2020-11-26, 21:15
Medlem
Stackare. Tur att han till skillnad från vanliga knegare har en möjlighet att själv ta en egenvald paus med bibehållen lön på 92.000 kr. Slugt också att kalla det för att lämna politiken istället för en time-out. Tillägget att det är tillfälligt verkar ha fallit bort vid alla rubriksättningar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loooogi
Denna jävla gränslöshet förpestar hela samhällen och kulturer.

Visst är det så. Värst är att barnen utsätts för den helt öppet och helt medvetet.

Kan inte låta bli att fundera över SVTs nya Kung - Lars Lerin - som både blir julvärd och får egen tv-serie.
Bögerivurmandet bland den sk "kultureliten" i massmedia står mig upp i halsen.
Vad månde komma om denne Lars framöver...

Fredrik Fs historia är annars ytterst välkommen. Förhoppningsvis får vanligt folk upp ögonen för att annat än gammal vanlit heterosexualitet är en störning av mindre eller större slag och att den inte, som idag, normaliseras, omhuldas och markandsföras ända ner i förskolorna.
Senast redigerad av MrStreamer 2020-11-26 kl. 21:18.
Citera
Medlem
annaodellsogon101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kojak
Rykte två stämmer inte.

Hur vet du det?
Citera
2020-11-26, 21:16
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Förstår detta ! Ville närmast belysa det konstiga när det" inte finns en mamma " som faktiskt behövs för barn. Nu är männen skilda som övertalat denna kvinna att bära deras barn. Nu har FF skapat en pedofil till sin nya partner.... Vem hamnar i riskzonen ? Jo barnet...... Jävla bög soppa. Allting är helt jävla gränslöst.

Om jag säger så här, det är fler barn till heterosexuella som växer upp utan kontakt med sin pappa än utan kontakt med som sin mamma. Det gäller över hela världen. Så att leva utan mamma eller pappa är inget exceptionellt för just den här flickan. Hon har i motsats till de andra 2 föräldrar att leva med och inte en.

Hon verkar ju ha en stabil och trygg andra pappa. FF har tyvärr inte lika mycket tid för henne. Vilket han ju själv sagt om jag förstår det rätt.

Problemet är snarare om hon blivit utsatt för något av pedofilen.
Citera
2020-11-26, 21:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Jag betvivlar inte det du skriver men det är märkligt. Med en sådan ordning så godkänns ju surrogatmödraskap i praktiken trots att politikerna mycket tydligt tagit avstånd från denna företeelse.
Det som är förbjudet i Sverige är att köpa en surrogatmamma. Att däremot skaffa barn med någon och sedan överlåta vårdnaden eller att adoptera bort är inte förbjudet.
Citera
2020-11-26, 21:17
Medlem
Kojaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annaodellsogon101
Hur vet du det?

Jo, för till skillnad från nästan alla här inne, vet jag.
Hur vill jag inte berätta.
Citera
Medlem
Talespins avatar
Federley är så jävla äcklig. Den här pedofilknullarbögen har suttit i EU-parlamentet och skrikit sig hes om att andra länder ska påbörja en massinvandring.

Det är otroligt skrämmande att det är personer som Federley som sitter på maktpositioner
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Den biologiska mamman har väl inte varit med i bilden? Det var FF och dåvarande maken som skaffade flickan sexlöst med en tjejkompis. Jag tror hon bara var gravid med flickan. Att föräldraskapet är hos FF och exmannen

Vilket rättmätigt reser en hel del nödvändiga frågeställningar kring lämpligheten i liknande arrangemang, homolobbyn är stark. Varje pederast eller kuk-allergisk kvinna ska ha nån slags ofelbar rätt att få köpa en annan människa, ett barn.. vad skulle kunna gå fel?
Citera
2020-11-26, 21:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Federley är så jävla äcklig. Den här pedofilknullarbögen har suttit i EU-parlamentet och pushat andra länder att påbörja en massinvandring.

Det är otroligt skrämmande att det är personer som Federley som sitter på maktpositioner.

De sitter just på dessa positioner för att eliten har en hållhake på dem. Det är nog inte höga odds på att Fredde själv pumpar småpojkar i arslet.
Citera
2020-11-26, 21:19
Medlem
Nu har väl väldigt många bögar vart utsatta som barn så dom ser det ju inte riktigt på samma sett som oss andra. Troligast så visste han ju om detta eller alla fall så bör han hört väldigt många rykten om det så han kunnat lägga ihop 1 plus 1 men lika troligt är att det i dessa kretsar inte är någon stor grej. Partiet har naturligtvis ställt krav på honom och politiker som han är så försöker han naturligtvis runda allt för att få behålla sitt arbete. Hans liv hänger nog på skör tråd och det skulle ju räcka med att killen hans erkänner att Fredrik visste så får han ju börja arbeta på någon lokal hbqt verksamhet med lönebidrag. Ingen eller väldigt få skulle nog vilja anställa honom förutom dessa föreningar då dom flesta vanliga människor tar ganska illa vid sig av såna här saker.
Citera
2020-11-26, 21:19
Medlem
Kalliss avatar
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/GarEnJ/fredrick-federley-lamnar-politiken
Citera
2020-11-26, 21:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Hyfsat säkert rykte: Enligt en polare till "EU-Johnny" (Federleys tidigare man som han har barnet tillsammans med och som han skilde sig från 2019), så var Federley medveten om Jonas pedofilidom så länge de var tillsammans. Skälet till att det tog slut hade med andra saker att göra. Byborna i Björbo (600 personer) var också medvetna om att en pedofildömd Jonas häckade på Federleys gård i Holarna, en bit utanför kyrkbyn. Framför allt barnfamiljerna störde sig på detta.

Mycket osäkert rykte: Vän till vän till vän till EU-Johnny antyder att skälet till uppbrottet är att Jonas "på något sätt" gjort något "otillåtet" mot Federleys och EU-Johnnys barn. Det är därför som Federley nu får psykologhjälp, hans värld nu har rasat samman, han själv har gått i bitar. Han visste alltså vad Jonas var kapabel till, men trodde att han "kunde lita på honom" och lastar nu sig själv för det inträffade (med all rätt om det stämmer).

Hur som helst är det här mycket, mycket allvarligare än om Federley blivit kär i en person som hemlighållit sin pedofili och sina domar, men gjorde slut när han fick reda på sanningen och nu känner sig lite låg.

Mina uppgiftslämnare har sagt att "det kommer mera".

Jag tror själv på det första ryktet, men är skeptisk till det andra.

Ved dina bekanta om FF fråntagits flickan? Hon är väl med "EU-Johnny" nu hoppas jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in