Citat:
Ursprungligen postat av
joxmoose
Hej pajas-Nixter, nej att ett stendött förslag inte röstas igenom är inget bevis för att röstfusk pågått. Vet att du har haft svårt att acceptera sanningen att dina förutsägelser om valet var skrattretande dåliga så du har istället försökt rädda ansiktet med att pusha foliehattskonspirationer om valfusk. Men faktum är att du bara skämmer ut dig ännu mera med detta trams.
Vad jag minns så gjorde Nixter tämligen omfattande research vad gäller Florida och hade rätt i sin bedömning att Trump skulle vinna den. Det var en snygg call och imponerade iaf på mig. Dessutom bedömde han att Arizona skulle gå till Trump vilket jag också tror att han hade rätt i faktiskt. Det slutar kanske så till slut iaf. Han har dessutom bidragit med väldigt mycket intressanta länkar och åsikter i den här tråden vilket jag och förmodligen flera andra är tacksamma för.
Tråkigt att du ser det annorlunda.
Har också en fråga/fundering till de som haft möjlighet att följa med mer än mig senaste dagarna. Nu när de räknat Georgia och Wisconsin, borde inte eventuell röstmanipulering med Smartmatic/Dominion ha upptäckts då? Eller är det bara poströsterna man har räknat? De kanske applicerade fusket med maskinerna bara under valdagen? Om det nu var så...? Synpunkter mottages tacksamt på det.