2020-12-10, 14:59
Medlem
TompaOs avatar
Inte särskilt svårt att få 1,2 milj följare på Instagram om majoriteten av dom är köpta? Hennes tillvaro är ett luftslott uppblåst med sitt eget ego. Vidrig människa.
Citera
2020-12-10, 16:20
Medlem
nickomyras avatar
Jag tycker egentligen inte att man ska diskutera kändisars , framförallt tjejers utseende .,men såg just hennes underkläders- reklam . Och kände mig mest bara ledsen . Hon är ju jättevacker , men hon ser så anorektiskt ut ! 😢
Citera
2020-12-10, 19:01
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Mobbar? Svartskallebrud? Du är helt ute och cyklar! Jag tror de flesta här stör sig på Biancas personlighet och inte för att hennes farsa är italienare. Bortskämd kvinna som har fått sin karriär serverad på ett silverfat tack vare sin kända morsa. Bianca fyller 30 om några år men har en mentalitet som en 14-åring 😳

Ungefär så blir nog bra. Jag tyckte det var underhållande med lyteskomik och kollade några avsnitt, roande?, yes, men jag orkade inte mer. Hela familjen är ju dyngkorkade.
Citera
2020-12-11, 08:13
Medlem
.
Citera
2020-12-11, 12:35
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag garvar ibland högt åt Bianca i synkarna på Wahlgrens Värld. Hon är ju inte alltid ute och cyklar och ibland återberättar hon saker jävligt mitt i prick och roligt.

Citera
2020-12-11, 12:57
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Inte särskilt svårt att få 1,2 milj följare på Instagram om majoriteten av dom är köpta? Hennes tillvaro är ett luftslott uppblåst med sitt eget ego. Vidrig människa.

Lever ju bara på namnet Wahlgren... hon kan ju ingenting? pratar bara om vidriga saker om att onanera, sex osv... små tjejer kollar på hennes insta osv.. vidrig människa som unga tjejer har som förebild idag..
Citera
2020-12-11, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Jag tycker egentligen inte att man ska diskutera kändisars , framförallt tjejers utseende .,men såg just hennes underkläders- reklam . Och kände mig mest bara ledsen . Hon är ju jättevacker , men hon ser så anorektiskt ut ! 😢

Det tycker jag ju faktiskt att hon INTE gör! Ser snarare rätt hälsosam ut.

En anorektiker ser INTE ut så.
Citera
2020-12-11, 13:57
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feilberg
Det tycker jag ju faktiskt att hon INTE gör! Ser snarare rätt hälsosam ut.

En anorektiker ser INTE ut så.

Nej, men hon har ju lämmlar i skallen som kliar.
Citera
2020-12-11, 14:05
Medlem
fonders avatar
Lägger hela mitt liv på att den här slampans ytterligare graviditet är resultatet av att inte ha tagit preventivmedel, en sådan rik lyxhora borde betala för sina aborter själv. Det är missbruk av aborträtten att använda det som preventivmedel som vi fattigt folk har betalat för, det är så mycket fel på vårt skattesystem så jag vill begå självmord.
Citera
2020-12-11, 14:18
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Jag garvar ibland högt åt Bianca i synkarna på Wahlgrens Värld. Hon är ju inte alltid ute och cyklar och ibland återberättar hon saker jävligt mitt i prick och roligt.

Absolut. Jag börjar gilla henne mer och mer, nu när jag skaffat mig en helhetsbild av henne. Hon är ju betydligt intelligentare än vad pöbeln tror iaf, och hon behöver ju inte pöbelns gillande.
Citera
2020-12-11, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Nej, men hon har ju lämmlar i skallen som kliar.

Men det är ju en helt annan sak.

Jag pratar enbart om fysisk hälsa.

Men nånstans misstänker jag att hon iallafall är tillräckligt smart för att omge sig av kompetenta personer. Tvärtemot hennes föregångare "BlondinBella"
Citera
2020-12-11, 21:59
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare

Ja, Bianca bjuder på ett och annat skratt i Wahlgrens Värld. Hon är definitivt inte alltid ute och cyklar utan har en hel del vettigt att säga. Häromdagen lyssnade jag — sent omsider — på hennes sommarprat från 2018 och det var ett program som berörde. Hon berättade om sitt liv och uppväxt och just biten att hamna mitt i en uppslitande skilsmässa, hur det tog hårt på henne av vad man förstod. Hennes sommarprat var äkta och även om hon inte har samma djup som någon som är 20 år äldre till exempel, så tyckte jag hon hade en förmåga till att vara uppriktig med vem hon är och saker som har format henne till den hon är idag.

https://sverigesradio.se/avsnitt/1106394
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in