2020-11-29, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Pernilla är ju svensk, så hennes nackdelar kan vi ju stå u tmed. Bianca är ju däremot en typisk italiensk kvinna, så hon SKA ju bli mobbad.

Eh va? Bianca är absolut inte en typisk italiensk ung kvinna. Hon är fruktansvärt typisk för en viss kategori unga svenska tjejer av idag.
Citera
2020-11-29, 11:00
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Hon verkar mest skylla på Pernilla som jag sett. Har faktiskt aldrig hört henne klaga på sin farsa någonsin alls.

Nä han har lyckats linda henne runt sitt lillfinger, det är ju hennes pengar nu som siktet är inställt på. Skitbra att ha barn som tjänar miljoner och som kan finansiera hans jävla skitkrogar med dålig pasta. Kanske går hem på en charterö bland dumma svenskar men i Stockholm och på söder kommer Bianca förlora sina pengar. Kommer snart stå på alla löp, min pappa lurade mig på 10 miljoner!!

Hustrumisshandlare av rang, slog Pernilla gul och blå men det räknas inte längre.
Citera
2020-11-29, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Nä han har lyckats linda henne runt sitt lillfinger, det är ju hennes pengar nu som siktet är inställt på. Skitbra att ha barn som tjänar miljoner och som kan finansiera hans jävla skitkrogar med dålig pasta. Kanske går hem på en charterö bland dumma svenskar men i Stockholm och på söder kommer Bianca förlora sina pengar. Kommer snart stå på alla löp, min pappa lurade mig på 10 miljoner!!

Hustrumisshandlare av rang, slog Pernilla gul och blå men det räknas inte längre.
Ja det är så jävla illa att både Bianca och Benjamin höjer sin hustrumisshandlare till farsa till skyarna. Pernilla är den som kämpat på och tagit hand om alla barnen i alla år medan Emilio drog iväg. Måste kännas för jävligt i Pernillas hjärta.
Citera
2020-11-29, 17:13
Medlem
Vart kommer grejen ifrån att de säger att Pernillas släkt också är italiensk? Pernilla har väl två svenska föräldrar? fattar ingenting... svenska namn och uppvuxna i Sverige?
Citera
2020-11-29, 17:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Pernilla är ju svensk, så hennes nackdelar kan vi ju stå u tmed. Bianca är ju däremot en typisk italiensk kvinna, så hon SKA ju bli mobbad.
Bianca är ju helsvensk och det syns varken på henne eller hennes sätt att hon skulle ha italienskt påbrå.
Citera
2020-11-29, 18:37
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monobloco
Vart kommer grejen ifrån att de säger att Pernillas släkt också är italiensk? Pernilla har väl två svenska föräldrar? fattar ingenting... svenska namn och uppvuxna i Sverige?
Hans Wahlgrens morfar kommer från Abruzzo. Romantiken runt det kan ha blivit en "förbannelse". Hans vurmande för sitt italienska arv kanske påverkade Pernilla att intressera sig för Emilio I?
Citera
2020-11-29, 20:34
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja det är så jävla illa att både Bianca och Benjamin höjer sin hustrumisshandlare till farsa till skyarna. Pernilla är den som kämpat på och tagit hand om alla barnen i alla år medan Emilio drog iväg. Måste kännas för jävligt i Pernillas hjärta.

Dom är så jävla kuvade och har hjärntvättats med hans jävla tjat och självömkan. Han har aldrig gjort något fel, han har bara varit en god man, han är en genuin familjefar....buuuhu vad synd det är om han tycker han själv. BL(ÅSA) skriver kilometer långa inlägg och går till försvar för den lille fega råttan och skriver att alla är så dumma för några år sedan i Facebook inlägg, alla inläggen finns sparade i länken.
( http://annorlundaunderbara.com/tag/asa-bjorling/ )

Han är ett riksäckel som borde skämmas som en hund den lille Rinkeby italienaren. Han och BL(ÅSA) är ett perfekt par, made match in heaven. Nu har de Benjamin och Bianca som får sitta och skriva checkar på löpande band och totalblåsas i slutändan sen drar dom ner till Mallorca igen och fortsätter att ha rånbyten och knarkpengar investerade och tvättade i hans charter restauranger.

Jag tror Pernilla är rätt cool numera tack och lov, hon drar in mångmiljoner och lever ett tryggt liv medans han har inte 5000 kr sparat. En dag så kommer hon med nya hiten "What comes around goes around, burn in hell" Hon tänker nog tillbaka på alla gånger som han bråkade och ljög. Alla gånger hon fick stryk, även hans mamma försökte få Pernilla att tro det hörde till kulturen och Italienare.
Citera
2020-11-30, 10:41
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Eh va? Bianca är absolut inte en typisk italiensk ung kvinna. Hon är fruktansvärt typisk för en viss kategori unga svenska tjejer av idag.

Då har du inte träffat den italienska överklassen, som jag har träffat. Italienska överklasstjejer är PRECIS som Bianca Ingrosso. Bortskämda prinsessor på ärten, som skryter om alla dyra modekläder dom har råd att köpa.
Särskilt ansiktet avslöjar Biancas italienska påbrå. Hon är vitrasig, men inte nordisk. Precis som hennes italienske bror Benjamin.
Citera
2020-11-30, 10:56
Medlem
Citat:
Då har du inte träffat den italienska överklassen, som jag har träffat. Italienska överklasstjejer är PRECIS som Bianca Ingrosso. Bortskämda prinsessor på ärten, som skryter om alla dyra modekläder dom har råd att köpa.
Särskilt ansiktet avslöjar Biancas italienska påbrå. Hon är vitrasig, men inte nordisk. Precis som hennes italienske bror Benjamin.

Du har fullständigt fel. Att rika överklasstjejer är bortskämda och pratar om vilka dyra plagg de har köpt är inget unikt för just Italien. Överklassen är lika överallt.

Bianca däremot är en typisk svensk influencer. Hon berättar om allt som händer henne, från intima detaljer till sjukdomar till fyllor. Italienska tjejer döljer sådant. Italienska tjejer kan göra saker och inte ens berätta det för sin bästa vän. De tänker att allt kan vändas emot dem och kniper käft. Bianca är fullständigt naiv och det är extremt o-italienskt.
Citera
2020-11-30, 10:58
Medlem
Citat:

Och jag tycker precis tvärtom. Finns inga likheter alls.
Visa mig den italienska av god familj som sitter framför teven och slafsar i sig mat direkt ur pappersbyttorna. Gräver med fingrarna direkt i maten och pratar med mat i munnen.
Nej, hon känns inte italiensk ALLS.

Utseendemässigt ser jag heller inga direkta likheter, framför allt inte när hon inte har något av den kroppshållning och de signaler och gester som är så urtypiska för italienare.
Citera
2020-11-30, 11:02
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Utseendemässigt ser jag heller inga direkta likheter, framför allt inte när hon inte har något av den kroppshållning och de signaler och gester som är så urtypiska för italienare.

Aha, då förstår jag att du inte ser sambandet. Du tänker på zigenarna och deras indiska svartmuskiga utseende. Jämfört med zigenarna så ser ju den italienska överklassen svensk ut. Jag har träffat många av dom, så jag har något att jämföra med.
Men du ska ju inte lura i oss att Bianca Ingrosso blir mobbad i den här tråden för att hon är svensk. Hon är mobbad för att hon är italiensk !
Citera
2020-11-30, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Du har fullständigt fel. Att rika överklasstjejer är bortskämda och pratar om vilka dyra plagg de har köpt är inget unikt för just Italien. Överklassen är lika överallt.

Bianca däremot är en typisk svensk influencer. Hon berättar om allt som händer henne, från intima detaljer till sjukdomar till fyllor. Italienska tjejer döljer sådant. Italienska tjejer kan göra saker och inte ens berätta det för sin bästa vän. De tänker att allt kan vändas emot dem och kniper käft. Bianca är fullständigt naiv och det är extremt o-italienskt.

Överklassen är ju de som pratar minst pengar och kostnader. Det anses vulgärt att skryta. Även i Italien där man dessutom är mycket mer rädd för kidnappningar, home invasions och överfall än här. Man låter tex inte barnen ta sig själv till och från skolan eller fritidsaktiviteter.

Och som du säger är det ytterst ovanligt att italienska kvinnor babblar frispråkigt om intima saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in