2020-11-27, 14:53
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Vad yrslar du om? Lind bor här: Svanåallén 9 B lgh 1101
702 32 Örebro .
Stämmer bra
Citera
Medlem
Dessa freaks har inte inom politik eller journalism att göra--- ja vad gör man då till slut?

Det finns många exempel på där staten/journalister/lärare...tillslut avhändas sin makt - det brukar bli väldigt blodigt.

det brukar sluta med att staten/journalisten/propaganda läraren som lär ut perversa ideer till fucking barn

Man ställer dessa människor på ett torg och avrättar dom.
Senast redigerad av Whistlehead 2020-11-27 kl. 14:59.
Citera
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JArcher
Jag känner Fredrick och vet att han absolut inte känt till att mannen suttit inne för barnsexbrott. Jag känner också Daniel Nyhlén som driver Stoppa Pressarna. Ensam för övrigt kan tilläggas, han har ingen redaktion. Han sitter nere i Spanien och hittar på. "Lustigt" att han kallar appen Grindr för en "sexapp" då den är att likställa med Tinder. Daniel har för övrigt själv varit anklagad för sexuella övergrepp på unga pojkar.

Jag vill inte vara den som är den...

Jo, det vill jag visst.

Att man "känner" någon brukar väga rätt lätt när man ska bedöma deras sunda förnuft och moral. Vi har marinerats tillräckligt i "han var världens finaste och skulle aldrig"-historier för att ha utvecklat om inte immunitet så en oerhörd skepsis till "han skulle aldrig"-åsiktsargument.
Jag var själv bekant med några kriminella jävlar vars mammor försvarade dem även när de åkt in på kåken eller mördats.

Att det råder "men du då"-krig mellan nationens mediebögar får väl anses som någon form av underhållning. Daniel och Tobbe "Kepsen" Ek måste väl underhålla oss på något sätt.
Citera
2020-11-27, 14:57
Medlem
Odagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Oj! Så det gör honom automatiskt till pedofil då eller?
Eller gillar du var inte det motsatta könet och bögar?
Skiter väl fullständigt i hur han är, 99% av alla på FB stämmer nog in på din beskrivning av FF.

Men blir man då pedofil per automatik då?

Äckelbög som äcklar sig med ett äckelpeddo. USCH!
Citera
2020-11-27, 14:58
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neida
- hej! , skal du med på bio i kväll?
- nej, måste vara hemma med dottern
- men fan, kan inte din kille passa Jenny
- nej men det går inte, då våldtar han Jenny

Typ så du menar? Sunda och mysiga relationer du förväntar dig...
Nja, mer att han inte låter en kille vara barnvakt utan överlåter det till föräldrar eller andra vuxna som har en långvarig relation till flickan. Fast visst, teorin har sprickor, handlar mer om ”kuken ska ha sitt”-tänk.

Om du som ensamstående sextrånande småbarnspappa träffade världens hetaste tjej som dock nyss kommit ut från fängelse, så kanske du skulle velat ha lite trevliga stunder med henne utan att för den delen låtit henne sitta barnvakt åt ditt barn. Okej, du och jag skulle inte resonerat så men det är ju inte omöjligt att någon släppt på spärrarna.

Dock, om det handlat om en person som dömts för barnvåldtäkter måste man nästan vara sjukt kåt för att ha överseende med en sån sak.
Citera
2020-11-27, 14:58
Medlem
Scrublands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Bytt namn till Jonas Love Almqvist? Gissar att han är beundrare av den store författaren..

Man borde varna hans grannar vem de delar trapphus med.
Citera
2020-11-27, 15:04
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Något är riktigt sjukt.

Expressens David Baas var riktigt på hugget först. Sedan blev det knäpp tyst. Tyst i nästan alla media utom Stoppa Pressarna.

Märkligt.

Order uppifrån? Fredrik är skyddad. Annars borde detta vara mumma för pressen.
Citera
2020-11-27, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Order uppifrån? Fredrik är skyddad. Annars borde detta vara mumma för pressen.

Och det kokas inte mindere i leden - snart exploderar hela lögnen.
Citera
2020-11-27, 15:06
Medlem
I tv-nyheterna igår 21 var nyheten inbäddad i mitten och fick 10 sekunder. "Timeout från politiken av privata skäl". Det var allt. Som andra påpekat i tråden. Om, om, om det varit en SD-politiker... eller KD-politiker. .. Då hade kvarnarna gått varma i public service, på DN, SvD och i Sydsvenskan.
Tabloiderna tar dock upp nyheten utan att mörka.
SvT har "Bryssel Calling" i tankarna också, men tveksamt om det går att sända vidare utan att klippa bort Federley.

Troligen blir det så för Federley att han får stanna kvar i EU på nåder av C. Någon olaglighet har han ju inte gjort sig skyldig till. Men han tvingas hålla låg profil och inte uttala sig i media. När mandatet är över i Bryssel är det adjö från C. Ekonomiskt lär det inte gå någon nöd på Federley. Han ställs inte med en årslön i handen som vanliga dödliga utan banktillgångar när de får gå.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-11-27 kl. 15:12.
Citera
2020-11-27, 15:12
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whistlehead
Och det kokas inte mindere i leden - snart exploderar hela lögnen.

Möjligen. Vi talar ändå om en person som representerar Sverige i EU. En högt uppsatt en och de låter honom bara vara. Ska inte journalistiken granska makten eller gäller det enbart om det gäller ett visst parti.
Citera
Medlem
STOPPA PRESSARNA

Sverige har en politiker som tror att han är 2 personer - en av dessa personer har frivilligt och medvetet bott ihop under äktenskapsliknande former med en till 9 år dömd kriminell pedofil.

Samma politiker informerar sina grannar om att sin partner är dömd i brottmål.

Självklart skall en sådan person fortsätta representera Sverige -
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JArcher
Jag känner Fredrick och vet att han absolut inte känt till att mannen suttit inne för barnsexbrott. Jag känner också Daniel Nyhlén som driver Stoppa Pressarna. Ensam för övrigt kan tilläggas, han har ingen redaktion. Han sitter nere i Spanien och hittar på. "Lustigt" att han kallar appen Grindr för en "sexapp" då den är att likställa med Tinder. Daniel har för övrigt själv varit anklagad för sexuella övergrepp på unga pojkar.
Berätta gärna mer. Jag tror inte för ett ögonblick att Nyhlén släpper detta av omtanke för de stackars baaarnen. Varför tror du att Nyhlén anser det viktigt att sätta dit just Federley?Det torde ju finnas tonvis med skit att gräva ur HBTQ-kloaken om man bara är ute efter ett scoop. Ja, det måste du ju veta själv eftersom du uppenbarligen rör dig i den kulturen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in