Citat:
Ursprungligen postat av
Blot-Sven
Jo, visst är det så — ingen av oss vet.
Egentligen är det en smula naivt att se nivån på aktiviteten som en indikator på något alls. Det är lätt att låta sig luras. Båda sidor i den här oredan kan nog komma att bli överraskade. Och jag tror fortfarande på Trump, jag med.
Jag ska dock säga att jag är restriktiv med att betrakta olika utspel osv. som del i en strategi. Däremot har du säkert rätt i att det är dumt att lämna walkover i form av radiotystnad, vilket även den skulle tolkas som brist på substans. MSM och Bidens påhejare har ett tillräckligt story försprång som det är. Och det är ju att stjäla valet fort som attan man försökt göra.
Trump har själv nominerat SCOTUS-domare som är kända att följa konstitutionen till punkt och pricka. Om han inte trodde på sitt eget case skulle han näppeligen slängt iväg massa
good money after bad money.
Citat:
Ursprungligen postat av
DonaldTrummp
Faran kan ju vara att man hittar fusk i tex. Florida och Texas. Det är inte givet att allt fusk är positivt för DJT. Han har bitit sig i röven förr pga. dåliga rådgivare och risken finns att han gör det igen. Pekar Powells bevis på stort valfusk 2016 är det inte säkert att det enbart är positivt för DJT.
Mike Pence
Som flera av oss tidigare sagt, inklusive jag själv - det viktigaste är att säkerställa att valet är demokratiskt och att inget fusk inträffat. Ungefär som i Sverige. Jaha, 94%, 87%, 82% röstade på fortsatt dålig politik för Sverige. Vi tar inte till vapen eller kastar oss ut på gatorna för att förstöra för att vår kandidat inte vann. Om det fuskas däremot, då kan allt vända på en femöring.