2020-12-01, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Carlsson är tillkommet på senare tid. Systern är inte skild, men maken bor på en annan adress (Odenvägen 21), som är den adress systern växte upp på. Gissar att mannen bor kvar i deras tidigare gemensamma lägenhet, med andra ord.

Brodern var ogift 1985 och var då skriven med föräldrarna på Odenvägen 21.

Fan, jag måste skaffa de där registrena. Tack. De kanske ser till att behålla ett hyreskontrakt på Odenvägen för barns eller barnbarns räkning, eller så.

Om brodern pallat med att putsa till efternamnet på senare tid, så är risken kanske ändå inte så stor att han bär på eventuella genetiska sinnessvagheter, även om han bodde hemma hos mor och far vid 33 års ålder. Tänkte om 41-åringens problem kan gå i släkten.
Citera
2020-12-01, 09:32
Medlem
Vad heter denna kärring?
Citera
2020-12-01, 09:33
Medlem
Senil-with-styles avatar
Det ska alltså finnas två systrar till den inlåste. Borde inte dessa ha annat något när de inte har träffat sin bror på nästan 30 år?

Någon mer än en enda från släkten borde regerat på detta faktum eller hade de någon slags tystnadskultur angående den inlåste sonen?
Citera
2020-12-01, 09:34
Medlem
Mimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irishrage
Precis. Det var en pappa som höll döttrarna inlåst medan han våldtog dem. Nyheten kablades ut world wide. Vad gör det här bättre? Inlåst i 30år? undermåligt språk? Kabla ut det här till CNN och Fox news så de får se hur skithuset Sverige egentligen är.
Vad som gör det här "bättre" är väl att föräldern inte våldtog barnet och lät denne bli förälder med föräldern...
Citera
2020-12-01, 09:34
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zache
Fan, jag måste skaffa de där registrena. Tack. De kanske ser till att behålla ett hyreskontrakt på Odenvägen för barns eller barnbarns räkning, eller så.

Om brodern pallat med att putsa till efternamnet på senare tid, så är risken kanske ändå inte så stor att han bär på eventuella genetiska sinnessvagheter, även om han bodde hemma hos mor och far vid 33 års ålder. Tänkte om 41-åringens problem kan gå i släkten.

De tre barnen (men inte föräldrarna) skrev Carlsson av och till redan från 50-talet. Verkar inte ha varit ett senare beslut alltså.

Systern har för övrigt barn (kusiner med BO, alltså).
Citera
2020-12-01, 09:36
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Fan sa sjukt, givetvis har den duktigt sjuka modern ocksa haft sex med sin son, det kan man ju utga ifran. Det finns bra sjuka manniskor pa denna planet.
Citera
2020-12-01, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberIngmar
Fanns ett liknande fall i Frankrike från i början av 1900-talet. Ung kvinna från sociteten träffar en man från lägre samhällsklass. Den unga kvinnas mamma och bror bestämmer sig för att låsa in henne. Bilder på kvinnan från när hon räddas är förskräcklig och tragisk

https://medium.com/history-of-yesterday/the-person-who-was-looked-in-a-room-for-25-years-2869ef8baebe

Att det gick att komma undan på den tiden är inte konstigt. I ett nutida samhälle. Vars var skolan, socialen? Tas ett barn ur skolan blir det koll.

Fyfan, sjukaste jag sett asså den bilden så sjuk så jag tvekade om den var riktig först. Om mannen som hittades i söndags var i liknande skick så är kärringen den sjukaste sadisten i svensk historia asså fyfan vilka sjuka psykopat människor det finns gömda i samhället va.
Citera
2020-12-01, 09:37
Medlem
Utnyttjade hon sonen sexuellt?
Citera
2020-12-01, 09:38
Moderator
OYs avatar
Trams, OT, oneliners och länkposter(inlägg med endast en länk utan förklaring av innehåll) är raderat.

/Mod
Citera
2020-12-01, 09:39
Medlem
Citat:
Vet inte om detta länkats tidigare, men det här är alltså den äldre systern:

https://hundkurser-online.com/omkickan/

Nikolic. Har hon gift sig med en jugge?
Senast redigerad av grekenful 2020-12-01 kl. 09:42.
Citera
2020-12-01, 09:39
Medlem
Citat:
De tre barnen (men inte föräldrarna) skrev Carlsson av och till redan från 50-talet. Verkar inte ha varit ett senare beslut alltså.

Systern har för övrigt barn (kusiner med BO, alltså).

I see, hängde nog upp mig på att M*ait stavar med K, även hennes barnbarn. Men det kanske roar med omväxling ibland…
Citera
2020-12-01, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancient-Lurker
Den här historien påminner mig om en lekkamrat jag hade. Mamman var inte världens stabilaste, hela lägenheten var full med broderade bonader med texter som "Jesus ser dig", "Gud vet var du bor" osv. I takt med att mamman blev sämre så fick han inte längre komma ut och leka med oss andra barn för vi var "Satans hantlangare"...
Vet du hur han mår idag?

OnT: Man hoppas ju nästan lite att sonen är gravt utvecklingsstörd. Från början alltså.
Senast redigerad av Bengt-Birger 2020-12-01 kl. 09:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in