2020-11-28, 01:46
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moppsen
Lööf kommer slå ifrån sig allt. Men vi får hoppas att hon tar sitt ansvar och avgår. Hon hade ju stora ord 2017

Jag tror inte att Lööf kommer att göra något för att rädda FF. Vare sig hon eller partiet behöver nu honom. Banden kommer att klippas.
Citera
2020-11-28, 01:50
Medlem
bfilms avatar
Ibland får jag lite dåligt samvete när jag känner skadeglädje, inte denna gången dock.

Klart som tusan att Federley kände till vad hans sambo gjort de senaste åren och varför. Finns inte en chans att han inte gått igenom personens facebook, twitter, instagram etc samt besök diverse sajter för att få personupplysningar om personen. Det är ju vad ”normala” människor gör idag så en toppolitiker gör detta och lite till innan de låter någon dela tak med en. Speciellt med tanke på att det fanns barn med i bilden, vilket bara får Federleys agerande att framstå som än mer vidrigt.

Men han tillhör väl den perversa delen av befolkningen som ser pedofili som ett ganska lindrigt brott om ens ett brott alls. Fy fan.
Citera
2020-11-28, 01:51
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
De kanske gillar den amerikanska modellen där sexualförbrytare har en skyldighet att informera grannar om att de är dömda sexualförbrytare.

kanske det fanns i bakhuvudet, fjollan har sett nån amerikansk pedofilm och trott att detta även vore en bra idé i sverige. men jag tror snarare att tjugo år med dekadent queerleverne på stureplan och i bryssel har kombinerats med den klassiska verklighetsmyopi som toppolitiker får relativt omgående vid tillträdet (om de inte redan odlat den i ungdomsförbunden), och resultatet är en muterad verklighetsmyopi på steroider.

ingen jävel vill bli uppringd av nån jävla bögpedofil, det är ju helt jävla bisarrt att tro det.
Citera
2020-11-28, 02:13
Medlem
farbror Svens avatar
Hur kunde peddot få byta namn till en känd författare? Får man byta till tex. August Strindberg?
Citera
2020-11-28, 02:15
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Hur kunde peddot få byta namn till en känd författare? Får man byta till tex. August Strindberg?
Om det visar sig att FF vetat ngt om detta innan avslöjandet, vilket jag är tveksam till. Då kommer såklart Annie klippa bandet rakt av, med rätta. C behövs verklingen i dagens Sverige då L riskerar att försvinna. Ett företagsvänligt parti åt höger som även förespråkar solidaritet invandrarvänlighet och integration som viktiga frågor.
Citera
2020-11-28, 02:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Ahaaaaa är det därför han går som sjukskriven nu ??? Var ju lämpligt precis innan bomben släpptes hehe. Kan detta vara en täckmantel för att rädda sitt skin. Så han kan göra comeback och säga " jag var inte mitt bästa jag under den här tiden men nu har jag lämnat mitt toxic relationship och är redo för nya utmaningar igen"

FF kommer inom en snar framtid sitta i Malous soffa och gråta ut, berätta hur jobbigt detta varit, hur dumma folk varit mot honom.
Han är ju bara ett offer av näthat, kanske Robert Aschberg kan bistå Malou och stötta FF i dennes svåra stund.
Citera
2020-11-28, 02:19
Medlem
Är det inte ovanligt att vara både pedo och gay, alltså att även dras till vuxna? Känns spontant som att om någon gillar barn så är det bara det som gäller, eller?
Eller vad har de haft för relation egentligen?
Citera
2020-11-28, 02:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Om det visar sig att FF vetat ngt om detta innan avslöjandet, vilket jag är tveksam till. Då kommer såklart Annie klippa bandet rakt av, med rätta. C behövs verklingen i dagens Sverige då L riskerar att försvinna. Ett företagsvänligt parti åt höger som även förespråkar solidaritet invandrarvänlighet och integration som viktiga frågor.

Vadå om ???
FF har ju vetat detta sedan de träffades eller rättare sagt Peddo berättade allt för FF vid deras andra dejt.
Citera
2020-11-28, 02:25
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan

Det finns inga företagsvänliga partier i Sverige (förutom deras vurm för Wallenbergsfären), men det är en annan diskussion.

OnT: FF är ett av partiets affischnamn. FF är körd, hur mycket han än får gråta ut hos Malou och Skavlan. Lööf klipper banden. Ett av Europas rikaste partier kan köpa ut grisen. FF kommer däremot sitta kvar i Europaparlamentet- i värsta fall som politisk vilde. Ingen lämnar det frivilligt.
Senast redigerad av farbror Sven 2020-11-28 kl. 02:27.
Citera
2020-11-28, 02:43
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bfilm
Ibland får jag lite dåligt samvete när jag känner skadeglädje, inte denna gången dock.

Klart som tusan att Federley kände till vad hans sambo gjort de senaste åren och varför. Finns inte en chans att han inte gått igenom personens facebook, twitter, instagram etc samt besök diverse sajter för att få personupplysningar om personen. Det är ju vad ”normala” människor gör idag så en toppolitiker gör detta och lite till innan de låter någon dela tak med en. Speciellt med tanke på att det fanns barn med i bilden, vilket bara får Federleys agerande att framstå som än mer vidrigt.

Men han tillhör väl den perversa delen av befolkningen som ser pedofili som ett ganska lindrigt brott om ens ett brott alls. Fy fan.

Han skyller kanske sin mentala förvirring på sitt alter ego "Ursula"?

Den här bilden säger ju kanske en hel del om hans psykiska status?

Citera
2020-11-28, 02:49
Medlem
Baisers avatar
Den här storyn är allt vad svenska Q-annon behöver...
Citera
2020-11-28, 02:51
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baiser
Den här storyn är allt vad svenska Q-annon behöver...

Vad menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in