2020-11-25, 22:08
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1331695288231333890
Trump har lagt upp video ifrån när han ringde in till "hearing" för er som missade.
TACK!

Trump är långt ifrån besegrad. Han är fortfarande i total attackställning! Här ska jagas landsförrädare!

Medierna försöker övertyga oss om något helt annat..
Senast redigerad av Jiren 2020-11-25 kl. 22:17.
2020-11-25, 22:09
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Har du redan besvarat frågan så har jag missat svaret och då hoppas jag att du kan guida mig rätt, annars förstår jag inte riktigt? Läsa kan jag.
Jag antar att du menar detta inlägg. Läs det ett par gånger och be sedan din gode man hjälpa dig om du fortfarande har problem:
Citat:
Som du vet har jag många gånger försökt förklara för TDS-kulten att detta val kommer avgöras i SCOTUS. Bevisen är nu oerhört många, talande och obestridliga. Vi har idag sett vittne efter vittne komma fram och beskriva de olagligheter de med egna ögon bevittnat. Det borde vara solklart att ett fall med så pass många vittnen, som är beredda att framträda under ed, samt alla statistiska avvikelser, tillsammans med rent fysiska bevis som "computer glitches" - alltid till Bidens fördel, diverse plötsligt upphittade USB-stickor - alltid med Trumpröster, som fortfarande dyker upp (vilket visar på att de uppenbarligen går att stoppa in USB-stickor och extrahera eller injicera valdata och därmed går att hacka), oviljan från Dominion (bara namnet borde väcka fruktan hos alla demokratiskt lagda personer) att vittna eller ens svara på frågor från media kommer leda till att SCOTUS tar upp detta och, troligtvis, ogiltigförklarar valet. Detta bör i sin tur leder till diverse åtal mot fuskarna i anti-demokraterna, fängelsestraff och en leende Trump som sitter i fyra år till.

Alternativet är att milisstyrkorna får gripa till vapen. Förhoppningsvis får de stöd från the marines som står direkt under Trumps ledning. Troligtvis kommer många patrioter i högt uppsatta positioner gripa in om det inte blir ett ogiltigförklarat val.

Hur som haver är det hela mycket spännande för oss som väljer att inte sätta på oss skygglappar och posta tramsinlägg bara för att sabotera diskussionen.
2020-11-25, 22:12
Medlem
krautbrains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Överlämnandet tvingade Biden att erkänna att datorskandalen stämde.

Kan du utveckla det lite? Tog en välbehövlig break efter att Trump twittrade det där med övergången så jag har inte hängt med
2020-11-25, 22:14
Medlem
Nixters avatar
Ok, jag ska nu säga det: Biden kommer att concede inom några veckor.
2020-11-25, 22:17
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krautbrain
Kan du utveckla det lite? Tog en välbehövlig break efter att Trump twittrade det där med övergången så jag har inte hängt med
Ett villkor för att man ska kunna tillåta övergången är att presidentkandidaten måste berätta om alla sina och om personalens "conflict of interest".
https://www.congress.gov/bill/116th-congress/senate-bill/394/text
För att göra det ännu mer intressant så blev lagen "uppgraderad" i mars i år med många godsaker.
Senast redigerad av Scrip7 2020-11-25 kl. 22:26.
2020-11-25, 22:19
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Döda har inte röstat för att nån fåntratt på youtube säger det. Det krävs bevis och allt som hittills påståtts har visat sig vara fel. Skulle det vara sant så skulle det vara jätteenkelt att bevisa det och skandalen skulle vara ett faktum. Vi väntar...
Tucker Carlson gav en lista på 25 namn. En del har kunnat förklaras men inte alla.

Tills bevisen blir offentliga kan du ju sysselsätta dig med debunka samtliga 25 namn, t.ex. Fred Stoke Jr Clark.

Bedöm sannolikheten att döda *inte* skulle användas av demokratiska aktivister för att påverka valutgången. Samma aktivister som brände och plundrade i somras. Frågan är snarare i vilken omfattning det skett.
"Study: 1.8 Million Dead People Still Registered To Vote"
https://www.npr.org/2012/02/14/146827471/study-1-8-million-dead-people-still-registered-to-vote

Du kan ju även spana in Olle Wästbergs "affidavit" några inlägg upp.
2020-11-25, 22:23
Medlem
Ska helt ärligt säga att jag typ tappade hoppet helt efter deras presskonferens för några dagar sedan...

Men nu! Now I'm back in business, kolla in det här hahah: https://www.youtube.com/watch?v=HgNocfehJ0s
2020-11-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Inte så breaking, det har diskuterats här i tråden i 3 timmar...ska vi börja om igen nu?

Enda potentiella konsekvensen ser ut att vara Pennsylvanias nya republikanska församling kanske inte kan tillträda efter den 30:e november. Fall på eget grepp mao, men de drar sannolikt tillbaka kravställan med detta i åtanke
https://twitter.com/JohnFetterman/status/1331698792383598599
2020-11-25, 22:25
Medlem
nousernameneededs avatar
Stämmer det här är det ju hysteriskt kul

https://bakomkulisserna.biz/2020/11/23/presstopp-george-soros-arresterad-i-philadelphia-for-inblandning-i-val-domare-befaller-media-morklag gning/?fbclid=IwAR0-NYo0mDuVxxzJlmIQSI7IcreIp2oUCnv73Dl66PgxRSXP4HXRoW Rh5fE

Citat:
George Soros har arresterats och hålls för närvarande i federalt förvar i Philadelphia. Enligt ett nyligen oavslutat åtal som lämnats in till Western District of Pennsylvania har Soros anklagats för ett antal allvarliga brott i samband med det amerikanska valet.

Anklagelselistan gäller endast den kriminella verksamheten som Soros deltog i före valet i november, såsom kabelbedrägeri, identitetsstöld, medhjälp och underblåsning, samt skador på datorer.

FBI uppgav att anklagelsen sannolikt kommer att uppdateras för att återspegla inblandning för valstörningar i förhållande till Dominion Voting, när Soros verksamhet i sin helhet har exponerats. Soros förhörs för närvarande av FBI.
2020-11-25, 22:27
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johkv637
Varför har du så svårt att svara på min fråga? Mycket prat om god man men att svara på en enkel fråga verkar svårt. Överlämnandet har startat så när sätter milisen tillsammans med US marines igång? Framförallt US marines är jag interesserad av. Det är ditt påstående, inte mitt.
Om du inte kan följa det enkla resonemanget:
1. SCOTUS kommer ogiltigförklara valet.
2. Alternativt kommer milisgrupper och, förhoppningsvis, marinen, som står under direkt kontroll av Trump, sättas in,

kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Du får helt enkelt be din gode man om hjälp med läsförståelsen.
2020-11-25, 22:27
Medlem
HomoDeuss avatar
Så kul att höra Rudy påstå att 1.8 miljoner röstsedlar för mail begärdes och 2.4 miljoner kom in.

Redan den 19:e oktober hade 2.8 miljoner beställts, och då hade folk fortfarande 8 dagar kvar på sig att beställa.

Tog 20 sekunder att kolla upp.

https://www.nbcphiladelphia.com/news/politics/decision-2020/pennsylvania-mail-in-ballot-requests-hit-2-8-million-including-700000-gop-voters/2567670/

Någon ljuger
2020-11-25, 22:30
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Så kul att höra Rudy påstå att 1.8 miljoner röstsedlar för mail begärdes och 2.4 miljoner kom in.

Redan den 19:e oktober hade 2.8 miljoner beställts, och då hade folk fortfarande 8 dagar kvar på sig att beställa.

Tog 20 sekunder att kolla upp.

https://www.nbcphiladelphia.com/news/politics/decision-2020/pennsylvania-mail-in-ballot-requests-hit-2-8-million-including-700000-gop-voters/2567670/

Någon ljuger
Vad jag har hört så var det Pennsylvania själva som rapporterade om 1,8 miljoner röstsedlar på deras egna hemsida innan de helt stängde ner länken. Alltså den officiella siffran som de rapporterade om var 1,8 miljoner utskickade.

Om det är sant eller inte låter jag vara osagt.
Senast redigerad av Scrip7 2020-11-25 kl. 22:35.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in