2020-11-25, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Läste här inne att discversionen var slut. Så jag chansade på en digital. Tog nog bara sekunder innan de var slut. Ren jävla tur.

Jo fast "slut" tar de ju varenda dag när affärerna stänger sin ströförsäljning för dagen..
Citera
2020-11-25, 14:41
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Uppdatera din sida. Men handlar om tur.

Har du länk? Hittar inte PS5 på cdon

Edit: hittade nu, när brukar cdon släppa konsolerna? Som jag det så görs det i omgångar
Senast redigerad av Freebop 2020-11-25 kl. 14:46.
Citera
2020-11-25, 14:45
Medlem
Sommar200118s avatar
Tror ni att de lär öppna upp igen idag?
Citera
2020-11-25, 14:47
Medlem
Bäst att bara ge upp tror jag, får magsår av detta!
Citera
2020-11-25, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpovic
Man kan använda vilka hörlurar som helst för PS5 3D audio

Säker på detta? Är det bara försäljningsknep med ”certifierad för 3D audio”?
Citera
2020-11-25, 15:00
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallfusion
Jo fast "slut" tar de ju varenda dag när affärerna stänger sin ströförsäljning för dagen..

Jag undrar hur många de egentligen säljer per gång. Kan inte vara många.
Läste att norska motsvarigheten till Elgiganten - Elkjøp - hade endast 500 st. till salu samma dag som den kom ut.
Citera
2020-11-25, 15:03
Medlem
Adebisi_Emcitys avatar
Nu känner jag mig lite bitter. Först och främst skulle jag såklart förhandsbokat. Men jag har ändå haft en naiv förhoppning om att ändå kunna få tag på en och överraska min sjuårige son på julafton. Misslyckades på releasedagen och även efter detta.

Men idag får jag upp en grön ruta på CDON och det står att den finns i lager. Adrenalinet rusar lite och jag klickar på köp. Men såklart går den inte att lägga i varukorgen. Bara för att håna mig lite mer så är den grön och står att den finns i lager en stund till, men med samma resultat! Men kul för dem som fått tag på 4-5 konsoller! Kul när det går bra för folk!
Citera
2020-11-25, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adebisi_Emcity
Nu känner jag mig lite bitter. Först och främst skulle jag såklart förhandsbokat. Men jag har ändå haft en naiv förhoppning om att ändå kunna få tag på en och överraska min sjuårige son på julafton. Misslyckades på releasedagen och även efter detta.

Men idag får jag upp en grön ruta på CDON och det står att den finns i lager. Adrenalinet rusar lite och jag klickar på köp. Men såklart går den inte att lägga i varukorgen. Bara för att håna mig lite mer så är den grön och står att den finns i lager en stund till, men med samma resultat! Men kul för dem som fått tag på 4-5 konsoller! Kul när det går bra för folk!

Ja jag känner igen det där, från flera butikers surprisesläpp. Och då har jag ändå två förbokningar liggande som det inte verkar hända något med.

Var det förresten den digitala du försökte köpa?
Citera
2020-11-25, 15:06
Medlem
Freebops avatar
Helvete! Finns någon tag i DE? Försökte lägga i varukorgen men de stod hela tiden att produkten inte finns i lager
Citera
2020-11-25, 15:07
Medlem
Sommar200118s avatar
Bara jag som precis såg att knappen var grön? Jag försökte lägga en beställning men så står det att den är slut, det tog på riktigt typ 5 sek.
Citera
2020-11-25, 15:07
Medlem
Freebops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar200118
Bara jag som precis såg att knappen var grön? Jag försökte lägga en beställning men så står det att den är slut, det tog på riktigt typ 5 sek.

Samma här 😪
Citera
2020-11-25, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommar200118

Digitala varianten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in