2020-11-26, 18:10
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Den i tråden nämnde J.A. (tidigare J.L) står på MrKoll som sammanboende med en kvinna, 22 år gammal. Är det verkligen rätt person?

Kan det vara en av hans döttrar (BO)
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2020-11-26 kl. 18:13.
Citera
2020-11-26, 18:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Blir mest förbannad att kvällstidningarna inte skriver att han kom ut ur fängelse denna sommar och flyttade in till Fredrik Federley direkt. Det är ju inte så att Fredrik inte kände till detta. Så går han ut och tar timeout. Jag spyr på en pedofil för jag klasar Fredrik som det då han uppenbart tagit denna kille till sitt hjärta då de var ett par.

Pedofili och islamism. Nya Centerpartiet

Klart det är! Hyckleri utan dess like. Nu skriver man bara han tar timeout. Inget mer med den här saken. L ska skyddas. Tänk om det rört sig om en från SD. Det hade varit krönikor utan dess like.
Citera
2020-11-26, 18:11
Medlem
Baisers avatar
Härlig dag!

Då blev vi äntligen av med Federley, så klart han visste, och någon politisk comeback kan både han och centerpartiet fet glömma.

Skänker en tanke till barnen som var BO.

KARMA!
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Blir mest förbannad att kvällstidningarna inte skriver att han kom ut ur fängelse denna sommar och flyttade in till Fredrik Federley direkt. Det är ju inte så att Fredrik inte kände till detta. Så går han ut och tar timeout. Jag spyr på en pedofil för jag klasar Fredrik som det då han uppenbart tagit denna kille till sitt hjärta då de var ett par.

Pedofili och islamism. Nya Centerpartiet
FF kan ju ha vetat att han avtjänat straff utan att veta vad det handlade om.
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Fast domen står på Lexbase i just det namnet -- så bytet borde ha gjorts till något annat namn.

Aha. För i domen i tråden från tingsrätten står det Lind och inte Almqvis. Bytte han innan hovrättsdomen? Märkligt. Det smarta är ju att byta efter att domen är fastslagen.

Här är domen:

https://docplayer.se/16181791-1-linkopings-tingsratt-malenhet-2-malgrupp-2-1-dom-2014-07-02-meddelad-i-linkoping.html
Citera
Medlem
ralfdenenvisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosefS
Pedofilen har bytt namn till Jon*s Lov* Em*nuel Al*qvist. * = a, e, a, m

Står även på "mrkoll" att han har åtalats vid domstol i ett rättsfall av brottmålkaraktär och dom har fallit.

https://mrkoll.se/person/Jonas-Love-Emanuel-Almqvist-Svanaallen-9-B-Orebro/mUxamUxabTAQmuerAuerAcYfrmUxacYfrkyqRaQbTAQmdYQaue rArahA
Citera
Medlem
När flyttade de ihop, samma vecka som muck från fängelset?
Citera
Bannlyst
Helt sjukt, jag har sett Fredrick Federley som en stendum gullegosse, men att han kunde välja att bo sambo med någon som gjort dessa saker visar ju vem han egentligen är. Hoppas någon besöker dom och knäpper båda. Pedofili är det värsta.
Citera
2020-11-26, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
SVT hade något program om honom för några månader sen. Då bodde ha avskilt på en bondgård där ingen kan höra barnen skrika på hjälp.

Gick nästan en rysning genom kroppen när jag läste detta. Federley var med i nedanstående program som visades för bara några dagar sedan där han beklagade sig över hur svårt det var att få familjeliv och politik att gå ihop och hur mycket han missar av sin dotters uppväxt som sambon nu får ta så mycket ansvar för.

Tror det var i slutet av programmet han pratar om dottern och sambon.

https://www.svtplay.se/video/29103418/bryssel-calling/bryssel-calling-vardagsliv-och-kommissionarer?start=auto

Sen skulle det vara intressant att veta om han är sjukskriven. Jag kan aldrig tänka mig att hans arbetsförmåga är så nedsatt att det inte finns en enda typ av enklare jobb på arbetsmarknaden som han inte kan utföra.

Att vara lite ledsen över en skilsmässa kan väl inte vara skäl för sjukskrivning när andra vägras efter att närstående dött. Sen är det väl just då det är viktigt att komma ut i arbetslivet om jag förstått högern rätt.
Citera
2020-11-26, 18:13
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
FF kan ju ha vetat att han avtjänat straff utan att veta vad det handlade om.

Ja, då är han sannerligen dum i huvudet som inte kollat upp det utan litat på en dömd brottsling.
Citera
2020-11-26, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Den dömde mannen har bytt namn och bor nu i Örebro.

Stämmer INTE. Peddot bor kvar i samma by, och har jobb i grannbyn Dala-floda.
FF har redan ordnat med nytt boende åt äcklet.
Citera
2020-11-26, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
När har jag nånsin försvarat pedofili? Idiot.

Du försvarar inte pedofilin men kanske människan bakom diagnosen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in