Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Tror knappast ditt resonemang håller i en rättssal. Där vill man ha fakta och inte vittnen med emotionell instabilitet som främsta diagnos.
Jag tror att Presidentens argument håller mer än ditt. Det finns signaturer som de inte vill lämna ut. Varför tror du de inte vill det? Varför tror du att de inte vill lämna ut maskinerna? Varför fick inte valbevakarna stå och se hur kuverten lades och vart? Varför satt många av de som jobbade med formulären på ej angivna platser? Varför vet man inte vem Dominions ägare är? Det är helt oklart.
Det är snarare du som är en underutvecklad känslig vänstergris som inte vill inse denna sanning.
Citat:
Ursprungligen postat av
DogDog
ehh ok självklart användes USB, det är på så sett rösterna fördes över utan att använda internet det är ju ingen hemlighet, ett så kallat “air gap”.
Signaturerna matchas inte eftersom republikanska ledarna i GA röstade igenom regler om anonymitet långt före detta val. Kuverten med signaturerna slängs, det matchas bara en gång i vallokalen. Själva röstkorten har ingen signatur så matchning är omöjlig.
USB får inte användas om de inte godkänns. Det finns ju ingen valberedning där och deras så kallade valmyndighet ägs inte av staten och det finns ingen officiell valmyndighet. Det är staterna som har sina egna korrupta myndigheter.
Du har ljugit hela tråden i genom med ditt osammanhängande bögsvammel. Dina argument håller absolut inte någonstans.
Det är inget air gap, ingen vet hur dessa USB var programmerade, ingen vet någonting om chippen, alltså hahahahaha ska man skratta eller gråta, skulle det varit den andra sidan som skulle gjort så här skulle alla ni själva vilja utreda detta.
Denna gången är Herren själv inblandad. Och detta valet kommer att bli ett stopp för korruption samt valfusk för gott i USA. För när Trump tillträder så kommer han se till att dränera även denna svampen under sin andra term.
Det finns visst signaturer. Ja det är anonyma, och eftersom det är republikanerna som begär ut dom så kan har de alltså gått med på att visa sina egna signaturer, demokraterna sa ju inte emot så? Mina signaturer hos banken är också anonyma, men jag får själv begära ut dom. För jag är bakom den.
Återigen grovt fel av dig som vanligt. Man var emot signaturerna från början för att det finns våldsamma ANTIFA grisar som dig. Men nu begär man ut detta själva, vilket RÖSTARNA absolut inte har någonting emot. För alla vet att det har fuskats. ALLA. Det är hur uppenbart som helst. Och denna månaden kommer det att hända saker.
Det har vistats flera gånger att flera samtal har ringts in till vanliga människor om de ska rösta trots att dom redan gjort det. Fattar du inte hur sjukt detta är?! Det finns absolut ingen koll alls.
Att röstkorten inte har signaturer är bara ännu sjukare. Kuverten slängs, men inte påsarna med kuverten. Det finns ett stort STORT antal påsar med kuvert i. Finns mycket att gå igenom.
Bostadsadress, ID, väljarlegitimation, underskrifter som kontrolleras, medborgarskap, röstberättigande är något som saknas i USA, df det har fuskats så grovt genom åren och speciellt nu när Trump är så hatas och George Soros och alla andra smutsiga globallist judar vill få bort honom.
https://www.youtube.com/watch?v=rri6flxaXww
Man har planerat för detta redan tre-4 månader innan detta val, allting har förberetts för att man vet hur sådana odjur som dig fungerar. Det är så mycket som har sparats, vf tror du demokraterna är så tysta?
Nu är det Michigans tur , och jag lovar dig dom kommer också reagera som Arizona, när alla dessa skumma delstater har förhört Trump Kampanjen kommer dom vilja gå vidare med detta
https://www.youtube.com/watch?v=X0-vyw9qbdw