Citat:
Ursprungligen postat av
Fnero52
Jag har följt med på allt. Och kanske är det de som gör att jag ser att TH inte kan vara involverad. Om TH skulle,le vara involverad är det så mycket osannolikt som skulle behövas till. Den diskussionen och de scenario som säger att TH är involverad är enormt spretig här på FB. Det scenario som är där TH är oskyldig saknar inte spår men de som finns vänds emot honom. Go Natt
Som sagt tidligere så er politiet i besittelse av spor i form av dokumenter, dna av satt på en måte som knytter han til drapshandlingen, og en rekke klausulerte dokumenter. Etter løslatelsen har politiet lekket hint om nye bevis. TH nekter å la seg avhøre, og det er sjelden et godt tegn. Lagmannsretten løslot TH fra varetekt med knappest mulig margin. I etterkant begjærte påtalemakten huset og hyttene beslaglagt, med begrunnelsen særskilt grunn til mistanke. Denne kjennelsen ble ikke anket av THs advokat.
Dette, sammen med informasjon mottatt av noen som kjenner noen som kjenner noen som kjenner osv, gjør at jeg er relativt sikker på spørsmålet om skyld. Men jeg skal ikke prøve å dytte på deg min mening. God natt