2020-11-25, 20:12
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grammatica
Gör han det?

Ja. Det är uppenbart om man har sett dagens avsnitt.
2020-11-25, 20:23
Medlem
Crapmagics avatar
Jag såg enbart Mats sko en häst

Sedan körde hon hästtricket på honom, och han svalde betet
2020-11-25, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammatica
Amy och Oscar?

Nej, jag tänkte på Pär och Caroline

Eller så är det trots allt Linn och "snygge-Erik" som någon påstod tidigare i tråden.

Det roligaste skulle ju varit om det är Patrik som flirtat till sig någon av de andra bönderna, han med skägget som lämnade i början till exempel, det vore verkligen en bomb!!!
Senast redigerad av ViolinaX 2020-11-25 kl. 20:31.
2020-11-25, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViolinaX
Nej, jag tänkte på Pär och Caroline

Pär frågade ju Caroline finurligt: Vad ska vi hitta på nu då? Han anses snygg och hon anses snygg. Så kanske. Men hjärtan som är krossade? Man ser ju att Erik fortfarande dejtar Caroline i nästa avsnitt och den blonda skånskan som han tycker är fruktansvärt söt gråter.
2020-11-25, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jag såg enbart Mats sko en häst

Sedan körde hon hästtricket på honom, och han svalde betet

Ja jisses vad patetiskt. Om du menar hur Johanna snyftade till sig Mats ömhetsbetygelser. Och den andra kvinnan med färgat hår är ju lika melodramisk. Jag reagerar när nån snyftande säger att "jag sätter alltid andra före mig själv, sån är jag" och dessutom: "jag förtjänar en sån som han till tusen (!) procent".
2020-11-25, 20:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Ja jisses vad patetiskt. Om du menar hur Johanna snyftade till sig Mats ömhetsbetygelser. Och den andra kvinnan med färgat hår är ju lika melodramisk. Jag reagerar när nån snyftande säger att "jag sätter alltid andra före mig själv, sån är jag" och dessutom: "jag förtjänar en sån som han till tusen (!) procent".
Nu är det dags för rödhåriga drakens föreställning, jag tänkte direkt nu åker hon hem frivilligt, nej det hon har att säga är att hon ser dom andras kvarstannande som ett hot mot hennes fortsatta 'känslor' för honom, förtäckta hot har aldrig varit femininare
2020-11-25, 20:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvid
Jag menade att jag aldrig hade nöjt mig med bara provkyssa någon, inte det är min blivande fru...
Med Pluppen & omkringliggande kötts mått mätt blir ju det

"Nu har jag provlega med alla 3 tjejerna men det kändes inte riktig ända ner med Isabelle"

Jag trodde han skulle skicka hem den gravallvarlige faktiskt.
Och Isabelles hot om att hon skulle bli krossad om hon fick lämna visade sig inte stämma trots
sina farhågor, hon vart iställe sunt likgiltig.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-25 kl. 20:53.
2020-11-25, 20:52
Medlem
Citat:
Emmys kommentar när hon blev vald (inte bortvald denna gång): Nu får jag ett kvitto på att jag är värd kärlek och någon att leva tillsammans med.

Så då skulle Isabelle fått ett kvitto på att hon inte är värd detta? Nej då var Lisa mer empatisk som gav Isabelle en lång varm kram. Kanske även Emmy gjorde. Men tycker ändå det är lite oempatiskt att säga så samtidigt som en annan blir bortvald och sårad.
Nä du drar snabba och förmodligen felaktiga slutsatser-
Emmy blev överraskad och glad över att få bli vald en vecka till-
hennes uttalande tyder på att hon inte förväntat sig bli vald -
inget tecken på avsaknad av empati alls.
Linda frågade henne vad hon kände och Emmy svarade vad hon kände- hon verkar ha särdeles god empati, hon verkar va förnuftig och klok.Hon svarade Linda vad hon kände, Linda ställer ju frågor direkt till var och en vad de kände, även den lilla som fick åka hem,fick ju frågan och hon svarade för sig själv. Den bortvalda svarade inte heller vad andra kände, eller gratulerade de två som fick stanna.
Det var klokt att hon gav sig iväg, för mycket drama och oförnuft ...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Jag tror "två gårdar" syftar på att det skett stor dramatik med två bönder. Den ena var Eric C i Kärlek åt alla, som skickade hem alla. Det andra är det som kommer att hända i nästa avsnitt när Patrik skickar hem Einar och Pontus för att sen ringa efter Nicklas.

Nej Linda skrev att två personer som inte fick bli kära i varandra blev det. Hur förklarar du det? Det går inte att utläsa i din text.
Medlem
Citat:
Pär frågade ju Caroline finurligt: Vad ska vi hitta på nu då? Han anses snygg och hon anses snygg. Så kanske. Men hjärtan som är krossade? Man ser ju att Erik fortfarande dejtar Caroline i nästa avsnitt och den blonda skånskan som han tycker är fruktansvärt söt gråter.

Det kan ju bli som i en tidigare säsong, där killen stod ensam på flygplatsen och väntade...

Som jag förstod det då så går det någon vecka mellan tiden på gården och "kärleksresan". Om Linn väljer bort Pär så kontaktar han kanske den söta Caroline som genast omvärderar sina heta känslor för bonden...
Caroline verkade lite trött på Eriks tjatande om vilka vackra ögon hon har, hon är förhoppningsvis van med lite bättre komplimanger än så, och hon har kanske haft tillfälle att prata en del med Pär. Tjejerna och killarna ser ju ut att bo i samma hus, eller är det så att de bor i vars en likadan sidobyggnad? Nå, de lär ju ha träffats en del...
2020-11-25, 20:54
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluemind
Nej Linda skrev att två personer som inte fick bli kära i varandra blev det. Hur förklarar du det? Det går inte att utläsa i din text.

Ja? Nicklas hade redan åkt hem. Därmed var det "fel" att Patrik skickade hem dom andra för att hämta tillbaka Nicklas. Skrivit det flera gånger. Är du läskunnig, flicka?
2020-11-25, 21:00
Medlem
Crapmagics avatar
Hi hi Julia pajar alltså en fest med vilje för att kunna dra ut Erik i skogen, och opportunisten i han vägrar bli lämnad en tredje gång. Eriks vänner tömmer hennes rum på kväve, det doftar attention whore delux.

Alla som någonsin i programmet trycker på att det "varit hektiska dagar" eller att det är
"en udda situation" är kodord för att tycka sig ha fått för lite uppmärksamhet
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-25 kl. 21:10.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in