2020-11-26, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
I Rapport sa man nyss att Federley "avgår av personliga skäl". Det var allt.
Ja, det blev en riktig snyfthistoria från SVT.
Stackars Federley.
https://www.svt.se/nyheter/frredrick-federley-lamnar-politiken
Citera
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Inget konstigt att ränna runt med en barnvagn på fyllan i full transmundering heller, man kan alltid skylla på ”Ursula”..

Federley har ju länge personifierat den dekadenta livsstilen som utåtagerande homosexuella har. Det är väl knappast så att alla homosexuella vill gå längst fram i Pridetåget direkt.

Federley är främst en aktivist och ledande Centerpartist. Vore olyckligt om alla homosexuella drogs över en kam här.
Alla är inte apologeter när det kommer till grundmurade levnadsregler.. att man knullar barn är väl nåt vissa bögar finner som rimligt inom islam tex.

Nej det finns ju vanliga homosexuella som kan vara konservativa också. Många är ju också islamkritiska. Men FF är den normbrytande extroverta liberala sortens homosexuell.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Du vet såklart bättre och nu skall det kanske inte ens diskuteras? Berätta vad du vet istället om ditt försvar ska vara något värt?

Federley är lika pålitlig som Ebbe Carlsson med tanke på tidigare gärningar. Federley passar nog bra som Europaparlamentariker och lyckas nog gömma rätt mycket av sitt leverne därigenom. När så du senast en granskning av honom tex?
Lika pålitlig som Rikard Söderberg. Han hade ett liknande fall.
Citera
2020-11-26, 20:36
Avslutad
Läste att han hade avgått, det första jag tänkte var att nu har han varit på småpojkar och tafsat eller något, men det visade sig att han är ihop med en pedofil. Alltså jag gapade rakt ut när man läste det, hur korkad kan man vara. Det värsta är att det är sant att typ hälften av bögarna har dragning till småpojkar. Federley var nog dock pojken i förhållandet. Verkar vara ofta såna Daddy relationer i bögvärlden.
Citera
Medlem
Knivur-273s avatar
"Jag är bög" ~ Eddie Meduza aka Errol Leonard Norstedt:

https://www.youtube.com/watch?v=97WYTrBkwCA

Bögeriet behöver väl inte nödvändigtvis kopplas samman med pedofili, men vetenskapen säger att det finns en stark koppling, på samma sätt som andra sexuella avvikelser hänger samman med en pervers könsidentitet.
Senast redigerad av Knivur-273 2020-11-26 kl. 20:48.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Han sitter snart i en morgonsoffa nära dig! Skulle inte förvåna om detta ger han ökat stöd bland värdegrundarna.
Malou,here he Comes. Där får ju alla hänga som behöver gråta ut lite.
Citera
2020-11-26, 20:38
Medlem
WWG1WGAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filifjonkenponken
Tur att Ursula inte har några barn.

Och så skönt för Federley att kunna sjukskriva sig med bibehållen lön. Vad är diagnosen? "Är pervers och nu traumatiserad av att min sambo är ännu mer pervers. Fortsätt att ge mig mina 90 lax + förmåner i månaden."
Fredde-Ursula har barn. En dotter i samma ålder som de som peddopojkvännen Jonas våldtog 🤮
Citera
2020-11-26, 20:39
Medlem
Äcklet vill nu undvika att kritiska följdfrågor. Inte för att jag tror att majoriteten av media kommer att ställa några, men.... nu gör han sig oanträffbar.

"Det är inte möjligt i dag eller i de närmaste dagarna. Fredrick mår väldigt dåligt och kommer inte att uttala sig till någon, säger hans pressekreterare Morgan Berglund-Williams."
Citera
2020-11-26, 20:40
Medlem
Ken Drydens avatar
Hyfsat säkert rykte: Enligt en polare till "EU-Johnny" (Federleys tidigare man som han har barnet tillsammans med och som han skilde sig från 2019), så var Federley medveten om Jonas pedofilidom så länge de var tillsammans. Skälet till att det tog slut hade med andra saker att göra. Byborna i Björbo (600 personer) var också medvetna om att en pedofildömd Jonas häckade på Federleys gård i Holarna, en bit utanför kyrkbyn. Framför allt barnfamiljerna störde sig på detta.

Mycket osäkert rykte: Vän till vän till vän till EU-Johnny antyder att skälet till uppbrottet är att Jonas "på något sätt" gjort något "otillåtet" mot Federleys och EU-Johnnys barn. Det är därför som Federley nu får psykologhjälp, hans värld nu har rasat samman, han själv har gått i bitar. Han visste alltså vad Jonas var kapabel till, men trodde att han "kunde lita på honom" och lastar nu sig själv för det inträffade (med all rätt om det stämmer).

Hur som helst är det här mycket, mycket allvarligare än om Federley blivit kär i en person som hemlighållit sin pedofili och sina domar, men gjorde slut när han fick reda på sanningen och nu känner sig lite låg.

Mina uppgiftslämnare har sagt att "det kommer mera".

Jag tror själv på det första ryktet, men är skeptisk till det andra.
Senast redigerad av Ken Dryden 2020-11-26 kl. 20:50.
Citera
2020-11-26, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RegiliusIV
Det är riktigt vidrigt. Dock bör man kanske låta bli att beskylla Federley för vad hans sambo gjort sig skyldig till.

Om han väljer att fortsätta relationen med sambon är det hans ensak.

Så länge han själv inte pysslar med sådant kan man ju bara tycka synd om människan.

Man kan absolut beskylla Federley om han väljer att stanna i relationen där sådant händer. han måste genast ta avstånd från det och försvinna från relationen annars ger han det sitt stöd.
Citera
2020-11-26, 20:41
Medlem
Men vänta här nu.

Är det inte så att:

1. F är partner med GM

2. F självklart känt till GMs tidigare domar

3. F levt tillsammans med GM en längre tid

4. F får nu ge en kraftigt censurerad version i tidningar, oklart varför.

Har jag missat något eller är det enligt ovan?
Citera
2020-11-26, 20:42
Medlem
Men är Federley Gay eller är det en kvinna som är pedofilen i fråga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in