2020-11-28, 15:35
Medlem
Testerna finns på nätet för alla att läsa,.Kollade Rma i Europa det är 3410 väldigt mycket för ny consoll.Alla med döda minnen
Citera
2020-11-28, 16:36
Medlem
Nya kontrollern är grym.

Bra tyngd och vibrationer och haptic feedback är en nivå till på spela det tycker jag.

Miles morales är också megasnyggt för att vara konsol på min LG C9 och startar på sekunden. Det kommer vara en bra tid framöver för spelare.
Citera
2020-11-28, 17:53
Medlem
Fått min nu oxå. Discvarianten. Låter en del när den läste in skivan, men medans man spelar är det tyst iaf. Kontrollen är jävligt schysst! Mest imponerad av den hittills.
Spiderman fick konsolen o tvärdö under första "detta har hänt" scenen.
Fick en smärre chock när fick se tiden över hur mycket man nördat tidigare spel hahaha
Citera
2020-11-28, 17:54
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schadow
Jobbat i dator branchen i 20 år .Detta är taget i överkant .Vi har fått in boxar redan nu med döda minnen.Detta är nog det största fiasko jag känner till.Nya rekomendationer spela bara med öppna fönster öppna rekomerade grader i rummet 4grader

Barnsjukdommar är inget nytt. Kolla 360 dör i princip alla gick sönder.

Vi har 3 års reklamationsrätt så det är inget att oroa sig över.
Citera
2020-11-28, 18:10
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-stand
Nya kontrollern är grym.

Bra tyngd och vibrationer och haptic feedback är en nivå till på spela det tycker jag.

Miles morales är också megasnyggt för att vara konsol på min LG C9 och startar på sekunden. Det kommer vara en bra tid framöver för spelare.

Har spelat Miles Morales i 1 vecka nu och jag häpnas fortfarande över grafiken. Spelar i 60 fps utan ray tracing.
Citera
2020-11-28, 18:13
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Testerna finns på nätet för alla att läsa,.Kollade Rma i Europa det är 3410 väldigt mycket för ny consoll.Alla med döda minnen

I Europa har ca 1 miljon konsoler släppts. Så 3410 är ca 0.3 %.
Citera
2020-11-28, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
I Europa har ca 1 miljon konsoler släppts. Så 3410 är ca 0.3 %.
ja efter några veckor.Men dom gör inte stopp i fabrikerna utan att det är ett stort problem.
Citera
2020-11-28, 20:07
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
ja efter några veckor.Men dom gör inte stopp i fabrikerna utan att det är ett stort problem.

Har du nån källa på att det är stopp i fabrikerna?
Citera
2020-11-28, 20:28
Medlem
Citat:
Nej bara en kille i Japan som jobbar med Export.
Citera
2020-11-28, 20:54
Medlem
GormDenGamles avatar
En kollega som jag träffade först igår, beställde sitt PS5 i juni. Och han skulle få det på releasedagen. Men butiken hade gjort något fel i beställningen. Så han fick inget.
Fly förbannad ringer han butiken. Det slutar med att han ska få först nästa gång de kommer. Och detta blir i början av maj, sa butiken.
Citera
2020-11-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
En kollega som jag träffade först igår, beställde sitt PS5 i juni. Och han skulle få det på releasedagen. Men butiken hade gjort något fel i beställningen. Så han fick inget.
Fly förbannad ringer han butiken. Det slutar med att han ska få först nästa gång de kommer. Och detta blir i början av maj, sa butiken.

Lol.
Stor humor.
Citera
2020-11-28, 22:33
Medlem
Tvonds avatar
Citat:

Han sitter väl på pojkrummet och fabulera och runkat till Nexusgaming som kollade in tempen på minnena i PS5 som låg runt 90 grader. Det är högt men motsvarande från AMD ska klara en max temp på 105 grader så bör inte vara något att oroa sig för i det närmaste tiden iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in