2020-11-16, 15:54
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Vad baserar du biverkningarna på om du inte vet vad du skriver om?
Citera
2020-11-17, 13:19
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemoisafish999
Vad baserar du biverkningarna på om du inte vet vad du skriver om?

Inte vet vad jag skriver om? Haha du är rolig du.

Det lilla werlabs testet du klistrade in aviker inte speciellt mycket du kunde ha liknande värden innan kuren. Skulle varit intressant och se östrogen test och testo test innan och efter din sarms kur.
Citera
2020-11-17, 17:39
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Inte vet vad jag skriver om? Haha du är rolig du.

Det lilla werlabs testet du klistrade in aviker inte speciellt mycket du kunde ha liknande värden innan kuren. Skulle varit intressant och se östrogen test och testo test innan och efter din sarms kur.
Jag har inte haft några problem med blodet tidigare och det står tydligt att det var problem. Vad är det du vet om SARMs biverkningar?

Skulle vara intressant för mig att läsa.
Citera
2020-11-17, 18:55
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemoisafish999
Jag har inte haft några problem med blodet tidigare och det står tydligt att det var problem. Vad är det du vet om SARMs biverkningar?

Skulle vara intressant för mig att läsa.

Så du har tagit werlabs prov innan du körde sarms? Hur mycket skiljde sig alla värden åt?

Sarms är så nytt så många vet inte om biverkningar och INGEN vet om biverkningarna längre framöver.

Att sarms kan ge gyno, samt allvarliga magproblem som kan vara kroniskt, förhöjda levervärden, sämre blodvärden högre hbvärde högre blodtryck puls mm. Påverka synen listan kan göras rätt lång uppkommer nya biverkningar hela tiden. Bara kolla på killen i tråden här som fick kapsejad lever iprincip på sarms.
Citera
2020-11-17, 19:51
Medlem
Nemoisafish999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Så du har tagit werlabs prov innan du körde sarms? Hur mycket skiljde sig alla värden åt?

Sarms är så nytt så många vet inte om biverkningar och INGEN vet om biverkningarna längre framöver.

Att sarms kan ge gyno, samt allvarliga magproblem som kan vara kroniskt, förhöjda levervärden, sämre blodvärden högre hbvärde högre blodtryck puls mm. Påverka synen listan kan göras rätt lång uppkommer nya biverkningar hela tiden. Bara kolla på killen i tråden här som fick kapsejad lever iprincip på sarms.
Skrivit att jag inte tagit werlabs blodprov tidigare, vad jag menar är att jag tagit årliga blodprov och inte fått någon kommentar ifrån någon läkare att mitt blod skulle vara dåligt.

Folk vet biverkningar om SARMs om du tittar runt, långsiktiga biverkningar är en helt annan sak.

Ska kolla in den tråden, alltid bra att lära sig nya saker.
Citera
2020-11-25, 00:51
Medlem
Behövs pct efter kur 5mg/2v 7.5mg/2-4v 10mg/2-4v.

Första gången på sarms kan tilläggas.
Senast redigerad av Gammguben 2020-11-25 kl. 00:57.
Citera
2020-11-25, 11:54
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammguben

Av vad?
Citera
2020-11-25, 14:34
Medlem
Citat:

vilken sarm?
Citera
2020-11-25, 23:48
Medlem
Klumpigt, Rad-140 var sarmen.
Citera
2020-11-26, 00:22
Medlem
Citat:

Körde 10v. 10mg/dag första två veckorna därefter 15mg/dag. Hade nolva hemma men valde att inte ta dom efter. Mått hur bra som helst, inte känt av något alls. Men det är ju från person till person. Men med den doseringen du kört tror jag knappast att det behövs.
Citera
2020-11-26, 19:21
Medlem
-Gustavssons avatar
Ha alltid AI hemma.
Citera
2020-12-01, 09:19
Medlem
Bigbadmotherfuckers avatar
Citat:

Alla är olika. Vissa klarar de galant och vissa har fått permanenta skador på HPTA och får gå på testosteronbehanling resten av livet. Så testa ditt testosteron och se hur påverkad du blivit från ditt första prov du gjorde innan du började.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in