Citat:
Ursprungligen postat av
sugmag-se
Tror du själv på att den korrekta tolkningen av informationen som finns i media är att det är en vinst för Trump att förlora i varje domstol de tagit detta till?
Att Trumps advokat påstår att bevis finns trots att de inte har visat något sådant är bevis enligt dig? Det säger ju en del om din intelligens och förmåga till källkritik. Jag känner till anklagelserna du pratar om, med några belägg för anklagelserna finns inte.
I den senaste intervjun med Trump på Fox News så klagar Trump på rättsväsendet för att de "inte har gett dem en chans att lägga fram bevisen". Detta är ju helt tvärtemot ditt påstående att det hela är planerat. Dessutom är det helt fel då man lägger fram bevisen i samband med stämningen. Vilket de inte har gjort.
Vart läser du det?
Det vore lättare om du försökte och slutade misstolka med flit, kom igen nu..
Ingen har sagt att förlusterna är en vinst för Trump. Jag sa att utfrågningen var det.
Kanske blir lättare för dig att förstå om jag använder orden "evidence och proof"
Det finns mängder med "evidence" men inga "proof". Därför vill de få till utfrågningarna som kanske leder till större utredningar av det påstådda valfusket där de faktiskt kan hitta "proof".
Vem har beställt valsedlar i de dödas namn? Hur kommer det sig att Biden fick ca 600k röster i en dumpning när Trump i samma dump fick dryga 3500? osv osv. Biden har inte ens i närheten av 99+% stöd någonstans, vilket skulle behövas för de siffrorna.
Lägg ner dina jävla facepalm smileys och anklagelser om låg intelligens när du själv inte kan förstå enkla koncept.
Och snälla, kan du ge mig en jävla anledning till varför man sätter upp byggskivor i fönsterna? Vad exakt är det allmänheten och poll watchers inte ska få se?