2020-11-27, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Ledsen men det där är önsketänkande.

Ifall han t.ex blir kemiskt kastrerad tvivlar jag på att han garanterat fortsätter att våldta barn.
Citera
2020-11-27, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Medans Hans pedofilpolare tittade på över Skype dessutom

Och med DEN mannen tänkte FF att dela livet med. Samt introducera honom till hans dotter som pappas käresta..
Citera
2020-11-27, 16:19
Medlem
Enzymes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKong90
Uppenbart att han visste detta från början.

Vilken normal människa skulle acceptera att den man lever med är pedofil? Helt stört.

Ska bli intressant att följa detta.

Det undrar jag också. Snacka om att det är mer liberalt i HBTQ lägret! Sexbrottslingar är okej men inte att komma ut som Sverigedemokrat 😄
Citera
2020-11-27, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Ifall han t.ex blir kemiskt kastrerad tvivlar jag på att han garanterat fortsätter att våldta barn.

Han måste bli kemiskt halshuggen för att inte fortsätta sin peddoverksamhet..
Citera
2020-11-27, 16:20
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingKong90
Uppenbart att han visste detta från början.

Vilken normal människa skulle acceptera att den man lever med är pedofil? Helt stört.

Ska bli intressant att följa detta.

Det lutar nog åt det ja. FF kan aldrig komma tillbaka efter detta isåfall. Jag skulle inte sakna honom. De enda det är synd om är pedofilens offer.
Citera
2020-11-27, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Långt fängelsestraff?

Visserligen driver du bara men Jonas har inte på något sätt fått sona för sina brott.
Först när han sitter instängd resten av livet, alternativt blir mördad kan man börja prata om att han "avtjänat ett straff" i proportion till de grova brotten han begått mot oskyldiga småbarn upprepande gånger.

Pedofiler kan aldrig botas och måste därför låsas in för all framtid eller allra helst dö.

Man kan låsa in dom i ett rum och spela musik från deadheads i 5-6 år - jag tycker det vore ett bra experiment.
Citera
2020-11-27, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
I det här fallet snackar vi inte om en random pedofil utan en ökänd seriepedofil av samma typ som Michael Jackson. Har har våldtagit 22 barn. Det krävs otroligt med tid, intelligens och social kompetens för att kunna genomföra övergrepp i en sådan omfattning. Det är en person som uppenbarligen har en tvångsmässig sexuell preferens gentemot barn. Som bara med svårighet kan lära sig leva med sin drift.
Nej, han har våldtagit två barn vid upprepade tillfällen. Han har också filmat och låtit en annan pedofil ta del av våldtäkter i realtid. Håller annars med, att man sitter en tid i fängelse "nollställer" inte sådana handlingar.
Senast redigerad av songline 2020-11-27 kl. 16:26.
Citera
2020-11-27, 16:24
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av songline
Nej, han har våldtagit två barn vi upprepade tillfällen. Han har också filmat och låtit en annan pedofil ta del av våldtäkter i realtid. Håller annars med, att man sitter en tid i fängelse "nollställer" inte sådana handlingar.

Håller helt med. Hur fan kan en människa som beter sig så leva med sig själv?
Citera
2020-11-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Medans Hans pedofilpolare tittade på över Skype dessutom

Och det var inte Ursula/Fredrick.
Citera
2020-11-27, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FranzMarc
Håller helt med. Hur fan kan en människa som beter sig så leva med sig själv?

Hur kan vi i samhället - med tandlösa domstolar - kunna trivas. Om predator får göra samma sak igen och igen.
Citera
2020-11-27, 16:28
Medlem
FranzMarcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Och det var inte Ursula/Fredrick.

Vem har sagt att det var han?
Citera
2020-11-27, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
Hans reaktion, närmast depressiv, tyder väl ändå på en nära relation. Mer än "kompisar".

Kanske är det som du säger.

Jag tycker ändå en fråga är: ska det verkligen vara så att en person måste vara oberörbar för umgänge och relationer efter att ha avtjänat ett fängelsestraff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in