Citat:
Ursprungligen postat av
Julgran1990
Oavsett vems grabb jag är så verkade du just nu avslöja vem du är. Du glömde vissa viktiga punkter.
Bredäng lever med klass och stil. Medans ni har en pinsam inre konflikt. Jag känner kretsarna kring Bredäng. Dem har lyckats ta sig till en annan nivå min vän. Men ni däremot borde sluta skapa falska konton för att skydda er.
Men spekulera på. Jag tycker fortfarande att ni behöver utvisas från Sverige 🇸🇪
Hahaha, vilken värld lever du i kompis?
Jag är varken med det ena eller andra gänget, jag har vänner som bor i bland annat bredäng och östberga som inte är kriminella och som jag besöker då och då. Just eftersom jag intresserat mig för konflikter runt om i Stockholms kriminella värld så har jag hållit lite utkik när jag varit i området.
Jag skriver inget skit om nån av dom, jag kommer bara med fakta eller dementerar skitsnack.
Kriget startades av att darrar anklagades för att ha stulit kokain, som jag förstått det var darrar inte ens med östberga utan bad dom bara om hjälp. Det är mkt info du inte har tydligen. Eller så vill du bara svartmåla östberga grabbarna.
Jag vet inte vad östberga gör för affärer, men absolut. Bredäng har tydligen kommit en bit med tanke på att dom torskade för knark i 100kg mängderna här för ett tag sen.
Samtidigt är det inte många av dom ursprungliga Bredängs killarna som är kvar eller lever idag, som var med och startade konflikten.