2020-11-22, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius

Citera
2020-11-22, 21:26
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Förstår att Olof dampade på militär frågorna, är nog inte många som vet att det heter Krav maga.
Det var ju en ganska enkel fråga? Iaf. rätt rak jämfört med andra flummiga frågor. Hör jag Krav Maga tänker jag direkt på en kampsport som är stor bland militären i Israel. Jag minns att jag själv blev galen över att jag inte kunde komma på svaret men efter ett tag fick jag fram det.

Morgondagens

Sa Filip att Ulan Bator är en av Asiens farligaste städer? Jag kan ha hört fel. För är inte den ganska ofarlig jämfört med många andra? Är ju buddhister som bor där, inte muslimer. Iaf. När det kommer till våldsbrott har jag fått för mig att den snarare borde ligga nära toppen av säkra städer än i botten?
Senast redigerad av Gavins-Friend 2020-11-22 kl. 21:29.
Citera
2020-11-22, 21:29
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Morgondagens

Sa Filip att Ulan Bator är en av Asiens farligaste städer? Jag kan ha hört fel. För är inte den ganska ofarlig jämfört med många andra? Är ju buddhister som bor där, inte muslimer. Iaf. När det kommer till våldsbrott har jag fått för mig att den snarare borde ligga nära toppen av säkra städer än i botten?

Kriminellaste städer sa han väl.
Citera
2020-11-22, 21:31
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Kriminellaste städer sa han väl.
Är det det då?

https://www.worldnomads.com/travel-safety/eastern-asia/mongolia/crime-in-mongolia

Beror väl på hur man räknar. Jag blir ju hellre bestulen på plånkan än halshuggen. Men har svårt att tänka mig att det är en av de mest kriminella städerna öht. i Asien?

Enligt både den och många andra källor där ute står det att Mongoliet (hela landet då) är ett av de minst kriminella i Asien. Konstigt då om man påstår totalt tvärtom.
Senast redigerad av Gavins-Friend 2020-11-22 kl. 21:33.
Citera
2020-11-22, 21:38
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Är det det då?

https://www.worldnomads.com/travel-safety/eastern-asia/mongolia/crime-in-mongolia

Beror väl på hur man räknar. Jag blir ju hellre bestulen på plånkan än halshuggen. Men har svårt att tänka mig att det är en av de mest kriminella städerna öht. i Asien?

Enligt både den och många andra källor där ute står det att Mongoliet (hela landet då) är ett av de minst kriminella i Asien. Konstigt då om man påstår totalt tvärtom.

Ingen aning, Filip o Fredrik var väl där när de gjorde sitt reseprogram. Tyckte det såg ganska harmlöst ut.
Citera
2020-11-22, 22:00
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Är det bara UFC som får ha en Oktagon ?
Tror det. Har för mig de har rättigheter till det på nåt sätt. Vet att Bellator har en ring (alltså en riktig ring och inte kvadrat som i boxning) och har för mig det är just för att de inte vill bli stämda av UFC.

Men minns inte frågan. Många har ju ofta fel och tror att sporten heter UFC, när det ju är MMA. Men har för mig att frågan i programmet var "rätt" ställd.

Hur fan kan Nike vara 54år? Trodde hon var runt 40.
Citera
2020-11-22, 22:44
Medlem
Crapmagics avatar
Det är väl ändå lite tjatig när F&F runkar & suger av kändisarna om hur begåvade & älskade dom är av folket. Jag tycker det tyder på osäkerhet och underdånighet. Tänk om Oldsberg & Hellberg skulle i På spåret suttit & smickrat gästerna stup i kvarten.

Det här programmet går ut på att tjata ihjäl tittaren, precis som Fredrik ropar sitt underbart! totalt oengagerat. Det är därför man måste ta pauser från programmet för upprepningarna får en som tittare att känna sig patetisk som upprepar detta mönster att titta varje kväll.
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-22 kl. 23:12.
Citera
2020-11-22, 23:09
Medlem
Crapmagics avatar
Tänk om vi hade fått se Jan Guillou stå framåtlutad & krumbukta sig i Super Svario.
Det är nog över hans värdighet tycker han :P

Kristina klär sig & har håret i 80-tals look men får aldrig!! något erkännande för det. Märkligt.
Idag persikofärgad.
Citera
2020-11-22, 23:16
Medlem
jamenjoabsoluts avatar
Binge:ade precis alla veckans avsnitt med bruden på bakfyllan här. Finns det någon lista över de som gått till kvartsfinal? Är Jan och Alex ute eller inne?
Citera
2020-11-23, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenjoabsolut
Binge:ade precis alla veckans avsnitt med bruden på bakfyllan här. Finns det någon lista över de som gått till kvartsfinal? Är Jan och Alex ute eller inne?

Citera
2020-11-23, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tänk om vi hade fått se Jan Guillou stå framåtlutad & krumbukta sig i Super Svario.

Jag snabbspolar alltid över Super Svario och Under Pressure. Två bedrövliga programpunkter.

Ärligt talat skulle jag aldrig palla att se ett AMA från början till slut på grund av den ojämna nivån, så jag spelar in och tittar lite i efterhand.
Citera
2020-11-23, 22:16
Medlem
Crapmagics avatar
Vad är Nurse Rachet för nånting?

Citat:
Ursprungligen postat av Ville815
Jag snabbspolar alltid över Super Svario och Under Pressure. Två bedrövliga programpunkter.

Ärligt talat skulle jag aldrig palla att se ett AMA från början till slut på grund av den ojämna nivån, så jag spelar in och tittar lite i efterhand.
Jag har tittat från början till slut och kommit fram till att jag mådde dåligt av det :P jag ska fan inte kolla fullt avsnitt idag

Det är väl inget fel på Super Svario? problemet är att F&F har dåligt omdöme & droppar för
svåra namn varje gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in