Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Redan på valnatten fick du ju svar, om du nu följde valvaketråden, att rösträkningen sker olika i olika delstater. I vissa stängde man under natten, enligt delstatens vallag. Röster räknades också i olika ordning, som förtidsröster och poströster. I mycket grova drag röstade republikaner på valdagen medan många demokrater poströsta eller förtidsröstat.
Det där är dagisanalysen. Om du tittar närmare på siffrorna så visar det sig att det bara var på fyra platser där Biden hade storslam med poströsterna.
Citat:
Baris noted a statistical oddity from 2020’s election returns: “Biden underperformed Hillary Clinton in every major metro area around the country, save for
Milwaukee, Detroit, Atlanta and Philadelphia.”
https://thefederalist.com/2020/11/23/5-more-ways-joe-biden-magically-outperformed-election-norms/
Biden behövde bara fuska på dessa fyra platser för att vinna valet och det var det han gjorde. Hade han behövt fuska på fem platser så hade han gjort det. De var tvungna att stänga ner rösträkningen i två timmar för att veta var någonstans de behövde fuska.
Samtidigt finns det inga bevis för storskaligt fusk och det ska man ha klart för sig. Jag kommer dock aldrig i mitt liv att acceptera valresultatet som legitimt, men vem bryr sig om min åsikt i frågan?