskförstöring som specialitet stannade precis utanför vallokalen.

Det står "Gwinnett Voter Registration & Elections" på byggnaden. De struntar uppenbarligen i domstolsordern.

Fusksidan är stenhårda. Deep Deep State.
Dom har tydligen vapen också. Spännande

Mike Pence
2020-12-01, 19:48
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag såg också plakaten när jag kollade lite tidigare, plakat av typen "STOP THE STEAL" syntes utanför fönstret såg jag. Så det är inga BLM eller Antifa som har tagit sig dit för att kaoza. Jag tvivlar på att djupa staten och dess kaozfinansiär Soros har handlingsutrymme nog att orkestrera kaozande nu.
Haha, knappast — och vad kul att för en gångs skull få se plakat och folk som är där till stöd för människorna där inne.

Man blir proppmätt av alla mer eller mindre våldsamma manifestationer (MOT-demonstrationer) i en massa år.
2020-12-01, 19:50
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Valfusksfantasierna gör stor skada och inget bevis finns och ändå tror en del så hårt på det. Men kommer bevis, ja då får vi ta ställning till det men än ....

Visar det sig att det fuskats så vinner Trump valet. Det är lite konstiga regler I USA. DJT fuskröstar på DJT, spelar ingen roll, Trump vinner. Jag är tveksam, dom måste skriva om reglerna till ett ev. nästa val.

Nu väntar vi bara på Bengt Feldreich.

Mike Pence
2020-12-01, 19:53
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ja, det märks på stämningen i chatten att många stör sig på "the board", men jag tycker att det är bra att det är en officiell utfrågning i en riktig inramning. Representanter från båda partier ska tvingas ta del av det som sägs.

Är detta det som äger rum nu, förresten?

Detroit News: Trump campaign announces Michigan House hearing that's not happening

Publicerad den 24 november.
Lansing — President Donald Trump's campaign announced Tuesday that the Michigan Legislature would hold a hearing on election integrity Dec. 1, but the event won't occur, a key GOP state lawmaker said.
Etc.

De verkar som en del RINOs tycker att man inte röra om i grytan får då kan de själva hamnar i onåd
inför deras egna kommande val, tragisk men ryggradslösa politiker finns överallt men de tänker inte på hur det kommer att bli i framtiden när de som röstat på dem tidigare sviker.
2020-12-01, 19:55
Medlem
Haddock93s avatar
https://graphcommons.com/graphs/d208e5f8-aa2a-429b-b576-63e676d9f3e3?sel=1bb0fe52-9274-468b-9734-7908d6ff1f6e&auto=true

Intressant graf med alla som har kopplingar till dominion.
2020-12-01, 20:00
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://graphcommons.com/graphs/d208e5f8-aa2a-429b-b576-63e676d9f3e3?sel=1bb0fe52-9274-468b-9734-7908d6ff1f6e&auto=true

Intressant graf med alla som har kopplingar till dominion.

Den där är en bluff, det ser du väl men rätt kul ändå
2020-12-01, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Byt ut före detta till pensionerad om du vill. Poängen är att han inte var på mötet och pratade i rollen som överste
Översten är rätt lätt att hitta på nätet. Var aktiv i militären i 12 år till -96 då han gick in i reserven och började jobba för ”Global Pharma” fram till 2019. Gjorde sedan ett avbrott i sin civila karriär med en vända till Irak under det kriget och driver numera en bar. Det finns ingenting i hans bakgrund som tyder på att han skulle vara en cybersäkerhetsexpert.
Så jag ger inte särskilt mycket för hans vittnesmål i Arizona gällande valfusk. Det känns snarare som att han valts ut för att framföra något som sammanställts från olika källor på nätet för att få det att verka trovärdigare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in