2020-11-27, 09:56
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Han sitter snart i en morgonsoffa nära dig! Skulle inte förvåna om detta ger han ökat stöd bland värdegrundarna.

Jupp. Eftersom han också är narcissist ser han det kanske mest som en chans att spela ut offerkortet igen. Det gäller bara att spela riktigt oförstående när folk undrar varför dottern inte fick vara på gården när peddopojkvännen var där. De kan ju få för sig att han därmed visste om att hon kunde få sig en omgång.
Citera
2020-11-27, 09:56
Medlem
Centerpartiet ville bli av med Federley för 6-7 år sedan. Han förflyttades från inrikespolitiken till EU (på papperet) och sattes på EU-listan men under de två namnen som C kunde tänkas få i Bryssel. Men Federley kryssades in och C blev till mångas besvikelse i partiet inte av med honom. Det var straxt innan rötan började sprida sig i det gamla bondepartiet.

Sedan inträffade den här märkliga förändringen ganska abrupt i C med Lööf i spetsen: C blev ett regnbågsparti med normlösheten som ledstjärna på nästan alla områden. Och Federley fick bli huvudskrivare för partiets nya program. Månggifte, ifrågasättande av traditionella familjen, öppna gränser, den obegripliga politiken med unga män från Asien, ekonomisk liberalism som skulle göra Sverige till rena vilda västern, m.m.
Och kammen växte på Federley i takt med hans promiskuösa leverne. Lööf kunde bara smila ihop med honom på bilder eftersom hon som chefen godkänt C:s galenskaper.
Senast redigerad av Stallbackshjonet 2020-11-27 kl. 10:04.
Citera
2020-11-27, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Man måste beundra idioten.

Knulla små barn, och sedan böga med en c-topp.

Pervers räcker inte.

Man måste inte alls beundra idioten. Tvärtom han är bara värd förakt.
Citera
2020-11-27, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Helt fel ordning. FF har ett förhållande med en intern som sitter på 9 år för grova sexbrott mot barn. När han muckade fick han flytta hem till centerpartisten.
Han visste att han var pedofil och sprang omkring med domen som han erbjöd folk att läsa.
STOPPA PRESSARNA ska skriva om fallet FF och peddot.
FF skiter på sig i byxan och säger sig vara chockad och förskräckt över att älsklingen var en pedofil som våldtagit småbarn. FF måste skydda sig och påstår att han gått in i väggen och är ledsen. Så pudlar en liberal centerpartist som i övrigt är för tidelag och mångäktenskap. Stuvade om lite i din tabell.
Låter som något kvinnor typiskt gör när de söker upp idioter på anstalter.
Ju större idiot desto bättre,😆
Brejvik och Madsen är ju riktigt populära bland damerna.
Citera
2020-11-27, 10:02
Avslutad
Flerbarnspappan är mycket upprörd, hans små barn har lekt i närheten av pedofilen.
– Det här är bullshit, Federley och hans sambo ringde runt i lördags när alla i Björbo fick reda på det och försökte försköna allt. Pedofilen sa till min granne ”jag har varit öppen med Fredrick, han har vetat om det här hela tiden”. När jag kom med bilen i dag stod pedofilen med Fredricks pappa och klappade fåren, avslutar flerbarnspappan.

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-visste-allt-om-sambons-barnvaldtakter

Tanken slog mig just att FF inte bara utsatt sin dotter och grannskapets barn för fara genom sitt umgänge med denne depraverade individ.
Citera
2020-11-27, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Vi vet inte om han kände till pedofildomen hela tiden. Vi vet inte om han verkligen brutit med pedofilen.
Sluta ljug.han visste läs artikeln !!
Citera
2020-11-27, 10:05
Medlem
-DaRude-s avatar
Vem vet hur länge han vetat om detta. Kanske var han länge okunnig om sin sambos övergrepp, kanske inte. Men äpplet faller inte långt från trädet. Det är ingen nyhet att många homofiler väldigt enkelt hamnar i umgänge med pedofiler. Om många homosexuella, vänsterliberaler, tvångsonanister i Pride och andra i regnbågsmaffian fick bestämma hade man såklart legaliserat pedofila handlingar för länge sedan. Man har redan fått utesluta profiler ur Pride för att de är pedofiler eller stödjer sådan "sexuell frigörelse". Allt handlar i slutändan om perversioner och sexuella böjningar och den här gruppen är dessvärre extremt fixerade vid sånt. Det är därför Pride till största del handlar om sex och att forma även barn till att bli väldigt sexuellt frigjorda.

LGBT (HBTQ) har länge försökt legalisera pedofila handlingar i USA bland annat och har till och med en egen mobiliserad rörelse med ambitioner att få detta igenom hos högre instanser. Faktum är att LGBT-rörelsen och Pride är pedofilernas närmsta allierade.

Tumregeln är att de som är väldigt fixerade vid Pride, oftast har dessa tendenser. Homosexuella som däremot håller sin läggning privat och distanserat och rent av tar avstånd från denna sjuka sexfixerade rörelse är normala och hederliga. Ingen normal person skulle vilja bli associerad med en rörelse som till stor del handlar om perversioner inom sexuell samlevnad och som stolt basunerar ut sin egen fixering och besatthet av detsamma.

Det är också bekymmersamt att så många ser så lätt på detta. Trots att nog de flesta vågar gissa att han känt till pedofilens bakgrund, vill de ändå bara ge handhjärtan och styrkekramar till Federley. Detta när de inte ens med säkerhet kan veta att han inte känt till det. Borde inte det vara något man först och främst vill klargöra innan man börjar ryggdunka någon? För det är ju en väldigt viktig detalj. Om någon stödjer pedofili och inte bryr sig om att sin partner våldtagit barn.

Om det nu är så, det är ju inte helt omöjligt att Fredrik varit ovetande och då kan man väl inte direkt motivera en hatstorm mot honom som person, det är ju trots allt inte han som begått övergreppen. Men visar det sig att han känt till detta, och det kan styrkas, då är det jävligt allvarligt det här. Jag låter det vara osagt tillsvidare.
Citera
2020-11-27, 10:06
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
I Stoppa Pressarna påstås det att Federley fick reda på den blivande partnerns barnvåldtäkter redan andra gången de träffades. Så första gången blev det bara en bögsnabbis någonstans, och andra gången tittar pedofilen lite under lugg och viskar: "Jo, förresten, jag har suttit flera år i fängelse för att jag har våldtagit ett par barn, jag sände allt live via nätet också, men det är väl okej, Frederick?" Uppenbarligen var han helt okej med detta och gick antagligen igång på det också.

Den som säger att han inte skulle ha vetat något ljuger. Sannolikheten är exakt 0,00 % att Federley, en högt uppsatt yrkespolitiker, inte skulle ha kollat upp vem han flyttade ihop med och fick reda på allt nu när det skrevs om det på nätet. Varenda svensk MSM-journalist som inte tar upp detta och som låter bli att pressa Federley är skyldig till aktiv mörkläggning och skyddande av en pedofil, och då syftar jag på Frederick Federley själv.

Ja, narcissist och proffspolitiker som han är så ser Ursula till att ha koll på folk för att se vilka han måste krypa för och vilka som kan bli skyldiga gentjänster en dag. Ursula har även koll så att hans varumärke förknippas med rätt saker.

På det privata planet gäller, som för alla andra sociopater/psykopater, helt andra spelregler. Då måste han ju få unna sig och är lite finare än alla andra. Ursula får då mutas och snorta ladd och knulla med spännande pedofilbad boys.

Det blir problem när dessa världar möts. Som yrkesnarcissist vill han synas i media, träffa rätt människor, krama Greta och säga "hon är så förståndig och vi kan lära av henne" och dra in pengar.

Men han har samtidigt sina privata böjelser för marschpulver och spännande bad boys. Det är inte alltid narcissister drar jämt om man placerar dem i samma rum men får de kickar av varandra kan de ursäkta allt möjligt.

Sociopater och psykopater är besatta av sitt rykte eller varumärke. Jag hoppas media för en gångs skull inte backar upp Ursulahelvetet utan tar tillbaka den där Malou-inbjudan redan nu.

Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag tror också att han hade något som tilltalade FF. Ett gränslöst beteende som slätade över det faktum att han var pedofil vilket jag tror att FF varit medveten om från början. Varför skulle han annars hålla sin dotter ifrån pedofilen?

Yes. Karlfan vet mycket väl var det var för spännande kille han tog hem till gården.
Citera
2020-11-27, 10:07
Medlem
Gick in på eniro och kollade var Holgattu 26 låg i Björbo och det är en gård som ligger avsides nära skogen. Som gjort för 2 pedofiler att kunna sätta sina planer i verket. Pedofilen är nog mer intresserad av dottern än Fredrick själv. Läskigt och det påminner om nåt sektliknande då det är utan insyn och öde. Varför bosätter man sig där i hans ålder utan att ha en stor familj. Den här gycklaren FF är nog mer bisarr än man kunde ana och hela karln är ful och motbjudande.
Citera
2020-11-27, 10:10
Medlem
spoilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Sluta ljug.han visste läs artikeln !!

Missförstå mig rätt, självklart har han känt till bakgrunden länge - men exakt hur länge?
Citera
2020-11-27, 10:10
Medlem
Pusselhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Flerbarnspappan är mycket upprörd, hans små barn har lekt i närheten av pedofilen.
– Det här är bullshit, Federley och hans sambo ringde runt i lördags när alla i Björbo fick reda på det och försökte försköna allt. Pedofilen sa till min granne ”jag har varit öppen med Fredrick, han har vetat om det här hela tiden”. När jag kom med bilen i dag stod pedofilen med Fredricks pappa och klappade fåren, avslutar flerbarnspappan.

https://stoppapressarna.se/svenskt/fredrick-federley-visste-allt-om-sambons-barnvaldtakter

Tanken slog mig just att FF inte bara utsatt sin dotter och grannskapets barn för fara genom sitt umgänge med denne depraverade individ.
Så vi har pedofili, islamism och nu också tidelag?

hehe....
Citera
2020-11-27, 10:11
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homo-fil
Man måste beundra idioten.

Knulla små barn, och sedan böga med en c-topp.

Pervers räcker inte.

Det är ju såklart att Fredrik Federley delar sexuella drag med Jonas Lind och de har funnit varandra där igenom, ingen normal person dejtar någon med en så radikal sexdrift som våldtäkt av flera barn under 10 år, Fredrik Federleys dator är nog krypterad och fylld med barnporr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in