2020-11-30, 22:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
Fredrik fedderly är inte nån av mina favoriter heller och jag hatar faktiskt hans parti. Och i princip allt som han står för hatar jag.

Men om vi ska försöka se på fakta så är det faktiskt inte HAN som har begått vidriga brott. Och han är demokratiskt vald.

Gm, som begick brotten, han har ju blivit dömd och borde nu vara okey i samhällets perspektiv

Tyvärr så verkar det vara en privatsak för Fredric det finns ingen anledning att det ska påverka hans politiska karriär.

Objektivt sett alltså .. om det inte är så att ni tycker Att hans dåliga omdöme skadar förtroendet för han?
Tror du att han skulle blivit vald om hans omdömeslösa val av partner skulle vara allmän kännedom? Någon jävla måtta får det vara med att skydda dessa svin men jag antar att det räcker med att vara uttalad antirasist så är man untouchable? Han VISSTE men tog inte ”paus” förrän alla andra visste. Är det en människa du tycker synd om? Verkligen?

Och NEJ, pedofilen som blev dömd ”borde inte vara okey i samhällets perspektiv”. Vissa brott kan man inte sona, testa att söka jobb inom t ex barnomsorgen med sexbrott i bagaget. Samhället säger ”nej” oavsett vad du kvider om.
Senast redigerad av SuperViting 2020-11-30 kl. 22:54.
Citera
2020-11-30, 22:56
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Tror du att han skulle blivit vald om hans omdömeslösa val av partner skulle vara allmän kännedom? Någon jävla måtta får det vara med att skydda dessa svin men jag antar att det räcker med att vara uttalad antirasist så är man untouchable? Han VISSTE men tog inte ”paus” förrän alla andra visste. Är det en människa du tycker synd om? Verkligen?
Men shit jag skulle aldrig skydda han fattar du väll oavsett vad han har för pojkvän.

Men hans innersta krets kanske har förtroende för han ändå och han lockar väl säkert några väljare som tänker som han
Citera
2020-11-30, 23:04
Medlem
Vedträs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
VARFÖR ÄR MSM KNÄPPTYSTA?

Vad fan är det frågan om.

För att det har 0 nyhetsvärde? Han kanske inte ens visste det.
Citera
2020-11-30, 23:04
Avslutad
Citat:
Men shit jag skulle aldrig skydda han fattar du väll oavsett vad han har för pojkvän.

Men hans innersta krets kanske har förtroende för han ändå och han lockar väl säkert några väljare som tänker som han
Du skyddar honom här och nu. Du kan inte ens stava till hans efternamn trots att det står i trådtiteln men ska ändå in och strö socker över det stackars pervots hjärtevän genom att prata om att man ”sonat sitt brott när man suttit i fängelse”. Jag gav dig ett exempel på att samhället inte håller med om den saken, vissa broar blir brända för evigt.

Om FF lockar fler pedofiler att rösta på C så ska hela partiet släpas över krossat glas, det måste finnas en gräns för vad som är acceptabelt. Samröre med dömda pedofiler är definitivt att passera den gränsen, pridehjälte eller ej.
Citera
2020-11-30, 23:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Han visste. Hur kan en EU-politikers partners pedofili ha noll nyhetsvärde? Om du inte är intresserad, stick från tråden istället för att trolla.
Citera
2020-11-30, 23:07
Medlem
Går det att få fram fler bilder på J*nas? Såg bara en suddig bild på stoppa pressarna...
Citera
2020-11-30, 23:09
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Snarare 0 agendavärde. Grannarnas vittnesmål säger tydligt att han visste.
Citera
2020-11-30, 23:11
Avslutad
Någon här måste veta vem FFs andra pedofil vän är. Han har suttit högt upp i norska centerpartiet och är nu inom näringslivet. Han sitter nu i stället i fängelse efter dom i april, vad jag förstår.
Citera
2020-11-30, 23:22
Medlem
LenaPauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Du skyddar honom här och nu. Du kan inte ens stava till hans efternamn trots att det står i trådtiteln men ska ändå in och strö socker över det stackars pervots hjärtevän genom att prata om att man ”sonat sitt brott när man suttit i fängelse”. Jag gav dig ett exempel på att samhället inte håller med om den saken, vissa broar blir brända för evigt.

Om FF lockar fler pedofiler att rösta på C så ska hela partiet släpas över krossat glas, det måste finnas en gräns för vad som är acceptabelt. Samröre med dömda pedofiler är definitivt att passera den gränsen, pridehjälte eller ej.
Okey vi får se om han gör comeback

Jag kan slå vad om att det här är snart glömt. Se bara hur hbtq har lyckats få folk att glömma homosexualitet's mörka historia
Citera
2020-11-30, 23:28
Avslutad
Citat:
Okey vi får se om han gör comeback

Jag kan slå vad om att det här är snart glömt. Se bara hur hbtq har lyckats få folk att glömma homosexualitet's mörka historia
Helt korrekt, det är sannolikt att även detta går att sopa under mattan så länge folk bara rycker på axlarna och vägrar att bli upprörda.
Citera
2020-11-30, 23:33
Medlem
Centerpartiets ungdomsförbund, vilken Federley var ordförande tidigare, vill legalisera barnsex.

Citat:
Centerparties ungdomsförbund, CUF skriver på twitter att de vill avskaffa 15-årsgränsen för sex. När de möter kritik på twitter för sitt inlägg svarar de inte tycker staten ska moralisera...

https://aktuelltfokus.se/centerpartiets-ungdomsforbund-vill-legalisera-barnsex/

Tillfällighet eller märkligt sammanträffande.
Citera
2020-11-30, 23:38
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rutand
Tillfällighet eller märkligt sammanträffande.
Ingen tillfällighet och inte märkligt, däremot ett sammanträffande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in