2020-11-30, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Aha, då förstår jag att du inte ser sambandet. Du tänker på zigenarna och deras indiska svartmuskiga utseende. Jämfört med zigenarna så ser ju den italienska överklassen svensk ut. Jag har träffat många av dom, så jag har något att jämföra med.
Men du ska ju inte lura i oss att Bianca Ingrosso blir mobbad i den här tråden för att hon är svensk. Hon är mobbad för att hon är italiensk !

Och jag har bott och levt i den, så jag har också något att jämföra med.

Dessutom upplever jag inte att Bianca blir mobbad för sitt ursprung, utan för att det sticker i folks ögon att hon som framstår som så blåst och verklighetsfrånvänd har rönt enorma framgångar.
Citera
2020-11-30, 11:15
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru

Dessutom upplever jag inte att Bianca blir mobbad för sitt ursprung, utan för att det sticker i folks ögon att hon som framstår som så blåst och verklighetsfrånvänd har rönt enorma framgångar.

Aha, där kom ytterligare information som avslöjar varför du inte ser den VERKLIGA orsaken till att Bianca blir mobbad. Tänk på Blondinbella och alla nordiska kändisar som INTE blir mobbade. Är man nordisk och svensk snygging, så blir man inte mobbad.

Vad tror du hade hänt om det visat sig at Blondinbella var judinna ? Då hade hon också blivit mobbad. Bianca är mobbad för att hon är italienska, oavsett framgång eller ej.
Citera
2020-11-30, 11:24
Medlem
Citat:
Aha, där kom ytterligare information som avslöjar varför du inte ser den VERKLIGA orsaken till att Bianca blir mobbad. Tänk på Blondinbella och alla nordiska kändisar som INTE blir mobbade. Är man nordisk och svensk snygging, så blir man inte mobbad.

Vad tror du hade hänt om det visat sig at Blondinbella var judinna ? Då hade hon också blivit mobbad. Bianca är mobbad för att hon är italienska, oavsett framgång eller ej.

Förstår inte vad du menar med mobbad i det här sammanhanget?
Bella kommer inte lindrigare undan, det ser man inte minst i tråden om henne som är bra mycket större och mer omfattande än den här tråden.

Men vi släpper det. Du läser in saker i det här som jag inte ser, men så har jag inte heller följt den här tråden särskilt noga. Faktiskt skulle jag hellre se Emilio utsättas för en närmare granskning. Han känns som oseriös och ful fisk som har många ännu oupptäckta skandaler i bagaget.
Citera
2020-11-30, 11:28
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
..men så har jag inte heller följt den här tråden särskilt noga.

Då tycker jag du ska göra det, precis som jag har gjort. Bianca ÄR mobbad för att den här tråden ser henne som en svartskallebrud, som måste plockas ner.
Vi svenskar mobbar inte snygga svenskor som Blondinbella. MEN vi mobbar snygga svartskallebrudar, som Bianca Ingrosso.
Citera
2020-11-30, 12:03
Medlem
Citat:
Då tycker jag du ska göra det, precis som jag har gjort. Bianca ÄR mobbad för att den här tråden ser henne som en svartskallebrud, som måste plockas ner.
Vi svenskar mobbar inte snygga svenskor som Blondinbella. MEN vi mobbar snygga svartskallebrudar, som Bianca Ingrosso.

Hon är ju så svensk man kan bli. Uppväxt med svensk mamma och har en försvenskad pappa, de har ursvensk mentalitet, de kan ingen italienska, de åker till SPANIEN (!!!) och hänger med svenskar i Marbella! Fler svensk-poäng går inte att få.
Att pappan öppnar italiensk restaurang på en turistort för svenskar i SPANIEN säger väl allt om hur italiensk han är.
Citera
2020-11-30, 14:56
Medlem
elgecys avatar
Citat:

Skärp dig, blondinbella blir ju just mobbad. Du har ingen koll. Har du helt missa griplov-kontot på instagram? Ett helt konto vigt åt att göra narr av Bella.
Citera
2020-11-30, 20:18
Medlem
FannyFruxos avatar
Citat:

Va? Vart får du att kvinnan blir mobbad av Flashback? Har det ens skrivits att hon är en svartskallebrud, förutom från dig?

Hon vill nog däremot gärna utmåla sig själv som ett offer. Ett exempel som hon älskar att älta: "När hon var liten och var med på mammas jobb fick hon bara stå vid sidan och assistera... det var hennes lott på mammas jobb".
Ja, vad skulle hon annars göra? Vad tror hon vi andra ungar fick göra på våra föräldrars jobb när vi var tvungna att följa med? Vi fick snällt sitta och rita och sortera gem typ. Men fröken Viktig ville väl bli daltad med.
Citera
2020-11-30, 20:38
Medlem
526s avatar
Citat:

Det är ju det som grejen. Att hon helt öppet lallar runt i sin drömvärld och blir svinrik. Ett finger åt alla pretentiösa duktighetsknarkare.

Citat:
Bianca är inte mobbad, har aldrig varit mobbad och kommer aldrig bli det.
Det är bara önskedrömmar för såna som du. Avundsjuka medelmåttor. Du var/är garanterat en sån liten mobbargris i skolan. Det enda du kan är att pissa på folk.
Senast redigerad av 526 2020-11-30 kl. 20:41.
Citera
2020-11-30, 21:33
Medlem
Citat:
Mobbar? Svartskallebrud? Du är helt ute och cyklar! Jag tror de flesta här stör sig på Biancas personlighet och inte för att hennes farsa är italienare. Bortskämd kvinna som har fått sin karriär serverad på ett silverfat tack vare sin kända morsa. Bianca fyller 30 om några år men har en mentalitet som en 14-åring 😳
Citera
2020-12-01, 02:20
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Den som bör hyllas är tvåbarnsmamman Vanessa som tillsammans med de två gubbarna styrt skutan Caia.
Ja, Vanessa ger ett intryck av att vara en ordentlig tjej med koll. Bianca skall vara glad att ha henne vid sin sida. Dessutom är Vanessa en snygg tjej och speciellt för att vara 35 år gammal.
Citera
2020-12-02, 22:59
Medlem
Krickedixans avatar
Kanske dags att dra igång ett party igen för alla influencers. Kanske fler som har antikroppar denna gång ... då är ju det helt ok.
Citera
2020-12-03, 00:07
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Kanske dags att dra igång ett party igen för alla influencers. Kanske fler som har antikroppar denna gång ... då är ju det helt ok.
Eller så blir alla smittade och gråter ut i media.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in