2020-11-26, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
i länken du postade står det vad som kan vara att en bil kör mot SV4, enligt TH satt han och läste tidningen och drack kaffe runt den tiden, så vi antar det + att TH hade många konstiga observationer runt allt borde han se det ja...
han beskriver att han är lite begrunndat paranoid,naturligtvis borde han ha sett en bil köra onormalt förbi huset...
Burde han se det hvis han kl 8.56 satt i den stolen som han viste oss i intervjuet? Den stolen står med ryggen mot et hjørne, og man ser inn i rommet og ikke ut av vinduet hvis man ser rett frem når man sitter i den stolen slik som stolen sto i videointervjuet.
Citera
2020-11-26, 00:23
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Du måste tänka varför viste GM att TH drog på jobb lite efter 8.00 ? Visste de det antog de säkert att han kom hem som han brukar. Vilken tid det nu va 16 till 17 för exempel. Risker va GM säker införstådd med annars hade förbrytelsen inte gjorts.

du detta är inte en stöld av ett äpple...
en sådan risk tar inte människor som har planerat att kidnappa, det fungerar som ett bankrån eller liknande och spenderar då inte mycket tid där det kan bli skit....
att det är planerat och de har följt TH`s fasta tider innebär att det här är en dag då allt är möjligt och när telefonen ringer hela tiden hjälper det inte...
huset övervakades inte för då skulle det vara möjligt att göra det hela rätt...
allt är fel, absolut allt...
Citera
2020-11-26, 00:26
Medlem
Citat:
ja du skriver att den föraren fortsätter köra SV, och då har du ett förklaringsproblem här? varför kör den förbi två gånger men kör ett annat sätt nästa gång, eller vad säger du egentligen?
Nå er jeg totalt forvirret angående det som sto i teksten under videoen i nrk-artikkelen. Jeg beklager at jeg skrev feil da jeg skrev at 8.56-bilen bevegde seg bort fra S4. I følge teksten i artikkelen var det 7.56-bilen som bevegde seg bort fra S4 (hvis det ikke er trykkfeil). Jeg trenger hjelp til å oppklare dette.

Men i en annen artikkel (tv2) sto dette: "Det som angivelig er en bil kommer og går klokken 08.56, ifølge TV 2s opplysninger. Den antas å være hvit eller sølvfarget. Bilen kjører mot åstedet og er i bildet i omtrent 20 sekunder."

Nye tillegg her:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-26 kl. 00:31.
Citera
2020-11-26, 00:27
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Kan hende han kjørte den selv.

därifrån tvivlar jag inte
Citera
2020-11-26, 00:30
Medlem
Citat:
därifrån tvivlar jag inte
Da har det vært en travel morgen.
Citera
2020-11-26, 00:34
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Da har det vært en travel morgen.

ja, har det funnits något om att det är mer än THs bil som syns när han kommer till jobbet då...
köre bil och logga in på en pad som TH inte kan använda, många kan hantera det
Citera
2020-11-26, 00:38
Medlem
Citat:
ja, har det funnits något om att det är mer än THs bil som syns när han kommer till jobbet då...
köre bil och logga in på en pad som TH inte kan använda, många kan hantera det
Nei, kun bilen. Men risken har vel vært for stor å la en annen kjøre?
Citera
2020-11-26, 00:39
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Burde han se det hvis han kl 8.56 satt i den stolen som han viste oss i intervjuet? Den stolen står med ryggen mot et hjørne, og man ser inn i rommet og ikke ut av vinduet hvis man ser rett frem når man sitter i den stolen slik som stolen sto i videointervjuet.

vad han såg eller var han var har vi bara TH`s ord och knappast det,
men konstigt att polisen och SH är överens om att den bilen vid 9 förmodligen har något att göra med fallet...
Citera
2020-11-26, 00:41
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Nei, kun bilen. Men risken har vel vært for stor å la en annen kjøre?

ja tror det är tvättpatrullen som kom i den bilen och TH som körde till jobbet
Citera
2020-11-26, 00:46
Medlem
Citat:
ja tror det är tvättpatrullen som kom i den bilen och TH som körde till jobbet
Ja, virker sånn. Den bilen, den kjørte tilbake samme vei, gjorde den ikke? Får prøve finne video når tid, med mindre noen har mulighet før. Finnes det info om hvor lenge den var der?
Citera
2020-11-26, 00:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ja, virker sånn. Den bilen, den kjørte tilbake samme vei, gjorde den ikke? Får prøve finne video når tid, med mindre noen har mulighet før. Finnes det info om hvor lenge den var der?

Jag trodde det, men när jag läste zzzs länkar blev jag osäker, det verkar mer som att bilarna är där för att flytta eller något, har en länk från dagbladet och zzz har mer

https://www.dagbladet.no/nyheter/etterlyser-mystisk-bil-i-hagen-saken/72977554
Citera
2020-11-26, 00:56
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Nå er jeg totalt forvirret angående det som sto i teksten under videoen i nrk-artikkelen. Jeg beklager at jeg skrev feil da jeg skrev at 8.56-bilen bevegde seg bort fra S4. I følge teksten i artikkelen var det 7.56-bilen som bevegde seg bort fra S4 (hvis det ikke er trykkfeil). Jeg trenger hjelp til å oppklare dette.

Men i en annen artikkel (tv2) sto dette: "Det som angivelig er en bil kommer og går klokken 08.56, ifølge TV 2s opplysninger. Den antas å være hvit eller sølvfarget. Bilen kjører mot åstedet og er i bildet i omtrent 20 sekunder."

Nye tillegg her:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

på min dator ser det ut som bild går i vågor, att ljuset en ser lika lätt kan vara en stork som en bil, det var lättare att titta på tv`n minns jag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in