2020-11-26, 22:28
Medlem
RegiliusIVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Eh, vad är du för psyksjuk PK-bliven idiot?
Så om din farsa hade våldtagit dig under din barndom och din morsa stannade kvar hos honom så hade du inte sett konstigt på henne heller?

Federley är en vidrig bögjävel som praktiskt taget rättfärdigar pedofili. Han har en 9-årig dotter samtidigt som han öppnar sitt hem till en sjuk pedofil som våldtagit 6- och 9-åriga barn.

Det är noll synd om honom, han bör snarare fråntas sina barn som han utsätter för stora risker om de nu inte redan själva varit på dem vilket inte alls är otänkbart. Om han inte borde skjutits till döds tidigare så borde han göra det nu.

Men det är väl inte det som har hänt?
Citera
2020-11-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Ifall det stämmer att mannen ifråga förgripit sig på flickor så är han inte homosexuell.

Men lyssna nu! Det är konstaterat att fredrik haft en pojkvän och sambo som heter Jonas. Det är inget nytt. Han har själv nämnt Jonas som sin ”pojkvän” i intervjuer.

Du vet att det finns människor som dras till båda könen? Betyder således att man kan vara mer än enbart Homosexuell för att gilla samma kön.

Pust.., människor börjar gå mig på nerverna.
Citera
2020-11-26, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Skapligt efterblivna ni är hela bunten som skriver här! Det står klart och tydligt att han nyss fått reda på att personen som han har haft inneboende, hör och häpna, HAR HAFT inneboende är pedofil.
Dom har gått skilda vägar efter att nyheten slog ner.

På vilket sätt är Federley skyldig?
Ja just det, det måste ju vara att han är bög, då är man skyldig till allt. Haha många hatare här som sprider påklädda historier om det här, istället för att hålla sig till vad som verkligen hänt.

Typiskt svenne folk att ljuga och hitta på massa skit.
Pedofiler är riktigt vidrigt, men ni är ju fan lika äckliga. 😂

Alltså du måste läsa och lyssna.
Om folk undrar om han är gay på grund av det som har hänt så är det helt naturligt.Visade sig att det var naturligt. han var gay och alltså var sambon en man. Det hade kunnat varit annorlunda, men ytterst osannorlikt.
Citera
2020-11-26, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Reagerade också på det.
För bara fyra dagar sen kommunicerade han att han hoppat på något viktigt uppdrag. Gör man det om man ”mått dåligt en längre tid”?
Detta är endast krishantering.
Antingen har Federley grovt brustit i omdömet och hamnat i ett läge där hans barn farit illa eller så är det något värre. Exempelvis att hans pedopojkvän begått nya brott på gården och Fredrick kallats till förhör i den utredningen.

Det är bara spekulationer, men något är fel här.

Absolut, det luktar blöt hund.
Citera
2020-11-26, 22:37
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Jag tror nog ändå att man kan tolka situationen till FFs fördel. Det behöver inte alls vara så att han med berått mod utsatt sin dotter för fara. Situationen kan förstås i sin helhet utan ett så pikant inslag.
Bilden på pedofilen visar en man med fördelaktigt utseende. Denne man är av allt att döma narcissist, psykopat och patologisk lögnare och framstod till en början som rena drömmannen. Fredrik blev kär, ja bögkär, och såg framför sig en ljus framtid med Jonas. Inom kort började Jonas dock visa sitt rätta jag med hot, manipulationer och kanske till och med våld. Pedofilhistorien rullades upp och Fredrik bröt upp relationen i chock och vämjelse. Under månaderna som gått har han mått allt sämre, besviken, desillusionerad och livrädd att historien ska nå media. Nu har just det hänt och därmed adderas också en stor portion skam till hans redan dåliga mående. I detta läge sätter Annie ned foten och Fredrik tar en time out, både för sin egen och partiets skull.
Jag är tämligen övertygad om att denna historia tar slut här och att Fredrik är tillbaks på banan igen till våren. Fräsch, lättad och med nya snygga glasögon kan han med tillförsikt åter ta sig an det viktiga arbetet att forma Europas framtid. Och inte en enda vän har han förlorat på kuppen.

Nej hans vänner, som du, är också pedofilvänner och pedofilursäktare.
Så de kommer fortsätta vara freddys vänner. På cruiser. Osv.

Han kommer fortsätta sitt skattebetalade jobb med att förstöra västerlandet och förvandla det till en muslimsk soptipp. Där pedofili osv är legitimt.
Som en liten pekineser i soros koppel.
Citera
2020-11-26, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Noterbart är att det är små flickor pedofilen våldtagit. Och så tänder han på Federley? Fast många bögar är som små flickor så då tänder han på det.
FF har haft en inneboende som är pedofil, vart står det att inneboenden är homo? FF sambo flyttade ju därifrån så det är ju inte han som är pedofilen. Pedofilen satt ju i fängelse och kom sen ut och då flyttade hem till FF. Eller?
Citera
2020-11-26, 22:38
Medlem
Citat:
Jag tror nog ändå att man kan tolka situationen till FFs fördel. Det behöver inte alls vara så att han med berått mod utsatt sin dotter för fara. Situationen kan förstås i sin helhet utan ett så pikant inslag.
Bilden på pedofilen visar en man med fördelaktigt utseende. Denne man är av allt att döma narcissist, psykopat och patologisk lögnare och framstod till en början som rena drömmannen. Fredrik blev kär, ja bögkär, och såg framför sig en ljus framtid med Jonas. Inom kort började Jonas dock visa sitt rätta jag med hot, manipulationer och kanske till och med våld. Pedofilhistorien rullades upp och Fredrik bröt upp relationen i chock och vämjelse. Under månaderna som gått har han mått allt sämre, besviken, desillusionerad och livrädd att historien ska nå media. Nu har just det hänt och därmed adderas också en stor portion skam till hans redan dåliga mående. I detta läge sätter Annie ned foten och Fredrik tar en time out, både för sin egen och partiets skull.
Jag är tämligen övertygad om att denna historia tar slut här och att Fredrik är tillbaks på banan igen till våren. Fräsch, lättad och med nya snygga glasögon kan han med tillförsikt åter ta sig an det viktiga arbetet att forma Europas framtid. Och inte en enda vän har han förlorat på kuppen.

Var har du sett bild på pedofilen?
Citera
2020-11-26, 22:40
Medlem
Finns en artikel i Aftonbladet för flera år sedan då det kom fram att Federley varit på lyxsemester som någon annan betalat. I artikeln säger F att han inte reste som politiker utan som sin andra identitet Ursula. Framgår också att med på resan var hans pojkvän Jonas. Alltså fanns en Jonas redan då, tror det var 2010. Kan det vara samma Jonas??
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Nej hans vänner, som du, är också pedofilvänner och pedofilursäktare.
Så de kommer fortsätta vara freddys vänner. På cruiser. Osv.

Han kommer fortsätta sitt skattebetalade jobb med att förstöra västerlandet och förvandla det till en muslimsk soptipp. Där pedofili osv är legitimt.
Som en liten pekineser i soros koppel.
Med andra ord så tror du alltså att historien slutar precis som jag tror?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Trevligt att Federley lämnar. Man får hoppas hans usla omdöme skadar partiet ordentligt.

Ja fjamtidspartiet är skadad.

Oförlåtligt inför EU valet där han anklagade Kd för att vara Viktor Urban kramare och abortmotståndare.
Denna lögn blev en sanning som inte ens Annie Lööf dementerade utan kom med sitt obehagliga flin vid förfrågan vad hon ansågs om Federleys utlåtande.
Citera
2020-11-26, 22:41
Medlem
Gizurs avatar
Citat:
Han har haft dåligt omdöme men det kan man nog säga att han själv insett nu, eftersom han mår så dåligt av det. Rörande papparollen så är det ju illa, men förhoppningsvis/rimligen så har han inte låtit pedofilen varit ensam i huset med dottern.

Svårt att se att det här skulle drabba Federley politiskt. Någon månads frånvaro och tillbaka efter julhelgerna.
Citera
2020-11-26, 22:42
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Bra fångat. Precis just så.. damage control-text. Dom kan konsten att flyta upp som korkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in