2020-11-26, 17:59
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Pedofiler tenderar att vara extremt diskreta med sin hobby då de är medvetna om hur jävla tabu pedofili är. Om människor kan vara otrogna mot sina partners i flera års tid utan att det märks så kan en skicklig peddo pedofilera i flera år utan att det märks. Det fattar väl du också?

Jo, men sexårig fängelsevistelse är svårare att smyga med.
Citera
2020-11-26, 18:00
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Så Federley borde kunnat läsa snubbens tankar och förstått att han var peddo för det är så jävla lätt att se på en människa att de är peddo? Idiot

9 år i fängelse. Klart FF vet. Kalla inte folk idiot hela tiden. Du försvarar en sjuk sak. Skärp dig.
Citera
Medlem
Schleswig-Holsteins avatar
Citat:
Pedofiler tenderar att vara extremt diskreta med sin hobby då de är medvetna om hur jävla tabu pedofili är. Om människor kan vara otrogna mot sina partners i flera års tid utan att det märks så kan en skicklig peddo pedofilera i flera år utan att det märks. Det fattar väl du också?
Kom igen, FF befinner sig i en maktposition i egenskap av erfaren riksdagsman. Han har mer än tillräckligt med resurser för att kunna ta reda på sin partners bakgrund. Uppenbart visste han om detta, men kanske är just Jeffrey Epstein-män Freddes typ?
Citera
Medlem
pocahontas väns avatar
Har en orosanmälan upprättats mot Federley? Det borde gå att upprätta både i Sverige och Belgien.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummm..
Men vem är den dömde pedofilen dom Fredrick Federley har ihop det med? Lägg ut det i trådstarten!

Han har redan suttit av sitt straff, han begick övergreppen långt innan han träffade Fredrick.
Citera
Medlem
Emma18s avatar
Självklart kände Federley till domen. Så som jag tolkar det så var han innan domen nära vän med Jonas och när han kom ut ur fängelset hjälpte han till med en bostad. Det hade väl inte varit något jättespeciellt med att göra så om det inte vore för just vilket brott han var dömd för.
Citera
2020-11-26, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Frågan är om den dömde sexbrottslingen stod skriven på gården?

Den dömde mannen har bytt namn och bor nu i Örebro.
Citera
Medlem
EttKiloKapriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
...en fråga man ändå måste ställa sig nu, finns det någon vit man (jag menar då svensk hetero) kvar inom Centern? Förr var det partiet för just dessa, männen som arbetade de längsta passen i Sverige och knotade och stretade med skogar, fält, djur och byggnader året runt 24/7 (tänk Fälldin). Sedan 20 år består Centern som det förefaller enbart av herrar likt Federley, bidragsexperter från andra kulturer och kvinnor i medelklasshem runt städerna. Startade denna fullständiga transformation när C sålde sitt mediaimperium och blev sittande på en mycket stor partiförmögenhet, drogs alla dessa likt flugor då till de oanande farbrödernas parti och helt enkelt blev fler än dessa och tog över?

När socialliberalerna i C sålde sina tidningar och blev svinrika stormade investmentbolagslobertarianerna partiet.
Citera
Medlem
crusades avatar
Citat:
Så Federley borde kunnat läsa snubbens tankar och förstått att han var peddo för det är så jävla lätt att se på en människa att de är peddo? Idiot

Om man är en högt uppsatt politiker bör man kanske kolla identiteten noggrant på den person man låter bo i sitt hem...
Idiot!
Citera
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JosefS
Pedofilen har bytt namn till Jon*s Lov* Em*nuel Al*qvist. * = a, e, a, m

Tack för infon! Så Jonas byter namn för att inte kopplas ihop med pedofildomen, men blir sedan ihop med en känd och exhibitionistisk politiker. Inte lätt att vara anonym då. Någon var ju tvungen att till slut känna igen honom och meddela tidningarna.
Citera
2020-11-26, 18:02
Medlem
EBTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckyaso
Jag är ytligt bekant med Federley, alltså vi har en gemensam vän. Jag frågade min vän om detta idag och enligt honom så var den kriminella bakgrunden känd i en bredare krets, även om de flesta inte kunde tänka sig att det rörde sig om såhär grov brottslighet.
För all del, men är det sekretess-belagd info? Om jag vet att min sambo suttit av ett långt straff lär jag ju kolla upp det.
Citera
2020-11-26, 18:02
Medlem
Fredrick Federleys sambo dömd för 22 våldtäkter mot barn

"Det är på Facebook som Fredrick Federley på torsdagen uppger att han väljer att sjukskriva sig från politiken med bibehållen lön. Bakgrunden är att Stoppa Pressarna, som brukar betraktas som Sveriges mest respekterade nyhetskälla inom nöjessegmentet, avslöjat att han bor ihop med en 42-årig man som tidigare i år släpptes från fängelset."

"Flickorna var 6 respektive 9 år när de våldtogs av mannen vid ett stort antal tillfällen", skriver sajten."

- https://www.friatider.se/fredrick-federleys-sambo-domd-22-valdtakter-mot-barn

Vad tycker ni om detta? Underminerar detta förtroendet till centerpartiet? Tror ni att Federleys var med på det men att de håller detta undangömt? Räddar han bara sitt eget skinn och ben?

Själv tycker jag inte att det är så bra att ha personer i riksdagen som har kopplingar till pedofili.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in