Ursprungligen postat av Moschata
TH måste ju ha förstått att det blev stora rubriker om hans fru försvann.
Jag tror inte att pengar är mer värt för TH än alla rubriker och att hon försvann.
Om han måste välja på det som är idag och att betala i en skilsmässa, så borde han ju välja det senare.
Därför har jag fortsatt svårt att tro på TH som GM.
Jag tror inte han ville ha det så här.
Och så här visste han att det skulle bli om han är GM.
Bara i akut vansinnesdåd kunde han teoretiskt vara GM.
Men det verkar inte alls vara akut uppflammande vansinnesdåd.
..Och med detta som bakgrund, är det troligt att han i en roll av oskyldig, inte är så genomtänkt i sina svar i förhör och intervjuer, då han tänker på ett annat sätt.
Han kan till och med glömma att ge budskap till "kidnapparna" eftersom han ser på annat sätt,
har egna teorier som han inte fått gehör för.
Om han hade tillfrågats under intervjun om han har något att säga till kidnapparna, hade han antagligen
sagt "Jovisst ja, det är självklart att jag vill veta vad som hänt".
Liksom när han tillfrågades om han var snål ... och svarade "Jag har aldrig haft problem med att ge".
Annars är det lätt att förstå de som undrar varför han inte talade direkt till kidnapparna.
Kanske han tänkte att det var odiplomatiskt. De är ju knappast hans vänner ... varför skulle de
hörsamma honom?
TH måste ju ha förstått att det blev stora rubriker om hans fru försvann.
Jag tror inte att pengar är mer värt för TH än alla rubriker och att hon försvann.
Om han måste välja på det som är idag och att betala i en skilsmässa, så borde han ju välja det senare.
Därför har jag fortsatt svårt att tro på TH som GM.
Jag tror inte han ville ha det så här.
Och så här visste han att det skulle bli om han är GM.
Bara i akut vansinnesdåd kunde han teoretiskt vara GM.
Men det verkar inte alls vara akut uppflammande vansinnesdåd.
Citat:
..Och med detta som bakgrund, är det troligt att han i en roll av oskyldig, inte är så genomtänkt i sina svar i förhör och intervjuer, då han tänker på ett annat sätt.
Han kan till och med glömma att ge budskap till "kidnapparna" eftersom han ser på annat sätt,
har egna teorier som han inte fått gehör för.
Om han hade tillfrågats under intervjun om han har något att säga till kidnapparna, hade han antagligen
sagt "Jovisst ja, det är självklart att jag vill veta vad som hänt".
Liksom när han tillfrågades om han var snål ... och svarade "Jag har aldrig haft problem med att ge".
Annars är det lätt att förstå de som undrar varför han inte talade direkt till kidnapparna.
Kanske han tänkte att det var odiplomatiskt. De är ju knappast hans vänner ... varför skulle de
hörsamma honom?