2020-11-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimx
Pang Pang.
zzzzzz

Israel och Palestina
Citera
2020-11-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1990
He he he, vilka kan det vara tro?
så alex blev mördad för han hade golat alltså?
Citera
2020-11-28, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111

Jag tror Alex inte hade en sån ren bakgrund. Han hade storhets vansinne. Taskig barndom. Blev väl en springpojke i tidig ålder. Deras hund. Hundens framtid blev kort he he he
Citera
2020-11-28, 20:26
Medlem
Citat:
Jag tror Alex inte hade en sån ren bakgrund. Han hade storhets vansinne. Taskig barndom. Blev väl en springpojke i tidig ålder. Deras hund. Hundens framtid blev kort he he he
finns det fup gällande arktilen i expressen om kokainmobilen?
Citera
2020-11-28, 20:32
Medlem
FreeOJs avatar
Tror absolut inte på era teorier att journalister har fått info från inblandade kriminella. Snarare att infon kommer från andra källor
Citera
2020-11-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Tror absolut inte på era teorier att journalister har fått info från inblandade kriminella. Snarare att infon kommer från andra källor

Bröderna Golwan jobbar 200% som informatörer tillsammans med polisen.
Citera
2020-11-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111

Nej han dog pga han var delaktig i Hemens död.
Fan är alla här efterblivna eller oförmögna att läsa sig till information
Senast redigerad av 420Soulja 2020-11-28 kl. 21:31.
Citera
2020-11-28, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
1 Alex dog för herman hämnades sin bror hemen
2 den artikeln är vinklad till hermans fördel
3 du sitter och desinformerar haha är de herman som skriver tro?

Om du tyder på att jag sprider fel info.

Rätta mig.

Du verkar ligga på mycket info. Artikeln spreds endast på expressen. Expressen brukar bara mindre källkritiska. Jag ser inte artikeln till någons parts fördel.

Jag undrar varför du moraliskt nytto moraliserar som innebär att du alltid skall skriva så att konsekvenserna av vad man gör blir så goda som möjligt i att det sammanlagda välbefinnandet hos alla kriminella blir så stort som möjligt.
Citera
2020-11-28, 20:57
Medlem
Citat:
Nej han dog pga han var delaktig i Helens död.
Fan är alla här efterblivna eller oförmögna att läsa sig till information

Informationen som gavs i artikeln sammanfattade dem karakteristiska drag dem giriga har. Hur dem insamlar, bearbetar, lagrar och distribuerar. Brottsligheten har överskrivit gruppens identitet.
Citera
2020-11-28, 21:33
Medlem
Citat:
Om du tyder på att jag sprider fel info.

Rätta mig.

Du verkar ligga på mycket info. Artikeln spreds endast på expressen. Expressen brukar bara mindre källkritiska. Jag ser inte artikeln till någons parts fördel.

Jag undrar varför du moraliskt nytto moraliserar som innebär att du alltid skall skriva så att konsekvenserna av vad man gör blir så goda som möjligt i att det sammanlagda välbefinnandet hos alla kriminella blir så stort som möjligt.

Jag rättade dig ju med inlägget du citerade...
Nä vad gulligt, att du kan använda så fina ord. Fick du söka upp innebörden också? =)

Jag tycker artikeln är vinklad till "nya östbergas" fördel så "gamla östberga" anklagas för girighet.

Jag tror att det är så att herman och hemen var de giriga i detta fall och därför blev det en konflikt. Annars finns det ingen anledning att splittra leden.
Citera
2020-11-28, 21:40
Medlem
Citat:
Nä vad gulligt, att du kan använda så fina ord. Fick du söka upp innebörden också? =)

Jag tycker artikeln är vinklad till "nya östbergas" fördel så "gamla östberga" anklagas för girighet.

Jag tror att det är så att herman och hemen var de giriga i detta fall och därför blev det en konflikt. Annars finns det ingen anledning att splittra leden.
kan nån dela inlägget i expressen så vi som inte har prenium kan också få läsa
Citera
2020-11-29, 21:42
Medlem
Citat:

Om du väljer att vara inkompetent min vän så ska jag förklara för dig mer. Girigheten skapade 2 gruppen. Dubbelspelen från Gatubarnen Karwan ledde till att folk började lämna dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in