2020-11-26, 20:50
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
"Jag är bög" ~ Eddie Meduza aka Errol Leonard Norstedt:

https://www.youtube.com/watch?v=97WYTrBkwCA

Bögeriet behöver väl inte nödvändigtvis kopplas samman med pedofili, men vetenskapen säger att det finns en stark koppling, på samma sätt som andra sexuella avvikelser hänger samman med en pervers könsidentitet.

Men det här handlar om en man som lever med en annan man och våldtar småflickor. Det kan väl ändå inte vara vanligt? Det har jag väldigt svårt att tro. Där tror jag du har helt fel.
Citera
2020-11-26, 20:53
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeavesOfGrass
Jag vet inte om det någonsin har hänt att en 15 åring blivit dömd för att ha haft sex med en 14 årig flickvän. Problemet med en sån lag är att det ger ett stort tolkningsutrymme där en vuxen skulle kunna förgripa sig på ett barn och komma undan med det.
Hur då...?
Citera
2020-11-26, 20:54
Medlem
Knivur-273s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Men det här handlar om en man som lever med en annan man och våldtar småflickor. Det kan väl ändå inte vara vanligt? Det har jag väldigt svårt att tro. Där tror jag du har helt fel.
Jag skrev ju det, att det inte nödvändigtvis är sammankopplat.
Citera
2020-11-26, 20:54
Medlem
Tankards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColinRobinson
Föga oväntat att det är en bög som har kopplingar till en dömd pedofil. De båda tycks ofta gå hand-i-hand.

Att han nu måste få vård och gå till psykolog är givetvis bara skitsnack. Han hade definitivt koll på vad "kompisen" var dömd för. Man kan väl anta att de har samma intressen..

Nu försöker han rädda situationen så gott det går genom att låtsas vara ett offer i det hela.

I ett sunt samhälle hade både journalister och poliser varit på Federley som blodiglar, för att se vad han och hans pedofilpolare sysslar med.

De flesta pedofilerna är inte homosexuella. Se statistiken innan du öppnar rövmunen!
Citera
2020-11-26, 20:55
Medlem
Man blir ju lite orolig för dottern. Har hon det bra där på gården?
Citera
2020-11-26, 20:56
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Var är mamman till flickan ?

Den biologiska mamman har väl inte varit med i bilden? Det var FF och dåvarande maken som skaffade flickan sexlöst med en tjejkompis. Jag tror hon bara var gravid med flickan. Att föräldraskapet är hos FF och exmannen
Senast redigerad av Mogna-Meloner 2020-11-26 kl. 21:01.
Citera
Medlem
annaodellsogon101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Hyfsat säkert rykte: Enligt en polare till "EU-Johnny" (Federleys tidigare man som han har barnet tillsammans med och som han skilde sig från 2019), så var Federley medveten om Jonas pedofilidom så länge de var tillsammans. Skälet till att det tog slut hade med andra saker att göra. Byborna i Björbo (600 personer) var också medvetna om att en pedofildömd Jonas häckade på Federleys gård i Holarna, en bit utanför kyrkbyn. Framför allt barnfamiljerna störde sig på detta.

Mycket osäkert rykte: Vän till vän till vän till EU-Johnny antyder att skälet till uppbrottet är att Jonas "på något sätt" gjort något "otillåtet" mot Federleys och EU-Johnnys barn. Det är därför som Federley nu får psykologhjälp, hans värld nu har rasat samman, han själv har gått i bitar. Han visste alltså vad Jonas var kapabel till, men trodde att han "kunde lita på honom" och lastar nu sig själv för det inträffade (med all rätt om det stämmer).

Hur som helst är det här mycket, mycket allvarligare än om Federley blivit kär i en person som hemlighållit sin pedofili och sina domar, men gjorde slut när han fick reda på sanningen och nu känner sig lite låg.

Mina uppgiftslämnare har sagt att "det kommer mera".

Jag tror själv på det första ryktet, men är skeptisk till det andra.

Mycket spänd på fortsättningen.
Citera
Medlem
Tankards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Det är ju vanligt att bögar tänder på småpojkar. Så nog känner Fredde hårda sympatier i brallan för karlns sak.
För i helvete! Gör dig inte dummare än du är. Det finns ingen korrelation mellan homosexualitet och pedofili. Läs en bok nån gång!
Citera
2020-11-26, 20:57
Medlem
RyanCrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Covid-tider.. när var han i Bryssel sist?
Det var frågan
Citera
2020-11-26, 20:59
Avslutad
Citat:
Den biologiska mamman har väl inte varit med i bilden? Det var FF och dåvarande maken som skaffade flickan sexlöst med en tjej kompis. Jag tror hon bara var gravid med flickan. Att föräldraskapet är hos FF och exmannen
Så funkar det väl inte i Sverige? Här kan väl en kvinna inte bara föda ett barn och ge bort det?
Citera
Medlem
UrsulaLeGuins avatar
Citat:
Du har rätt. Så är det. Man vill ju inte riskera utpressning etc.

Pedofilen fick hela 9 år. Satt av 6 år. Så det är ett synnerligen grovt brott.

När SÄPO finner en sån uppgift, vad gör de då? Kontaktar partiet?

Nu är inte FF svensk riksdagsledamot längre utan i Europaparlamentet sedan 2014, så han lär inte kollas av SÄPO längre.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kglanvflmabjx
Men vänta här nu.

Är det inte så att:

1. F är partner med GM

2. F självklart känt till GMs tidigare domar

3. F levt tillsammans med GM en längre tid

4. F får nu ge en kraftigt censurerad version i tidningar, oklart varför.

Har jag missat något eller är det enligt ovan?

Det är korrekt, och den lilla biten jag läste så uppgav F att han bodde med GM, inte att de var ihop.

Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Federley har redan egen tråd:

(FB) Skvaller om Fredrick Federley (C)?

Vore lämpligast att fortsätta i den.

Tror du att du är någon slags hobby-moderator? Rapportera inlägget och föreslå ihopslagning om det är så viktigt för dig, men det verkar inte som att moderatorerna delar din uppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in