Citat:
Ursprungligen postat av
Charvet
I Stoppa Pressarna påstås det att Federley fick reda på den blivande partnerns barnvåldtäkter redan andra gången de träffades. Så första gången blev det bara en bögsnabbis någonstans, och andra gången tittar pedofilen lite under lugg och viskar: "Jo, förresten, jag har suttit flera år i fängelse för att jag har våldtagit ett par barn, jag sände allt live via nätet också, men det är väl okej, Frederick?" Uppenbarligen var han helt okej med detta och gick antagligen igång på det också.
Den som säger att han inte skulle ha vetat något ljuger. Sannolikheten är exakt 0,00 % att Federley, en högt uppsatt yrkespolitiker, inte skulle ha kollat upp vem han flyttade ihop med och fick reda på allt nu när det skrevs om det på nätet. Varenda svensk MSM-journalist som inte tar upp detta och som låter bli att pressa Federley är skyldig till aktiv mörkläggning och skyddande av en pedofil, och då syftar jag på Frederick Federley själv.
Ja, narcissist och proffspolitiker som han är så ser Ursula till att ha koll på folk för att se vilka han måste krypa för och vilka som kan bli skyldiga gentjänster en dag. Ursula har även koll så att hans varumärke förknippas med rätt saker.
På det privata planet gäller, som för alla andra sociopater/psykopater, helt andra spelregler. Då måste han ju få unna sig och är lite finare än alla andra. Ursula får då mutas och snorta ladd och knulla med spännande pedofilbad boys.
Det blir problem när dessa världar möts. Som yrkesnarcissist vill han synas i media, träffa rätt människor, krama Greta och säga "hon är så förståndig och vi kan lära av henne" och dra in pengar.
Men han har samtidigt sina privata böjelser för marschpulver och spännande bad boys. Det är inte alltid narcissister drar jämt om man placerar dem i samma rum men får de kickar av varandra kan de ursäkta allt möjligt.
Sociopater och psykopater är besatta av sitt rykte eller varumärke. Jag hoppas media för en gångs skull inte backar upp Ursulahelvetet utan tar tillbaka den där Malou-inbjudan redan nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Jag tror också att han hade något som tilltalade FF. Ett gränslöst beteende som slätade över det faktum att han var pedofil vilket jag tror att FF varit medveten om från början. Varför skulle han annars hålla sin dotter ifrån pedofilen?
Yes. Karlfan vet mycket väl var det var för spännande kille han tog hem till gården.