Jag förstår.
Jag håller med om att KFK används alldeles för sparsamt.
Det är nu 6-7 skribenter som helt enkelt inte borde tillåtas skriva mer i tråden. Deras inlägg är fortfarande (efter 1200+ sidor) "det där är inget bevis, länka bevis eller håll tyst!"
Tråden måste modereras med fokus på att de som diskuterar i tråden ska få diskutera incidenter (i enlighet med trådrubriken). Snälla ta tag i den och ta bort skribenterna som förstör tråden.
Här är exempel på inlägg som bidrar med absolut noll information, kunskap eller insikt:
Citat:
Ursprungligen postat av
DikT
Så planen nu är att beröva vanliga amerikaner på sina lagda röster genom att helt enkelt underkänna dem i efterhand (fast man följde uppsatta spelregler när man röstade).
Fräscht!
Och du/ni verkar inte ens skämmas?! "Det vore smidigt" (*sic!*)
"Att du inte skäms!" - vad har det med något att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av
Barca7777
Kan du länka till bevisen där allt hon säger är sant?
Detta har vi sett i 1200 sidor nu. Det finns länkar. Köper man dem som bevis så är det redan länkat, köper man dem inte så får vi bara massa sidor till med pladder om "nähääe, det är inget bevis, länka riktigt bevis som håller i rätten!"
Citat:
Ursprungligen postat av
humanlife
Du har tydligen hjärnspöken. Folket på CISA gjorde sitt jobb, precis som alla andra. Det finns ingenting som pekar på att myndigheten har brustit i sitt ansvar. Trump sparkade Krebs, inte för att han gjort ett dåligt jobb, utan därför att han sa att valsystemet var säkert. Och han borde ju veta detta bättre än presidenten.
Det finns inga som helst bevis på vare sig valfusk eller högförräderi. Så du borde verkligen tona ned dig.
Detta har vi sett i många dagar nu. Skribenter som skriver "det finns inget bevis!". Det är liksom ingen poäng att diskutera om det finns eller inte finns längre.
Citat:
Ursprungligen postat av
IsraelWatch
Haha verkar som om Sidney Powell fick sparken av Trump. Hon var nog lite för galen även för Trump.
Blir nog psykhemmet för henne nästa. haha vilken sjuk tant.
Så hur blir det nu då? Vem blir nästa Trump-advokat som kommer avslöja Biden-fusket? Har Trump en ny stjärna på G?
Ytterligare ett som bara är totalt trams.
Varför åker dessa skribenter inte ut?
PS. Jag har hängt ganska länge på Flashback men har aldrig tidigare själv varit delaktig i en tråd med så mycket off-topic som denna. Vad sker egentligen?