Förstår att Olof dampade på militär frågorna, är nog inte många som vet att det heter Krav maga.
Det var ju en ganska enkel fråga? Iaf. rätt rak jämfört med andra flummiga frågor. Hör jag Krav Maga tänker jag direkt på en kampsport som är stor bland militären i Israel. Jag minns att jag själv blev galen över att jag inte kunde komma på svaret men efter ett tag fick jag fram det.
Morgondagens
Är det inte helt galet att de tog "Vem gästar Skavlan"? Eller kanske inte om man nyligen sett filmen? Plus att de snackade om nån serie. Eller var det imponerande? Jag har nog bara klarat en i detta moment när det var Bin Laden
Sa Filip att Ulan Bator är en av Asiens farligaste städer? Jag kan ha hört fel. För är inte den ganska ofarlig jämfört med många andra? Är ju buddhister som bor där, inte muslimer. Iaf. När det kommer till våldsbrott har jag fått för mig att den snarare borde ligga nära toppen av säkra städer än i botten?
Senast redigerad av Gavins-Friend 2020-11-22 kl. 21:29.
Är det inte helt galet att de tog "Vem gästar Skavlan"? Eller kanske inte om man nyligen sett filmen? Plus att de snackade om nån serie. Eller var det imponerande? Jag har nog bara klarat en i detta moment när det var Bin Laden
Sa Filip att Ulan Bator är en av Asiens farligaste städer? Jag kan ha hört fel. För är inte den ganska ofarlig jämfört med många andra? Är ju buddhister som bor där, inte muslimer. Iaf. När det kommer till våldsbrott har jag fått för mig att den snarare borde ligga nära toppen av säkra städer än i botten?
Beror väl på hur man räknar. Jag blir ju hellre bestulen på plånkan än halshuggen. Men har svårt att tänka mig att det är en av de mest kriminella städerna öht. i Asien?
Enligt både den och många andra källor där ute står det att Mongoliet (hela landet då) är ett av de minst kriminella i Asien. Konstigt då om man påstår totalt tvärtom.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2020-11-22 kl. 21:33.
Beror väl på hur man räknar. Jag blir ju hellre bestulen på plånkan än halshuggen. Men har svårt att tänka mig att det är en av de mest kriminella städerna öht. i Asien?
Enligt både den och många andra källor där ute står det att Mongoliet (hela landet då) är ett av de minst kriminella i Asien. Konstigt då om man påstår totalt tvärtom.
Ingen aning, Filip o Fredrik var väl där när de gjorde sitt reseprogram. Tyckte det såg ganska harmlöst ut.
Tror det. Har för mig de har rättigheter till det på nåt sätt. Vet att Bellator har en ring (alltså en riktig ring och inte kvadrat som i boxning) och har för mig det är just för att de inte vill bli stämda av UFC.
Men minns inte frågan. Många har ju ofta fel och tror att sporten heter UFC, när det ju är MMA. Men har för mig att frågan i programmet var "rätt" ställd.
Hur fan kan Nike vara 54år? Trodde hon var runt 40.
Det är väl ändå lite tjatig när F&F runkar & suger av kändisarna om hur begåvade & älskade dom är av folket. Jag tycker det tyder på osäkerhet och underdånighet. Tänk om Oldsberg & Hellberg skulle i På spåret suttit & smickrat gästerna stup i kvarten.
Det här programmet går ut på att tjata ihjäl tittaren, precis som Fredrik ropar sitt underbart! totalt oengagerat. Det är därför man måste ta pauser från programmet för upprepningarna får en som tittare att känna sig patetisk som upprepar detta mönster att titta varje kväll.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-22 kl. 23:12.
Binge:ade precis alla veckans avsnitt med bruden på bakfyllan här. Finns det någon lista över de som gått till kvartsfinal? Är Jan och Alex ute eller inne?
Binge:ade precis alla veckans avsnitt med bruden på bakfyllan här. Finns det någon lista över de som gått till kvartsfinal? Är Jan och Alex ute eller inne?
Det borde vara från grupp 1;
Lotta o Erik 7
Emma o Markus 6
Peter o Sarah 4
Lina o Klas 4
Grupp 2;
Gry o Micke 5
Karin o Anders 4
Alex o Jan 4
Ebba o Olof 4
som gått vidare om man ser till antal vinster