2020-11-27, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det blir ju bara ren spekulation vilket rätt ointressant.
Men något dokument/utredning från innan valet med vittnen som beskriver hur fusket gått till. Alltså i praktiken, inte bara i teorin som massa "vittnen" pratar om. Dvs namn, platser, tidpunkter och annat som kan verifieras och som är så omfattande att det kan ändra utgången av valet. Dvs något som håller i domstol och som Trump visste innan valet.

Se! Du bevarade inte ens frågan vad som skulle vara legitimt bevis utan säger att allt ska vara falskt och påhitt.

Du tar inte ens i frågan eller öppnar för en debatt där man verkligen kan diskutera ifall det har vart valfusk eller ej.

Fuck off bögjävel.
2020-11-27, 14:29
Medlem
Citat:
Du har helt fel.
Får jag se övertygande bevis så ändrar jag uppfattning. Jag litar inte på allt vad media säger.

Misstänker starkt att du däremot aldrig skulle "erkänna" att Biden vann utan fusk, oavsett vad du får reda på.

Vad är övertygande bevis för dig? Besvara hans fråga istället för att undvika den.

Jorå, jag erkänner att Biden vann när man har motbevisat att det inte har fuskats. Ve säga när vi är i rättegång och rättegången ger biden utan att dom har fulat sig. Jag är öppen för allt men vad som har lagts fram så lutar det mer mot att Demokraterna har valfuskar och all in damage control. Det är ju inte direkt så att du eller någon annan kommer med något mer än att repeterar er att allt är falskt.

Då äter jag min sko att jag blev så lurad av Trump.

Men nu är vi inte där. Så besvara frågan du får.
Senast redigerad av Frymybrain 2020-11-27 kl. 14:33.
2020-11-27, 14:34
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Se! Du bevarade inte ens frågan vad som skulle vara legitimt bevis utan säger att allt ska vara falskt och påhitt.

Du tar inte ens i frågan eller öppnar för en debatt där man verkligen kan diskutera ifall det har vart valfusk eller ej.
Jag svarade på frågan. Vad svamlar du om.
Sedan är det ju jävligt konstigt att jag ska sitta och fantisera ihop bevis för att övertyga dig?
Vad tillför det?
Bättre att de som säger sig ha bevis presenterar detta så kan vi diskutera saken.

Citat:
Fuck off bögjävel.
Bra argument. Verkligen.
2020-11-27, 14:39
Medlem
Citat:
Jag svarade på frågan. Vad svamlar du om.
Sedan är det ju jävligt konstigt att jag ska sitta och fantisera ihop bevis för att övertyga dig?
Vad tillför det?
Bättre att de som säger sig ha bevis presenterar detta så kan vi diskutera saken.

Bra argument. Verkligen.

Det gjorde du inte alls. Du besvarade enbart "det som håller i domstol". Hundra tusentals amerikaner sitter i fängelse på mindre grunder än vad som har kommit fram.

Talibaner och terrorister sitter på Guantanamo bay för enbart att ha kopplingar.

Men åter igen här så berättar du faktiskt inte vad som är tillräckligt med bevis när bilder, videos, vittnen bla bla bla räcker för att fälla vem som helst normala fall i domstolen.

Du har även vägrat kolla på de bevis som har lagts fram så hur vet du att dessa bevis inte är övertygande när du inte ens har kollat på det?

Bra där. Du vägrar ta i ämnet så försvinn ur tråden redan.

Ja faktiskt, du måste ju få höra vad du är?
2020-11-27, 14:40
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Om en tidning eller nyhetsredaktion har ett scoop, fakta- bevis- information som är hållbart- är det knappast troligt att de inte publicerar det.

Men säg att de inte gör det, så som du skriver. Om en grävande journalist/ grävande journalister har på fötterna finns det andra kanaler att nå fram idag. Att hävda motsatsen är konspirationstänk.

#labtopfromhell är ett tydligt exempel på att din teori inte längre är gångbar. NYP blev tystade och andra aktörer blev varnade för liknande tilltag. En pervers gruppmentalitet råder bland journalister. Politiker (AOC m. fl.) luftar argument för att åsiktsregistrera motståndare. Gårdagens press-etik har inte bäring längre då vi nu flyttar oss ut på outforskat territorium.
2020-11-27, 14:41
Medlem
Hmm.. samtliga 900 miltärröster i Fulton County, Georgia gick till Biden, trots att militären där sedan länge till övervägande del stöttar Trump. Lin Wood utreder nu fallet.

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/another-fun-fraud-fact-900-military-ballots-fulton-county-georgia-went-sleepy-joe-biden-not-chance

Någon jämför det med att singla en slant 900 gånger och få klave VARENDA gång!

https://twitter.com/TheDaytonian937/status/1332143950019371009
2020-11-27, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Om en tidning eller nyhetsredaktion har ett scoop, fakta- bevis- information som är hållbart- är det knappast troligt att de inte publicerar det.

Men säg att de inte gör det, så som du skriver. Om en grävande journalist/ grävande journalister har på fötterna finns det andra kanaler att nå fram idag. Att hävda motsatsen är konspirationstänk.
Det är lite kul att se alla som hoppar på källan till informationen som ges så fort det inte är msm nu argumenterar för hur många platser utanför msm det finns att publicera sin information på he he he.
2020-11-27, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Vilka bevis har presenterats och som inte har avskrivits i domstol som rent trams?

Kom igen nu snowflake, tål du inte en uppenbar valförlust? Eller ska vi fortsätta beskylla Hugo Chavez för valfusk?

Vad har inte presenterats? Är vi i domstolen än? Nä, det är vi om ett par veckor efter hearing.

Hugo Chavez? Nej, har du ens läst rapporten Sidney kom med angående Venezuela kopplingen? Står flera gånger i tråden, bara leta upp det så kanske du blir förvånad än att bara ta det som Aftonbladet har som rubriker.
2020-11-27, 14:49
Medlem
Querners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hmm.. samtliga 900 miltärröster i Fulton County, Georgia gick till Biden, trots att militären där sedan länge till övervägande del stöttar Trump. Lin Wood utreder nu fallet.

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/another-fun-fraud-fact-900-military-ballots-fulton-county-georgia-went-sleepy-joe-biden-not-chance

Att få sina röster stulna pga av man under tjänstgöring inte kan rösta i vallokalen kommer inte falla väl ut hos militären eller allmänheten i övrigt. PR vinsten om detta stämmer är monumental.
2020-11-27, 14:52
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Det gjorde du inte alls. Du besvarade enbart "det som håller i domstol". Hundra tusentals amerikaner sitter i fängelse på mindre grunder än vad som har kommit fram.

Talibaner och terrorister sitter på Guantanamo bay för enbart att ha kopplingar.

Men åter igen här så berättar du faktiskt inte vad som är tillräckligt med bevis när bilder, videos, vittnen bla bla bla räcker för att fälla vem som helst normala fall i domstolen.

Du har även vägrat kolla på de bevis som har lagts fram så hur vet du att dessa bevis inte är övertygande när du inte ens har kollat på det?

Bra där. Du vägrar ta i ämnet så försvinn ur tråden redan.

Ja faktiskt, du måste ju få höra vad du är?
Du tycker det är upprörande att vilja ha något som håller i domstol?
Så eftersom talibaner sitter utan rättegång på Guantanamo så... (fortsätt gärna meningen, med något som relevant för bevisläget kring valfusk)

Du valde tidigare ut två avsnitt/vittnesmål som du ville lyfta fram ur "hearingen". Jag kollade på dessa och konstaterade att ingen valfusk ens påstods ha skett. Då kontrar du med "ja men du måste se hela filmen på en och en halv timma för att förstå".
Du gör verkligen ett bra jobb med att inte vara trovärdig.

Ungefär som när du säger att jag är en "bögjävel"?! Jaha. Känns ju lite 70-tal över den förolämpningen.
2020-11-27, 14:54
Medlem
Citat:
Du valde tidigare ut två avsnitt/vittnesmål som du ville lyfta fram ur "hearingen". Jag kollade på dessa och konstaterade att ingen valfusk ens påstods ha skett. Då kontrar du med "ja men du måste se hela filmen på en och en halv timma för att förstå".
Du gör verkligen ett bra jobb med att inte vara trovärdig.
Tycker man det är jobbigt att se ett hearing på 1,5h ska man nog inte sitta här i tråden och berätta hur det ligger till. Bra att du medger att du inte orkar sätta dig in i topic själv utan förlitar dig på andra.
2020-11-27, 14:58
Medlem
Bostonroses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock

Den här är ju troligtvis enkel att bevisa om den stämmer oxå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in