Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Jasså? Kan inte du redovisa resultatet av detta ståhej? Sen kan du väl lägga upp reglerna för kvinnors kläder i riksdagen? Han själv i dräkt med hatt är ju ingen munter syn direkt utan det liknar ju mer en narr. Ja det var då det och sen blev han bortröstad för en vänsterpartist och kvinna som nöp hans plats. Är det inte samer och judar och islam så är det kvinnor. Sen undrar SD varför dom inte kan locka kvinnor som röstar på dom? Skånskt svagbegåvat trash har inte med ett skit att göra när det gäller hur kvinnor skall klä sig vare sig i riksdagen eller någon annan stans. Dags för den antika fördomsfulla kvinnoföraktaren och dra till Ungern.
Varför skall jag redovisa ett resultat, kan inte du skriva en uppsats själv om detta och varför skall jag lägga upp reglerna för riksdagens klädkod? Kan du inte googla fram detta om du är intresserad, behöver du hjälp att använda internet?
I övrigt så kan man kan tycka att folkdräkter är roliga och lite lustiga med hattar och tofsar

det är många både män och kvinnor från olika partier som har på sig dessa 1 gång om året vid riksdagens öppnande, även folkdräkter ifrån utlandet har använts av de som har annan härkomst vilket jag och även Björn Söder tycker är lite trevligt.
Jag ser ju på resten av ditt inlägg att ditt SD hat inte klarar av att hantera ämnet utan svamlar runt, det är ju snarare så att det är krav på att Männen skall vara i Kavaj och Kvinnorna i vårdad klädsel och där verkar det tyvärr som om att mikrokort kjol tyvärr inte anses lämpligt på jobbet.