Citat:
Ursprungligen postat av
lkanavinas
Skriver igen då jag gjorde denna värdering den 9e oktober, fått flera påminnelser och inkassokrav två gånger men bestridit allt och skrev att jag inte kommer att betala. Sist jag hörde från dem var 3,5 veckor sedan så jag gissar på att de inser att det är ingen idé att fortsätta skicka till mig. Gör samma, bestrid och skit i allt som kommer för de kommer ej ta det vidare till kronofogden EFTERSOM DET KOSTAR DEM TID OCH PENGAR och det är så jävla uppenbart att det är bedrägeri. Så snälla betala inte för det gör att de kan fortsätta med detta.
Har någon av er gjort polis anmälan?? jag själv har gjort. Jag har ringt till Corren också .Ni kan gärna anmäla de. Vi är många de är bara en Persson som drivar den hela. även om vi ska till don stol så är vi många. vårat ord kommer att bli starkare än deras.
Idag fick jag samma inkasso krav av bilvärdering som jag har tidigare fått på mail. Ska man ta en kopia också och mejla de att man bestrider?? kostnaden nu är 2104 kr...