2020-12-01, 14:53
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Är det någon som vet mer om den nämnda "intervjun" Federley ska ha gjort med Quick/Bergwall?

Vet vi om Federleys dotter har bott på gården tillsammans med den dömde pedofilen?

Edit: Jag svarar mig själv. Han verkar ha publicerat fyra inlägg på en blogg om sitt möte med Quick/Bergwall:

http://federley.blogspot.com/search?updated-max=2013-10-16T11:04:00%2B02:00&max-results=20&start=60&by-date=false&m=1

Skulle man kanske kunna säga att Fredrik Federley är pedofil-fetischist?

Något är i alla fall galet här. På tok för många pedofilkopplingar för att det ska vara en slump.
Citera
2020-12-01, 15:05
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Grejen ät att mannen avtjänat sitt straff, det är skillnaden.

Jasså är det så? Du menar att om någon Sverigedemokrat gått i ett nazisttåg för 30 år sen så spelar det ingen roll egentligen för det kanske inte ens var olagligt och det har hänt för länge sedan?
Citera
2020-12-01, 15:12
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifMohammed
Det du skriver kan mycket väl stämma. Han söker troligtvis udda kickar då droger är för vanligt och kanske blasé. Han behöver nytt material i sin perversa skalle. Skulle inte förvåna mig ifall han och peddot grävt upp ett lik och kört lite nekrofili som omväxling.

Skoja inte bort min vetenskapligt välgrundade teori om Federleys sexuella störning. Att han skulle ha grävt upp lik är mindre sannolikt, jag bedömer risken som under 30%, kanske mindre än så.
Citera
2020-12-01, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Jasså är det så? Du menar att om någon Sverigedemokrat gått i ett nazisttåg för 30 år sen så spelar det ingen roll egentligen för det kanske inte ens var olagligt och det har hänt för länge sedan?

Spot on! Sen finns det ju lagar och moral, behöver inte vara olagligt för att det är högst osmakligt och otroligt olämpligt. OM FF nu har lämnat sin dotter med peddot är det kanske inte olagligt, men otroligt jävla korkat.
Citera
2020-12-01, 15:42
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Skulle man kanske kunna säga att Fredrik Federley är pedofil-fetischist?

Ja, det är min diagnos också. Men ordet "fetischist" är på tok för harmlöst. Federleys störning är av ytterst farlig art, endast något under den riktiga pedofilens. Pedofil-fetischisten kan vara behjälplig att leverera offer till pedofilen att våldta, hjälpa till att undanröja spår, normalisera pedofilens försök att infiltrera det normala samhället, ge pedofilen alibi etc etc.

Straffskalorna för en praktiserande pedofil-fetischist, som Federley, bör vara i paritet med pedofilens.
Citera
2020-12-01, 15:45
Medlem
ModerEvas avatar
Vet någon vem som är biologisk pappa till dottern?

Exmaken har skyddad adress och är i en ny relation. Är FF orsaken till den skyddade adressen?
Citera
2020-12-01, 15:57
Medlem
LarsPeterForsmans avatar
1. Alla säger att Federley är slut. Det tycker jag är långt ifrån säkert. Han har fortsatt stort stöd bland många "kändisar" och andra politiker, främst inom den agendasättande vänstern. Han säger själv att han avser att komma tillbaka.

2. Alla fokuserar väldigt mycket på vad Federley visste och inte visste. Vad vi bör tala om är det faktum att en grov pedofil som våldtagit bland annat en nioårig flicka grovt flertalet gånger faktiskt beretts sig tillgång till en ny nioårig flicka. Jag hoppas verkligen att någon orosanmäler det här!
Citera
2020-12-01, 16:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus

Fast i detta fall så är det ju inte politikern som gjort någon utan det är en helt annan människa och Fredrik kan inte ta ansvar för en annan människas gärningar.
Citera
2020-12-01, 16:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Men du tycker ändå att man ska få dem att flytta in hos en när de muckar från fängelset genom att använda ens egna barn som lockbete? Du har ju bedrivit en regelrätt kampanj med ett tiotal inlägg i tråden där du hävdar att det hela är hedervärt gjort av Federley. Antingen trollar du, eller så är du själv pedofil. Man behöver inte ens ogilla pedofiler för att anse att de inte bör få flytta direkt från fängelset hem till ett potentiellt nytt offer, det räcker att man bryr sig om barns säkerhet.

Vad snackar du om? Jag har inte snackat om nåt lockbete, det låter sjukt.
Jag tycker inte att det är hedervärt gjort av Federley utan snarare så verkar det vara en väldigt märklig snubbe.
Citera
2020-12-01, 16:15
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LarsPeterForsman
1. Alla säger att Federley är slut. Det tycker jag är långt ifrån säkert. Han har fortsatt stort stöd bland många "kändisar" och andra politiker, främst inom den agendasättande vänstern. Han säger själv att han avser att komma tillbaka.

2. Alla fokuserar väldigt mycket på vad Federley visste och inte visste. Vad vi bör tala om är det faktum att en grov pedofil som våldtagit bland annat en nioårig flicka grovt flertalet gånger faktiskt beretts sig tillgång till en ny nioårig flicka. Jag hoppas verkligen att någon orosanmäler det här!

Alla som med säkerhet vet att pedofilen har vistats i samma bostad ihop med barn är enligt mig skyldiga att göra en orosanmälan. Även om FF har varit hemma så kan man aldrig vara säker på att inget hänt. En gång pedofil alltid pedofil!
Citera
2020-12-01, 16:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Läs domen.

Vidrigt men Fredrik finns inte nämnd i domen och det är ju om honom det hela handlar.
Fredrik skall inte behöva ta ansvar för vad den där pedofilen har gjort.
Citera
2020-12-01, 16:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Hur menar du? En gång pedofil alltid pedofil, denna vidriga drift är inget som försvinner.

Så länge han inte utsätter barn för övergrepp så är det ingenting olagligt i att tända på barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in