2020-11-26, 12:16
Medlem
Läser man igenom tråden noggrant så märker man att de är 3 personer med extra bra koll om nätverket i Östberga, enligt media så har det skett en inre konflikt i Östberga och en händelse som kopplas med denna konflikt är personen som blivit skjuten i somras som tillhör ja*izada och en händelse nu angående a*ex.

Uppenbart att det inte är konflikten med bredäng det handlar om, dom kallar det för INRE konflikt Ja*izada var ju från Östberga och ka*wan bröderna. Jag tror inte ka*wan bröderna sitter och skriver här för att hitta på massa info om sig och sin familj.

Det som låter mest troligt enligt min teori så är det faktist 3 personer från ja*izada som sitter och skriver med sig själva här i tråden för att kunna "tjalla" på ka*wan familjen, ja tjalla o tjalla det finns ju inget som styrker det som sägs här men de som har starkast hat just nu mot Östberga borde ju vara ja*lizada inte svårt o klura ut bara läs igenom tråden noggrant och håll koll på vad "Ghooost111", "Fault.Line" och "Julgran1990" säger.

Det är dem ända som det skriker "hat" ifrån när de har något o säga.
Senast redigerad av Festos 2020-11-26 kl. 12:19.
Citera
2020-11-26, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Du är bredäng grabb det märks, eller så har du kraftigt fått kuk av östberga. Nej, jag är varken eller men jag vet rätt mkt om de flesta gängen då jag själv är i svängen.

S*ngar och r*ndjar är inga fega horungar som du säger, de har inte ens skyddad identitet din tönt. Det har däremot hela jävla bredäng.

Jag såg faktiskt s*ngar i östberga igår när jag hälsade på en tjej som bor där, så snacka inte skit.

Bredäng startade kriget när dom sköt Muhammed, vart får du för dig att östberga startade det ifrån?
de baxade kokainet så det va dom som skapade problemet
Citera
2020-11-26, 14:45
Medlem
Citat:
Du är bredäng grabb det märks, eller så har du kraftigt fått kuk av östberga. Nej, jag är varken eller men jag vet rätt mkt om de flesta gängen då jag själv är i svängen.

S*ngar och r*ndjar är inga fega horungar som du säger, de har inte ens skyddad identitet din tönt. Det har däremot hela jävla bredäng.

Jag såg faktiskt s*ngar i östberga igår när jag hälsade på en tjej som bor där, så snacka inte skit.

Bredäng startade kriget när dom sköt Muhammed, vart får du för dig att östberga startade det ifrån?

Dem enda som verkar ha fått kuk i sig är
DU som skyddar dem.Östberga startade igång kriget när dem valde att stjäla kokainet. Vill även tillägga att jag verkligen inte är från Östberga eller Bredäng. Men jag kan säga att jag har mycket info samlad på mig.
Senast redigerad av Julgran1990 2020-11-26 kl. 15:12.
Citera
2020-11-26, 14:59
Medlem
Citat:

Oavsett vems grabb jag är så verkade du just nu avslöja vem du är. Du glömde vissa viktiga punkter.

Bredäng lever med klass och stil. Medans ni har en pinsam inre konflikt. Jag känner kretsarna kring Bredäng. Dem har lyckats ta sig till en annan nivå min vän. Men ni däremot borde sluta skapa falska konton för att skydda er.

Men spekulera på. Jag tycker fortfarande att ni behöver utvisas från Sverige 🇸🇪
Citera
2020-11-26, 20:13
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julgran1990
klass och stil
Att vara gängkriminell kommer aldrig innebära klass och stil. Det spelar ingen roll hur dyr klocka man har eller vilken bil man leasar.
Citera
2020-11-27, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Festos
Läser man igenom tråden noggrant så märker man att de är 3 personer med extra bra koll om nätverket i Östberga, enligt media så har det skett en inre konflikt i Östberga och en händelse som kopplas med denna konflikt är personen som blivit skjuten i somras som tillhör ja*izada och en händelse nu angående a*ex.

Uppenbart att det inte är konflikten med bredäng det handlar om, dom kallar det för INRE konflikt Ja*izada var ju från Östberga och ka*wan bröderna. Jag tror inte ka*wan bröderna sitter och skriver här för att hitta på massa info om sig och sin familj.

Det som låter mest troligt enligt min teori så är det faktist 3 personer från ja*izada som sitter och skriver med sig själva här i tråden för att kunna "tjalla" på ka*wan familjen, ja tjalla o tjalla det finns ju inget som styrker det som sägs här men de som har starkast hat just nu mot Östberga borde ju vara ja*lizada inte svårt o klura ut bara läs igenom tråden noggrant och håll koll på vad "Ghooost111", "Fault.Line" och "Julgran1990" säger.

Det är dem ända som det skriker "hat" ifrån när de har något o säga.

Ja det är nog helt korrekt, känns som att det är så. Mycket skitsnack från dessa 2 sista, kanske dessa 3.
Citera
2020-11-27, 07:17
Medlem
Citat:
Oavsett vems grabb jag är så verkade du just nu avslöja vem du är. Du glömde vissa viktiga punkter.

Bredäng lever med klass och stil. Medans ni har en pinsam inre konflikt. Jag känner kretsarna kring Bredäng. Dem har lyckats ta sig till en annan nivå min vän. Men ni däremot borde sluta skapa falska konton för att skydda er.

Men spekulera på. Jag tycker fortfarande att ni behöver utvisas från Sverige 🇸🇪

Hahaha, vilken värld lever du i kompis?
Jag är varken med det ena eller andra gänget, jag har vänner som bor i bland annat bredäng och östberga som inte är kriminella och som jag besöker då och då. Just eftersom jag intresserat mig för konflikter runt om i Stockholms kriminella värld så har jag hållit lite utkik när jag varit i området.

Jag skriver inget skit om nån av dom, jag kommer bara med fakta eller dementerar skitsnack.

Kriget startades av att darrar anklagades för att ha stulit kokain, som jag förstått det var darrar inte ens med östberga utan bad dom bara om hjälp. Det är mkt info du inte har tydligen. Eller så vill du bara svartmåla östberga grabbarna.

Jag vet inte vad östberga gör för affärer, men absolut. Bredäng har tydligen kommit en bit med tanke på att dom torskade för knark i 100kg mängderna här för ett tag sen.
Samtidigt är det inte många av dom ursprungliga Bredängs killarna som är kvar eller lever idag, som var med och startade konflikten.
Citera
2020-11-28, 12:33
Medlem
FreeOJs avatar
Långt reportage idag i expressen om detta. Verkar vara ett hämndmord för det som hände i älvsjö
Citera
2020-11-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeOJ
Långt reportage idag i expressen om detta. Verkar vara ett hämndmord för det som hände i älvsjö

Är det bara jag som tycker att artikeln är skapad med hjälp av några informatörer?

He he he, golberga har slagit till igen. Det sägs att det verkar vara internt igen från Östbergas håll då Alex höll in mycket info som kunde läcka ut.

Aftonbladet och Expressen brukar ofta göra samma artiklar som påminner om varandra. Men här har några journalister privat kontakt med informatörerna från Golberga. Synd att dessa personer tror att sekretessen är på säker nivå.
Citera
2020-11-28, 19:52
Medlem
Citat:
Är det bara jag som tycker att artikeln är skapad med hjälp av några informatörer?

He he he, golberga har slagit till igen. Det sägs att det verkar vara internt igen från Östbergas håll då Alex höll in mycket info som kunde läcka ut.

Aftonbladet och Expressen brukar ofta göra samma artiklar som påminner om varandra. Men här har några journalister privat kontakt med informatörerna från Golberga. Synd att dessa personer tror att sekretessen är på säker nivå.
golberga strikes again!
Citera
2020-11-28, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111
golberga strikes again!

He he he, vilka kan det vara tro?
Citera
2020-11-28, 20:11
Medlem
Pang Pang.