Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Precis som ni uppfattar Kompis annorlunda, än normala svenskar? Jag är absolut inte kompis med vare sig dig, eller dina kompisgäng. Även om varje apgrupp har en ledare, så är det ändå märkligt att det alltid är just de som dödas. Rör man inte övriga?
Varför skjuta brevbärarn? Du kan inte förstå den kriminella världen med din svennebanan mentalitet. Läs och fråga, anta inget.