2020-11-28, 02:16
Medlem
Japhys avatar
Här är tråden vi längtat efter. Här kan vi diskutera alla de intryck, bevis och åsikter vi har om att det var ett legitimt val. På så sätt kan de som vill posta annat än MSM-sanningen kring det spännande och offentliga valresultatet få uppvisa sina insikter kring vilka nyheter som är sanna och vilka galna republikaner som bara vill luras, få en egen plats.

Frågetställning:
Vilka indikationer ser vi på att det varit ett legitimt val?
Varför ska liberaler glädjas åt valresultatet?
Varför står flera delstaters resultat än idag stilla på 99% röster räknade?
Är det en konspiration?
Hur ska liberalerna hindra en framtida och framträdande populist att ta makten som Trump gjorde?
Är det så att vi måste göra allt som står i vår makt för att för hindra den populistiska viljan till frihet och hur ska vi kunna, gemensamt, stoppa denna vilja?
Citera
2020-11-28, 02:30
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Frågetställning:
Vilka indikationer ser vi på att det varit ett legitimt val?
Faktumet att inga bevis för valfusk existerar.
Citat:
Varför ska liberaler glädjas åt valresultatet?
Äkta liberaler borde nog inte glädjas av det.
Citat:
Varför står flera delstaters resultat än idag stilla på 99% röster räknade?
Var läser du det? Vinnaren har bekräftats i alla stater.
Citat:
Är det en konspiration?
Nej.
Citat:
Hur ska liberalerna hindra en framtida och framträdande populist att ta makten som Trump gjorde?
Genom att rösta.
Citat:
Är det så att vi måste göra allt som står i vår makt för att för hindra den populistiska viljan till frihet och hur ska vi kunna, gemensamt, stoppa denna vilja?
Nonsensfråga.

Hoppas mina svar hjälpte.
Citera
2020-11-28, 02:42
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sugmag-se
Faktumet att inga bevis för valfusk existerar.

Hur vet du det?
Citera
2020-11-28, 02:44
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Jag tycker att Biden allt verkar föra sig artigare och mer respektfullt än Trump.
De goda segrar genom demokratiska val, och denna diktator försöker beskyllda Biden för valfusk!?

Han kan dra åt helvete säger jag! ÅT HEELLVEETE!
Citera
2020-11-28, 03:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Jag tycker att Biden allt verkar föra sig artigare och mer respektfullt än Trump.
De goda segrar genom demokratiska val, och denna diktator försöker beskyllda Biden för valfusk!?

Du kommer själv snart se vad som kommer hända. Det är mycket som återstår, och i December månad kommer det hända mycket saker.

Även så i Januari månad.

Du kommer förstå vem det är som styrt allting i flera år. Men denna gången kommer Gud inte låta dom komma undan. Det kommer bli ett stort avslöjande, och många fler kommer följa efter de första. Men det återstår fortfarande att se.

Från er sida är det förståeligt att ni firar, men den som kommer gå åt Helvete rent bokstavligt är Biden. Han kommer dö i Corona strax innan eller efter han falskt skulle blivit "sworn in".

Kamala Harris kommer också försvinna, kanske inte genom död, men på andra sätt.
Citera
2020-11-28, 06:47
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Hur vet du det?
Jag vet det eftersom ingen har lyckats producera något bevis. Inte ens de republikanska domarna som Trump utsåg tror på att det finns några bevis.
Citera
2020-11-28, 06:49
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4D1
Du kommer själv snart se vad som kommer hända. Det är mycket som återstår, och i December månad kommer det hända mycket saker.

Även så i Januari månad.

Du kommer förstå vem det är som styrt allting i flera år. Men denna gången kommer Gud inte låta dom komma undan. Det kommer bli ett stort avslöjande, och många fler kommer följa efter de första. Men det återstår fortfarande att se.

Från er sida är det förståeligt att ni firar, men den som kommer gå åt Helvete rent bokstavligt är Biden. Han kommer dö i Corona strax innan eller efter han falskt skulle blivit "sworn in".

Kamala Harris kommer också försvinna, kanske inte genom död, men på andra sätt.
Nej, inget kommer att hända mer än att Biden blir president. Det är bara ni mentalt störda foliehattar som tror det.
Citera
2020-11-28, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken

Ingen beskyller Biden.
Varför skulle Trump vara en diktator? Han kommer att lämna om elektorerna röstar på Biden efter att alla belägg är granskade och övervägda.
Det finns mängder med historiska avvikelser i detta val.
Ett tips är att kika på Tim pool och Steven Turley på Youtube så får du se.
MSM har ju lagt locket på i vanlig ordning för dem är knappast på folkets sida.
Det är MSM som splittrar oss, inte fredskrigaren Trump. Kolla bara hur du reagerar...

bIdEn fÖr SiG aRtIgArE dÄrFör äR hAn bRa.. Samma veva med Obama.
Herregud.
Senast redigerad av croowley 2020-11-28 kl. 07:30.
Citera
2020-11-28, 10:01
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Jag vet det eftersom ingen har lyckats producera något bevis.

Det är inget bevis att du inte har sett något bevis. Enligt Rudy så kommer bevisen visas först i rätten.

Citat:
Inte ens de republikanska domarna som Trump utsåg tror på att det finns några bevis.

Källa?
Citera
2020-11-28, 10:13
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Det är inget bevis att du inte har sett något bevis. Enligt Rudy så kommer bevisen visas först i rätten.
Fast deras stämningar har slängts ut ur domstol efter domstol på grund av brist på bevis och brist på specifika anklagelser, även av republikanska domare. Hur kan du vara intresserad av detta men ändå inte hänga med i uppdateringarna?

Citat:
Källa?
Se ovan.
Citera
2020-11-28, 10:19
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Fast deras stämningar har slängts ut ur domstol efter domstol på grund av brist på bevis och brist på specifika anklagelser, även av republikanska domare. Hur kan du vara intresserad av detta men ändå inte hänga med i uppdateringarna?

Det är skillnad på bevis, och bevis som håller i en domstol.

Citat:
Se ovan.

Såg ingen källa.
Citera
2020-11-28, 10:24
Medlem
sugmag-ses avatar
Citat:
Det är skillnad på bevis, och bevis som håller i en domstol.
Enligt alla domare som tittat på Trumpkampanjens stämningar så har inga bevis öht visats för rätten. Det är därför stämningarna slängs ut. Har du något belägg för att bevis finns? Det enda du säger är "det finns visst" trots att domarna säger annat, och det är inte ett särskilt trovärdigt argument.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in