2020-11-27, 19:36
Medlem
Jag förstår inte bekymret. Det är väl bara att skylla på den urusla Ursula. Herregud, liksom!

Jag hoppas innerligt att han är körd. Lika körd som han med sina vikinga-fingrar (Erlandsson), som inte får jaga älg med kungen längre.
Citera
2020-11-27, 19:37
Medlem
Om man har en alldeles egen dotter så släpper man inte ens in en pedofil genom ytterdörren.
Så fungera normala pappor. Punkt.

ALLA kvinnor inkl de inom massmedia och centern bprd ju gå banans över detta. Men icke. Bevisar bara hur falska och skruvade de är. Och dessa kvinns hittar vi inom hela rättsväsendet på häga poster.
Senast redigerad av MrStreamer 2020-11-27 kl. 19:39.
Citera
2020-11-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Nej, barnet är med sin andra pappa.
SVT-serien är rena propagandafilmen för de medverkande.
https://stoppapressarna.se/svenskt/centertoppen-fredrick-federley-om-lyckliga-livet-med-ex-maken
Känns som att ursula var svartsjuk
Citera
2020-11-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Det hela är väldigt märkligt och minst sagt oroväckande. Kan det stämma att mannen streamat sina våldtäkter på något forum? Ingen frisk människa skulle ta in en sådan i sitt hus om själv har barn.

Fler homosexuella i ledande positioner bör granskas för att se om detta är något utbrett.
Åtminstone på Skype. En "Dav*d P*dersen" blev också dömd.

Bara att Googla 'J*nas Li*d och Dav*d P*dersen'.
Citera
2020-11-27, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Tänk vad lät att hamna fel i dagens samhälle.

Fredrik var accepterad och hyfsat omtyckt, bland annat för att han stod upp emot FRA-lagen.

Senast i veckan sa de på radion att han var så trevlig. Och så råkar han ut för detta!
Råkar ut?
Han visste ju själv om att de var en dömd pedofil.
Förmodligen delar han samma idéer.
Citera
2020-11-27, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Om man har en alldeles egen dotter så släpper man inte ens in en pedofil genom ytterdörren.
Så fungera normala pappor. Punkt.

ALLA kvinnor inkl de inom massmedia och centern bprd ju gå banans över detta. Men icke. Bevisar bara hur falska och skruvade de är. Och dessa kvinns hittar vi inom hela rättsväsendet på häga poster.

Inte in genom dörren, inte in på gården ens och råkar man ha en på jobbet så nitar man honom i hissen/ på lastbryggan..
Citera
2020-11-27, 19:51
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shunruy
Mellan "hyresgäst" och "relation" finns ett stort spektra. De kanske blivit kompisar. Och återigen, jag är helt övertygad om att varje frisläppt sexdömd i det längsta håller inne med sin historia.

Då kanske du skulle läsa nedanstående artikel.

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-visste-allt-om-sambons-barnvaldtakter
Citera
2020-11-27, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleskafot
Inte in genom dörren, inte in på gården ens och råkar man ha en på jobbet så nitar man honom i hissen/ på lastbryggan..
Jag ser här att ni försöker vara domstol och domare - och ni har ju helt och hållet rätt.
Sveriges Stat har tydligen överlämnat den rätten till araber och neger. Där spegelvänd rasism råder.
Det är ok att ge sig på svenska barn, det är ok att ge sig på fyllon på väg hem, det är ok...att en slags våldsmentalitet sprider sig i samhället.

Jag är ju en gammal berest stöt....neger och arab? Hahaha
Citera
2020-11-27, 19:55
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Råkar ut?
Han visste ju själv om att de var en dömd pedofil.
Förmodligen delar han samma idéer.
Federley styrs av sitt kön. Minns ni hur han fick en kick av alter egot Ursula? Federley är inte frisk.
Citera
2020-11-27, 19:58
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
https://stoppapressarna.se/svenskt/centertoppen-fredrick-federley-om-lyckliga-livet-med-ex-maken
Känns som att ursula var svartsjuk
legendariskt i intervjun säger pedofilvännen

Citat:
Jag kan också låta hälsa att jag mår bättre än någonsin. Så bedrövelse hittar ni inte hos mig i alla fall.
nu huxflux efter pedofilavslöjandet har han varit sjuk en längre tid

dessutom har killen ett arbete 2 dagar i veckan

Citat:
Jag förstår att mitt liv är något komplicerat men jag jobbar i Bryssel och Strasbourg där jag är måndag till torsdag.

dvs måndag och torsdag är resedagar och arbete kan utföras tisdag och onsdag

Rätt smaklöst då killens parti tvingat riktigt sjuka människor att arbeta medans han själv kan gotta sig och sjukskriva sig när han vill

källa

Citera
2020-11-27, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
legendariskt i intervjun säger pedofilvännen

nu huxflux efter pedofilavslöjandet har han varit sjuk en längre tid

dessutom har killen ett arbete 2 dagar i veckan

dvs måndag och torsdag är resedagar och arbete kan utföras tisdag och onsdag

Rätt smaklöst då killens parti tvingat riktigt sjuka människor att arbeta medans han själv kan gotta sig och sjukskriva sig när han vill

källa

Ja ursula är inget arbetsnarkoman eller bra pappa.

Hoppas ursula läser tråden och mår ännu sämre.

Så äckligt att beblanda sitt eget kött och blod med en pedofil.
Citera
2020-11-27, 20:01
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Att du väger vänners åsikter om sin väns moral och förnuft, mot dina vänners mamma känns ju lite offside.!
Du eliminerade precis alla runt FF att kunna säga nått bra om honom.
Precis som i allt det här så är det inte pedofilen som alla pratar om utan det är den oskyldiga FF, är inte det väldigt märkligt.?

Som jag sagt tidigare i kommentarerna så handlar detta enbart om att FF är gay, och nu har alla män från 1800- talet chansen att visa sig tuffa och starka. 😂

Precis och precis!

Jag känner att jag äntligen spelar på Ursulas nivå!

Men om resten av gänget är arga för att han är homo så känner jag mig nyanserad, vidsynt och logisk i min kritik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in