2020-12-01, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Men han motsatte sig väl ändå invasionen just för att han sa att de INTE hade hittat massförstörelsevapen?!
Eller minns jag så fel?

Du har rätt! Det var tvärtom!

Tack för att du klargjorde min "tankevurpa"!
2020-12-01, 15:43
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
En fantasieggande tes. Om det skulle vara så behöver man inte gå ut med detta innan det sas. smäller till. Varför break the news i förväg och låta folk i knipa förbereda sig? MEN — det börjar bli sent.

Jag kan förstå att man inväntar rätt läge och att man vill ha folket med sig, osv. När det drar ut på tiden riskerar man dock att tappa stöd när folk börjar skaka på huvudet och tänka att, fan, det kanske inte blir något med detta trots allt. Själv slutar jag inte hoppas i första taget, men alla har väl inte samma tålamod.

Om de sitter på alla nödvändiga bevis på treason så finns det nog ingen bortre tidsgräns. Då utlyses väl undantagstillstånd, krigstillstånd eller vad det kallas. Sista kommentaren i det jag citerar nämner 45 dagar giltighet på EO från 3 november, alltså 18 december. Det börjar dra ihop sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ja, så är det. Bidens webbsida heter buildbackbetter.gov; Första meddelandet är "Build back American Leardership". Detta Leadership har vi sett från 2001 och framåt. Det som införts av Bush och Obama men som fått stå tillbaka nu under Trump är vad PNAC kallade "Pax Americana". Att amerikanskt globalt ledarskap skulle sträckas så långt in i framtiden som möjligt. Vi har sett namn som Albright och Kissinger och många andra som nu håller på att sparka från DoD.

Så en Biden-administration är en direkt återgång till Bush Jr/Obama och han dammar av gamla krigshökar, som i stor grad består av samma folk som var med under PNAC-eran som startade iom. 9/11. Vi kan dra oss till minnes att PNAC-dokumentet skrev om att man skulle sikta på att ta fram bilogiska vapen som

"advanced forms of biological warfare that can “target” specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool."

Riktigt roliga snubbar. Glöm inte munskydden, boys...

Jag är övertygad om det också - bevisen kommer att komma fram när tiden och opinionen tillåter det. Miltären i USA spelar på rätt sida den här gången. Och som slutkläm kan vi ju fråga oss, det här med "Rebuild better", det har jag hört andra än Biden sagt också.

Stefan Löfvén tillexempel.

Så frågan är bättre för vem? Det har garanterat varit i säck innan det kom i påse.

Många av västs korrupta ledare, även Löfven, kör med build back better. Förkortningen bbb är misstänkt likt 666. Gör ingen värdering av det annat än sprider det vidare.

The Great Reset handlar inte om USAs dominans globalt utan som jag förstått det kommer det ta bort folks frihet och rättigheter över hela väst men i förlängningen över hela världen. Ingen kommer få äga något och man kommer inte få röra sig utanför ett visst område från sitt hem. Ägande och rörlighet kommer vara förbehållet det lilla fåtalet, sannolikt de som ingen får kritisera. Med RFID-chip inopererat så styrs vad du kan få handla tex mat men också var du befinner dig. Är du dissident så stängs du kanske bara ner. Jag har inte plöjt allt som kommit min väg om TGR, men så har jag uppfattat det hittills. Kanske har man övergett RFID-chippen och istället väljer att få in nanotekniken med vaccinationerna som nu planeras. Återigen, Trump ingripande kan ha kommit i grevens tid och lallare och miffon över hela väst har ingen aning om att den de hånar håller på att säkra deras frihet och deras rättigheter.

Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Något om sk "sworn affidavits" (ungefär "Intyg på heder och samvete"):

Vad handlar intyget om, och hur är det formulerat? Det är inga problem att beskriva smaskiga misstänkta beteenden på ett sådant sätt att den som intygar helt har ryggen fri. Ett exempel, utan särskild förankring:

Man kan fullt sanningenligt intyga att "man sett en misstänkt transport anlända till vallokalen och där sedan kartong efter kartong i storlek som valsedlar bars in av okända. Därefter tog det bara en halvtimme innan det började ticka in röster för Biden".

Givetvis är detta bestickande bevisning för svårt valfusk om man tar uppgiften rakt av och utan kontext..

I en annan verklighet var det pizzabilen som kom med 120 pizzor, inburna till den hårt arbetande personalen. Därefter, kort matpaus, innan poströsterna började räknas på kvällen.

Poängen är att den som säger det förra mycket väl kan tro att man berättar något verkligt viktigt och gör det helt sanningsenligt, medan några enkla kontrollfrågor reder ut det hela, utan uppståndelse när saken läggs fram i rätten.

Men utan den första utsagan får ju ingen som hävdar valfusk någon öppning att protestera.

Stoppades rösträkningen ett par timmar kl 04:00 för pizza för att sedan återupptas och ge Biden enorma toppar bland röstsedlarna i de andra counties och staterna, bortsett från vissa counties i swing states?

Du begriper att det inte spelar någon roll vad vi sitter här och säger. Verkligheten kommer ha sin gång och inom kort kommer det hela rullas ut framför oss. Du investerar hårt i "inget valfusk", "hata Trump", "Biden/Harris bäst". Återigen, vi befinner oss på olika sidor politiken, men man kan hysa en viss respekt för en meningsmotståndare om denne är intelligent och fångar verkligheten. Jag tycker du verkar sitta med huvudet ner i kartan medan bilen är på väg ut över stupet.

Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det är bara "folklig resning" i skitländer som dessa förespråkar. Under "Arabiska våren" så sjöngs tech-jättarnas lov hur människor kunde kommunicera fritt och demokratiskt och avlyssnat - men det sista sa man aldrig i tidningen. Nu när folk håller på resa sig i USA så är det inte så fritt och demokratiskt längre, utan nu använder man minimum-wage workers för att censurera och ta bort inlägg för presidenten, senatorer och andra.

Aldrig förr har det varit så uppenbart. Tänk att censurera POTUS, höga militärer etc. Ofattbart.

Citat:
Ursprungligen postat av Binary
När börjar domstolsförhandlingarna om landsförräderi mot demokraterna? eller eventuellt Military Tribunals som det också har pratats mycket om. 1. Detta är det enda jag väntar på nu. Eller kommer de vara hemliga eftersom de är militära? Är det därför som Joe Biden har fått en förtäckt fotboja nu när han "snubblade" med hunden? Någon som vet mer?

Jag har kanalen OANN (One America Network). I går direktsände de från en hearing med Guilliani, ett gäng republikanska politiker och en lång rad vittnen varav många av de presenterade övertygande bevisning om omfattande och systematiskt valfusk inte minst genom Dominions system. 2. Inte ett ord om detta på någon annan kanal, inte ens Fox News? Mycket märklig situation.

1. Samma här. Läser inget annat på internet bortsett från detta. Ser inte på TV osv. Just nu är samtiden oerhört spännande.

2. Gissa om det kommer slå tillbaka på dem.
Jag har några i min närhet som jag berört detta med men som bara fnyst eftersom det sägs inget om detta på SVT, CNN osv. Jag har då valt att släppa ämnet. Rullas det här upp som vi tror så lär ju en hel del rätt snart undra vad fan MSM hållit på med. "Konspirationsteoretikerna hade rätt, hmm vad kan de mer ha rätt i".

Citat:
Ursprungligen postat av grodballe
Executive Order 13848 började gälla 3 November tror jag, då varar den 45 dagar. Så då bör det vara överstökat senast 18 december. Man har bestämt att utöka avrättningskapaciteten genom att underlätta beslut om hägning och exekutionspluton.

https://www.worldviewweekend.com/tv/video/exclusive-3-star-general-mcinerney-calls-martial-law-tribunals-investigation-treason

Härliga tider, strålande tider. Det finns ett liv efter jul, fast inte för alla kanske.
2020-12-01, 15:45
Medlem
AreYouBacks avatar
Mr Reagan ger sin vinkel var fusket startade.

https://youtu.be/FFUirf52-iU
2020-12-01, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
Lögn!

Om du tittade på "hearingen" som sändes inatt så skulle du veta bättre.

Man använder sig utav dessa pengar åt att sätta upp callcenters som ringer upp så många röstare i alla "swing states" som möjligt. Vi pratar om väldiga resurser här som ska betalas.

Några av dessa inspelningar spelar man upp i början av hearingen (Arizona) och du gör det ganska klart att du inte ens har sett denna hearing vilket diskvalifierar dig i denna tråd gällande valfusk.

Hur många samtal blir det med röstare i swingstaterna för 150 000 dollars då?
Senast redigerad av sirup 2020-12-01 kl. 15:49.
2020-12-01, 15:53
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
https://www.washingtonexaminer.com/news/trump-campaign-raises-150-million-since-election-day-off-voter-fraud-allegations-report

Det har lönat sig för Trump att leka valfuskleken. Det är bara den som skänkt mer än 8000 dollars som har skänkt något till omräkningen. Allt annat är fritt för Mr Trump att disponera som han vill.
Hur många gånger ska du upprepa detta har du tänkt? Till och med skapat en egen tråd om det. Du tycker inte att tillräckligt många har förfasats över detta kanske.

Från artikeln du länkar till
Citat:
The donations are supposedly being solicited for the Official Election Defense Fund, however, the fundraising push is being made by the Trump Make America Great Again Committee, which is a joint committee for the campaign and the Republican National Committee.
Mike Pence var det som mailade donatorer och twittrade en twit.

https://www.washingtonexaminer.com/news/trump-campaign-raises-150-million-since-election-day-off-voter-fraud-allegations-report
Tidningen du länkar till brydde sig inte om att nämna något om det du är så upprörd över.

Man kan tycka vad man vill om amerikanernas eviga fundraising för absolut det mesta, så gör de i alla fall.

Så här står det på fondens hemsida bl a:
Citat:
Contributions to TMAGAC made by an Individual/Federal Multicandidate Political Committee will be allocated according to the following formula:

75% of each contribution first to Save America, up to $5,000/$5,000, then to DJTP’s Recount Account, up to a maximum of $2,800/$5,000.

25% of each contribution to the RNC’s Operating account, up to a maximum of $35,500/$15,000.

Any additional funds will go to the RNC for deposit in the RNC’s Legal Proceedings account or Headquarters account, up to a maximum of $213,000/$90,000.
https://secure.winred.com/tmagac/election-defense-task-force-cond?__cf_chl_captcha_tk__=1e0a9df1a145f7aac55ba17 cf10391b8d45fb9bb-1606 833885-0-Aenb5yPgLIKTihZdLqhlAKTFwXxQ8WV-J2nVav1FIAd6OmzFQ7Ydq6wAt_V0LN7Tq_f_L7cNXYofVmDYfk CR_sUoN3X 8Zcp9zcooDQPMdVT0ur4PuNYF6qMDE5BBXPZDIG8IR96jCMhEz khYlhYE4KFTqjDhH_tcs6pbtc3KiXMbWhyjsBrtQjiMAOcrQ5E crOklmSaOSxVy8ntoq4W05rCwgtO39FxHi4EPkYsSR2Ws3m-vugYtbhG72mhFCZM4mG_OPdNiyBikgpzV7DaZ65LDSW7ACXckx 5X iBnvEfTNCpbc4zKcW2Uq9swvyMUiNs9EFyJUUFzlnB6Vg8VYTj KmNRwVFmjpP8JqXJpiTHIxSnYY5dO7W_PqL2U8Xklk16Zc7Y5T pCwq5R69-ijnvacStoajvJcWtIUUbAhwbeBA5-4L7E7t0-rUEjtDg2srUfWA0lsb2gyGl3ZCFPQsm7eGehCJuim4N3jj-kwJ3GV1 -XNzimpI61YQBvC2HG3R9ESYsDSbTL1GuCiHankKTzTpl-6srY2B-8ld1BhTUTDydVo1k7gZkeZcEVlgN49DuFNvGOmn1VOpW16B 2TeLHixPL_H3nez87xXYBqv_qo7t4GFbyO2aXot5rGmyeD5v-tw

Du är så jäkla genomskinlig.
2020-12-01, 15:56
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Om de sitter på alla nödvändiga bevis på treason så finns det nog ingen bortre tidsgräns. Då utlyses väl undantagstillstånd, krigstillstånd eller vad det kallas. Sista kommentaren i det jag citerar nämner 45 dagar giltighet på EO från 3 november, alltså 18 december. Det börjar dra ihop sig.

Många av västs korrupta ledare, även Löfven, kör med build back better. Förkortningen bbb är misstänkt likt 666. Gör ingen värdering av det annat än sprider det vidare.

The Great Reset handlar inte om USAs dominans globalt utan som jag förstått det kommer det ta bort folks frihet och rättigheter över hela väst men i förlängningen över hela världen. Ingen kommer få äga något och man kommer inte få röra sig utanför ett visst område från sitt hem. Ägande och rörlighet kommer vara förbehållet det lilla fåtalet, sannolikt de som ingen får kritisera. Med RFID-chip inopererat så styrs vad du kan få handla tex mat men också var du befinner dig. Är du dissident så stängs du kanske bara ner. Jag har inte plöjt allt som kommit min väg om TGR, men så har jag uppfattat det hittills. Kanske har man övergett RFID-chippen och istället väljer att få in nanotekniken med vaccinationerna som nu planeras. Återigen, Trump ingripande kan ha kommit i grevens tid och lallare och miffon över hela väst har ingen aning om att den de hånar håller på att säkra deras frihet och deras rättigheter.

Stoppades rösträkningen ett par timmar kl 04:00 för pizza för att sedan återupptas och ge Biden enorma toppar bland röstsedlarna i de andra counties och staterna, bortsett från vissa counties i swing states?

Du begriper att det inte spelar någon roll vad vi sitter här och säger. Verkligheten kommer ha sin gång och inom kort kommer det hela rullas ut framför oss. Du investerar hårt i "inget valfusk", "hata Trump", "Biden/Harris bäst". Återigen, vi befinner oss på olika sidor politiken, men man kan hysa en viss respekt för en meningsmotståndare om denne är intelligent och fångar verkligheten. Jag tycker du verkar sitta med huvudet ner i kartan medan bilen är på väg ut över stupet.

Aldrig förr har det varit så uppenbart. Tänk att censurera POTUS, höga militärer etc. Ofattbart.

1. Samma här. Läser inget annat på internet bortsett från detta. Ser inte på TV osv. Just nu är samtiden oerhört spännande.

2. Gissa om det kommer slå tillbaka på dem.
Jag har några i min närhet som jag berört detta med men som bara fnyst eftersom det sägs inget om detta på SVT, CNN osv. Jag har då valt att släppa ämnet. Rullas det här upp som vi tror så lär ju en hel del rätt snart undra vad fan MSM hållit på med. "Konspirationsteoretikerna hade rätt, hmm vad kan de mer ha rätt i".

Härliga tider, strålande tider. Det finns ett liv efter jul, fast inte för alla kanske.

Det fetade kanske förklarar varför vissa fastnar i en loop av valfusk/djupa staten/big reset?
Tänk om det inte ens existerar ett samordnat valfusk från team Biden? Det kan du lättare få ett hum om om du vågar ta av skygglapparna och smaka på omvärlden.

Förresten, hört nåt mer om skottlossningen i Frankfurt mellan CIA och GI Joe?
2020-12-01, 15:59
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det vore praktiskt i så fall om någon gren av underrättelsetjänsten kunde slå larm i tid och koppla in Pentagon. Så slipper Trump ge order om detta, menar jag. Och om man slår till får man gärna göra det innan den 21/1. Blir så pinsamt om secret service ska behöva släpa ut Biden från Vita huset efter någon vecka.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-12-01 kl. 16:02.
2020-12-01, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Vad man riskerar och inte riskerar har du såklart inte full koll på men du är gullig som leker världsmästare. Återigen, tack för att du presenterar din åsikt som fakta.

Gulligt att andra ska komma med bevis medans du ska presentera hur det fungerar baserat på dina känslor
Haha. Ja, vad säger man... Du gör återigen ett påstående: Rudy förlorar med flit! - det här hittar du på ur tomma luften, utan att kunna visa på att Rudy eller Powell eller Jenna sagt något som stödjer det. Som argument använder du att de vill överklaga till SCOTUS. Jag påpekar för dig tre punkter som vi kan vara överens om:
1. Du kan överklaga till en högre instans även om du vinner.
2. Om du förlorar och överklagar finns en hög risk att du är fast med de bevis du lagt fram i den lägre instansen.
3. Du ser ut som ett fån när du lägger fram bevismaterial som smulas sönder i de lägre instanserna.

Punkt tre är min åsikt, det håller jag med om, den första och den andra kan du läsa mer om här t ex: https://www.findlaw.com/litigation/filing-a-lawsuit/appealing-a-court-decision-or-judgment.html. Så kvar är du utan argument för varför de skulle vilja förlora, och utan ens någonting som visar på att de vill förlora. Det är faktan vi delar just nu. Men du har ju trumfkortet - du vill ju jättejättejättegärna att det ska vara så så du fortsätter tro det. Och det är fine, jag önskar dig lycka till!
2020-12-01, 16:08
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://twitter.com/JamesOKeefeIII/status/1333774463935111173?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1333774463935111173%7Ctwgr% 5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fthedonald.w in%2Fp%2F11Ql1fkmFJ%2Fokeefe-at-it-again-cnntapes%2Fc%2F

Hör inte ihop med valfusk per se men det hör ihop med medias partiska rapportering kring valfusket.

Detta kan bli väldigt intressant. Det här kan, om riktigt illa inspelningar, bli spiken i kistan för CNN som ju är fake news #1

Det hör hör absolut hemma i den hör tråden. CNN m.fl. menar jag är medskyldiga till den soppan USA sitter i nu. Valfusket innefattar deras sändningar.

Fram med popcorn gott folk. 🍿
2020-12-01, 16:10
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Då lär detta accellerera hyffsat duktigt kommande 3 veckor. Tack för ditt inägg.

Nu lär ju Rudyyardkipling bli glad iaf, kanske blir en God Jul trots allt. Äh vafan! Jag med! Satsat 3k på at trumpen tar hem detta och om allt rors i land innan jul så "skänker" jag mina vinster direkt till ungarna i form utav ytterligare julklappar.

Sen ska mina ungar i skolan när terminen börjar berätta för deras fröken som hoppades på att Biden vinner valet att man har fått massa presenter utav Jultomten Trump.

Jag har alltså inte varit subtil?

Jag spelar aldrig av principskäl, men här kanske man borde göra ett undantag. Vad händer om Trump bara får sitta kvar utan väljas in igen. Blir man snuvad på pengarna på teknikaliteter?

Citat:
Ursprungligen postat av Hbdunkar
Det är själklart att Trump inte är omtyckt hos militären. De vill rusta upp för att starta offensiva krig i mellanöstern . Medans Trump ser upprustning som defensiv där han lägger fokus på ekonomiska konflikter. Däremot vet jag att Trump är väldigt uppskattad bland blåljuspersonal. Har en kusin i staterna som känner väldigt mycket poliser och brandmänn där alla har röstat på Trump.

Militärer generellt är konservativa, alltså hör man hemma hos republikanerna. Tror varken Obama, Biden, HRC eller Harris är särskilt omtyckta. USA lider av mängder av veteraner med PTSD och lemlästade. Att dra ut i krig ser häftigt ut på film men när kulorna viner, bomber briserar, självmordsbombare finns lite varstans, vänner avlider i ett meningslöst krig i främmande land och du kommer hem till frugan med stomipåse så är det plötsligt inte så jävla sexigt med krig. Trump är den förste POTUS på väldigt länge som inte startat något krig. Jag tror han är mer uppskattade av militären än vi kan föreställa oss.

Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Jag vågar tom. påstå att Trump antagligen har svagt stöd bland högre militärer, helt enkelt för att han inte är en av dem. De tillhör en annan värld. Trump är affärsman och livsstilsofficeren drömmer om fler nöjeskrig där den amerikanska flaggan vajar över framryckande förband i bushen någonstans långt åt helvete. Trump ger dem aldrig vad de vill ha. De talar förmodligen inte samma språk. De kan inte ha den här sortens förtroliga samtal som generaler och annat folk med en sabla massa stjärnor på jackan hade med ex. far och son Bush. Och jag tycker att detta är något av det bästa med Trump. Amerika måste rustas upp först.

Med ett annat styre återställs den tidigare ordningen. Aggressiv amerikansk utrikespolitik. Amerikanska översittartakter i internationella samarbeten. Alla de grenar av den amerikanska statsapparaten som gillar att operera fritt över hela jorden vill bli av med Trump. Det gäller även diverse transnationella storföretag. Våldsvänstern som ser Trump som en arrogant vit gris är dagisbarn i det här sammanhanget.

Bortsett från bakgrunden på en officer och Trump så tror jag att tex generaler och Trump kan ha ganska mycket gemensamt. Båda extremt målinriktade och leder koncerner/bataljoner. Man talar inte med fotfolket utan delegerar ansvar och uppgifter. Man gör inte skitjobbet själv längre utan ser till att andra tillser att det blir utfört. Resultaten är det enda som räknas osv.

Citat:
Stämmer det där dock?

Tagit del utav många interjuver där ex-militärer talar om att man inte alls har uppskattat möjligheten att få kriga i t ex mellanöstern, många lider utav PTSD och att få möjligheten till att blåsa huvudet av en liten 9 årig grabb hållandes i en K-pist pga extremism som växer så det knakar låter inte som något soldater kan tänkas uppskatta.

Varför växer extremism i mellanöstern? Är det Allah som ligger bakom eller tolkar flyförbannade muslimer Koranen som fan läser bibeln?

Eller kan vår egen käre Hans Blix ligga dels till grund att vi har så många islamister idag som gärna ser att västerlänningen blir sparkad på som den hund han är pga lögnen om Massförstörelse Vapen vilket resulterade i att Saddam hussein avrättades?

Tveeggat svärd liksom. Stolt över att verka under den amerikanska flaggan i afrika samtidigt som föraktet växer fram mot "eliten" som drar igång skit på väldigt lösa grunder med soldaternas liv som insats.

Vettiga soldater må följa order, men du begår ett tankefel om du tror att män och kvinnor som sätts i krig på lösa grunder älskar det.

Instämmer. USAs "överlägsna" militär tvingas ibland slakta bönder och barn med uråldriga vapen. Det finns en annan aspekt också som jag tycker talar för att höga militärer kontaktade DJT. CIA skapar instabilitet lite varstans i världen och förser diktaturer och kriminella ledare med avancerade vapen. Sedan skickas USAs militär dit och amerikanska pojkar och flickor dödas och lemlästas av CIA-finansierade vapen. I krig efter krig, Det är nog inte så jävla kul i längden att vara officer och skicka ut sina unga soldater vilka kunde varit ens egna barn, barns lekkamrater osv att dödas och lemlästas i meningslösa krig. Allra minst när man ser att korruptionen och förräderiet blir mer och mer uttalat.
2020-12-01, 16:14
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Jag förstår att det är svårt för dig att inse hur lurad du är och därför inte kan ta in. Sanningen ÄR den att allt över 8000 dollars ska gå till överklaganden kring valet.

ALLA andra pengar kan Trump disponera fritt. Det är sanningen. Men sen är mitt antagande att han behöver dessa pengar för de åtal som kommer att drabba honom nästa år. Hans egna förmögenhet är förmodligen inte särskilt stor.

Det är synd att du fastnat i detta fantasiträsk. Försök sätta dig över detta nu och tänk efter lite grann.
Ha ha! "Lilla vän"-stuket.
Lurad, ja du, se dig i spegeln.

Du menar alltså på fullaste allvar att jag ska tro på en inskränkt anonym lögnare som du och ditt hemsnickrade förtalshittepå hellre än att själv läsa, lyssna och dra egna slutsatser av det som faktiskt finns att tillgå.

Du har ingen aning om vad jag tror på och inte tror på i denna härva som pågår nu. Att jag är ganska säker på att många har fuskat, vilket ska bevisas, har väl framgått så det är ingen hemlighet. Inte heller att jag tror att detta kommer att få enorma konsekvenser, hur det än slutar.
2020-12-01, 16:17
Medlem
Citat:
Men sen är mitt antagande att han behöver dessa pengar för de åtal som kommer att drabba honom nästa år. Hans egna förmögenhet är förmodligen inte särskilt stor.

Detta är ju ohämmat fantiserande, du har ju ingen aning om Trumps ekonomi eller om det blir några åtal. Så jag redigerade lite åt dig:

Citat:
Det är synd att jag fastnat i detta fantasiträsk.

Det är helt makalöst vilken brist på självinsikt du har.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in