2020-11-22, 13:42
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ixnai
Någon som sett detta: https://www.youtube.com/watch?v=QgenzYv_0vs

Samtidigt som man tycker han är osympatisk så är det bra att han tvålar till Martin Björk. Oavsett vad man tycker om hur han har blivit rik, vilket givetvis gör honom till en skitstövel av rang.
Såg någon annan video där det var en poddare som gjorde ett besök hos honom och de gick runt på stan, köpte klockor, sparrades med Kruth och besökte lyxbåten. Det var riktigt pinsamt att se Jan-Emanuell gå omkring på stan som han ägde stället. Typer av det där slaget slår hårt i marken när de en dag kommer ned på jorden igen. Har man ett för stort ego redan från början och sedan addar testo på det, så skjuter det rejält i höjden. Den som inte tränar lägger nog inte märke till det, men för oss andra är det uppenbart att han tillhör den lilla skaran som får ett extremt egoboost av att trycka testo.

Det kommer han inte kunna göra i all evighet och det ska bli intressant att se hur han reagerar då han måste ned till verkligheten igen.
Citera
2020-11-23, 16:00
Avstängd
sanningenskrigare2s avatar
Igår kom ännu en ny intervju med Jan Emanuel. Han meddelar att han ställer upp som partiledarkandidat när Löfven avgår. Har han sagt det i något annat sammanhang? Vad tror ni om hans chanser?

https://youtu.be/7ToHEyUaNng
Citera
2020-11-23, 18:01
Medlem
FelGuds avatar
Varför ser hans ögon alltid glansiga ut?

Vad är det han missbruka alkohol, kokain eller nått annans?
Citera
2020-11-23, 18:25
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud

Garanterat anabola och troligtvis även centralstimulerande droger.
Citera
2020-11-23, 18:28
Medlem
Jofs avatar
Det sista jag såg var att han var nere i Marbella (typ) och hade tråkigt.
Citera
2020-11-24, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FelGud

Steroider har en tendens att ge dina ögon en speciell lyster, efter ett tags användning iaf.

Eller så är han förkyld..
Citera
2020-11-26, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Såg någon annan video där det var en poddare som gjorde ett besök hos honom och de gick runt på stan, köpte klockor, sparrades med Kruth och besökte lyxbåten. Det var riktigt pinsamt att se Jan-Emanuell gå omkring på stan som han ägde stället. Typer av det där slaget slår hårt i marken när de en dag kommer ned på jorden igen. Har man ett för stort ego redan från början och sedan addar testo på det, så skjuter det rejält i höjden. Den som inte tränar lägger nog inte märke till det, men för oss andra är det uppenbart att han tillhör den lilla skaran som får ett extremt egoboost av att trycka testo.

Det kommer han inte kunna göra i all evighet och det ska bli intressant att se hur han reagerar då han måste ned till verkligheten igen.

Såg den med. Han är inte dum utan han vet hur kan ska tvåla till folk, men det sättet han blivit rik på gör honom en lika stor förrädare som alla andra sossar som jobbar intensivt på att vi ska gå under.

Man blir inte så stor på så kort tid utan någon form av stack, oavsett om det är testo eller något annat. Dock verkar det bero till stor del på någon form av osäkerhet, han hade inte en dålig fysik förut direkt.
Senast redigerad av Ixnai 2020-11-26 kl. 06:39.
Citera
2020-11-27, 21:45
Medlem
Knarkpojkens avatar
Vad är det som denna mannen håller på att koka ihop? Han syns rätt mycket numera och det känns ju lite underligt då han inte direkt har varit så aktuell i tv på de senaste åren. Har ingenting emot Jan-Emanuel han verkar vara rätt okej och han verkar säga vad han tycker och tänker och sådana människor har min respekt. Ska han bli ledare för socialdemokraterna eller ska han vara med i någonting på TV igen?. Vad har du på gång JE? jag kan lova att han läser här så du kan väll svara på min fråga Janne.
Citera
2020-12-02, 19:09
Medlem
Jag är 100% säker på att Jan knullar prostituerade. Kanske inte efter Paolo torska men definitivt innan.

Har inga belägg över mitt påstående utan får en sån stark vibe av det. Gillar honom förövrigt så ingen hater.
Citera
2020-12-02, 21:49
Medlem
Harry_s avatar
visste att han skulle köpa Urus när han åkte iväg med Anis
Citera
2020-12-05, 19:55
Medlem
Är hans son Matteus Emanuel, homosexuell?
Citera
2020-12-08, 20:00
Bannlyst
Sett en del klipp med honom och jag gillar honom faktiskt mer och mer för varje gång. Bakom fasaden med groteska muskler, guldkedjor, ungdomlig klädsel och tatueringar så är det ju en skärpt man som framträder. Även om allt han säger inte är sant så har han talets förmåga, det är lätt att faktiskt hålla med J.E i det han säger, mycket tack vare hans språkliga intelligens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in