2020-11-25, 15:08
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Ja, ungefär den nivån på underhållningen har det varit att läsa Malmös sociala medier senaste dygnet. Skönt med lite roande läsning i dessa dystra tider.

Det är kul att du får underhållning nånstans ifrån, att se sin egna skitklubb floppa år ut och år in kan ju knappast vara roande. Hammarby, en parentes i Allsvenskan. Jävla deltagare.
Citera
2020-11-25, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Det är kul att du får underhållning nånstans ifrån, att se sin egna skitklubb floppa år ut och år in kan ju knappast vara roande. Hammarby, en parentes i Allsvenskan. Jävla deltagare.
Hahaha, just såna här tårar som förgyller vardagen.

Jävlar vad Zlatan kryper under huden på er.
Citera
2020-11-25, 15:31
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Hahaha, just såna här tårar som förgyller vardagen.

Jävlar vad Zlatan kryper under huden på er.

Jävla deltagarklubb. Skulle ni inte vinna Allsvenskan i år? Gulligt att en Malmöit har blivit er stora gullegris.
Citera
2020-11-25, 15:48
Medlem
Citat:
Jävla deltagarklubb. Skulle ni inte vinna Allsvenskan i år? Gulligt att en Malmöit har blivit er stora gullegris.
Varför så arg? Här har ni vunnit guld och ändå sitter ni och bölar i sedvanlig ordning.

Om ni är så gråtfärdiga när ni vunnit guld undrar man hur ni mår annars. Men är väl en konsekvens av att bo i ghettot Malmö, skulle fan också må dåligt 24/7 då.
Citera
2020-11-25, 16:20
Medlem
Keldons avatar
Fan vad det ryktas nu.

På gång men obekräftade uppgifter
1. Rydström tar över KFF
2. Rydström tar över ett Stockholmslag
3. KFFS arena håller inte för spel längre så sista omgången ska spelas i Växjö istället för på guldfågeln.

Jag blir tokig. Ge mig match nu!
Citera
2020-11-25, 17:48
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Om man ska bli Skandinaviens framgångsrikaste klubb bör väl vinna allsvenskan, ett guld för 19 år sedan är väl ingen vidare start.

Tack MFF för att ni inte släppte in honom i klubben. Tack Hammarby för att ni var så naiva att ni tog emot honom.
Citera
2020-11-25, 17:53
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keldon
Fan vad det ryktas nu.

På gång men obekräftade uppgifter
1. Rydström tar över KFF
2. Rydström tar över ett Stockholmslag
3. KFFS arena håller inte för spel längre så sista omgången ska spelas i Växjö istället för på guldfågeln.

Jag blir tokig. Ge mig match nu!

En blessing in disguise? Med tanke på förbannelsen som verkar vila över guldfågeln, menar jag.
Citera
2020-11-25, 18:05
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av civilian
En blessing in disguise? Med tanke på förbannelsen som verkar vila över guldfågeln, menar jag.
Är det konstgräs i växsjö? Fördel för Häcken i så fall.
Citera
2020-11-25, 18:12
Medlem
civilians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Är det konstgräs i växsjö? Fördel för Häcken i så fall.

Faktiskt inte. Trevlig arena!

Edit: Öster fick flytta förra hemmamatchen till sin gamla arena då gräsmattan inte höll måttet, läser jag nu. Ska alltså Kalmar FF spela på Östers back-up?! Låter orimligt, snudd på förnedrande.
Senast redigerad av civilian 2020-11-25 kl. 18:20.
Citera
2020-11-25, 19:09
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ojoj, Zlatan i stor intervju med AB där Malmö därefter gratulerar honom till Guldbollen i sociala medier.

Nu måste bagarn med övriga mffare i led vara superarga?
Fullständigt oförståeligt att folk blir så upprörda. Det hade varit under all värdighet att inte gratulera en spelare fostrad i klubben som vinner guldbollen.
Citat:
Ursprungligen postat av VanDog
Annars är väl Skånes Stolthet-Falkenberg en av de få återstående matcherna som lockar förutom MFF:s återstående triumfmatcher. Vilken match det hade varit med ett fullsatt rasande Olympia om Falkenberg vinner
Med tanke på hur väl deras supportrar hanterade den förra nedflyttningen så är nog samtliga i klubben lättade över att inte ha någon publik närvarande.
Mellberg har iof mer balls än Larsson, så han hade i och för sig faktiskt varit underhållande att se i ett rallarslagsmål med fansen.
Citera
2020-11-26, 06:20
Avslutad
Fick till slut sett Levis frippa som det pratades om i matchtråden. Vilket jävla mongo. 😄 Han var en av mina drömvärvningar inför säsongen men nu är jag överlycklig att han inte skämmer ut klubben. Chockrosa hår alltså... 😄
Citera
2020-11-26, 10:00
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fick till slut sett Levis frippa som det pratades om i matchtråden. Vilket jävla mongo. 😄 Han var en av mina drömvärvningar inför säsongen men nu är jag överlycklig att han inte skämmer ut klubben. Chockrosa hår alltså... 😄
Många trånga åsiktskorridorer på Hisingen verkar det som

Men Ölstugan Kville är en bra värmarpub.
Senast redigerad av Pancev 2020-11-26 kl. 10:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in