Citat:
Ursprungligen postat av
Natalz2
Jag tror nog ändå att man kan tolka situationen till FFs fördel. Det behöver inte alls vara så att han med berått mod utsatt sin dotter för fara. Situationen kan förstås i sin helhet utan ett så pikant inslag.
Bilden på pedofilen visar en man med fördelaktigt utseende. Denne man är av allt att döma narcissist, psykopat och patologisk lögnare och framstod till en början som rena drömmannen. Fredrik blev kär, ja bögkär, och såg framför sig en ljus framtid med Jonas. Inom kort började Jonas dock visa sitt rätta jag med hot, manipulationer och kanske till och med våld. Pedofilhistorien rullades upp och Fredrik bröt upp relationen i chock och vämjelse. Under månaderna som gått har han mått allt sämre, besviken, desillusionerad och livrädd att historien ska nå media. Nu har just det hänt och därmed adderas också en stor portion skam till hans redan dåliga mående. I detta läge sätter Annie ned foten och Fredrik tar en time out, både för sin egen och partiets skull.
Jag är tämligen övertygad om att denna historia tar slut här och att Fredrik är tillbaks på banan igen till våren. Fräsch, lättad och med nya snygga glasögon kan han med tillförsikt åter ta sig an det viktiga arbetet att forma Europas framtid. Och inte en enda vän har han förlorat på kuppen.
Nej hans vänner, som du, är också pedofilvänner och pedofilursäktare.
Så de kommer fortsätta vara freddys vänner. På cruiser. Osv.
Han kommer fortsätta sitt skattebetalade jobb med att förstöra västerlandet och förvandla det till en muslimsk soptipp. Där pedofili osv är legitimt.
Som en liten pekineser i soros koppel.